Hyd Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Oh my! Dette lover jo bra. Og det ser jaggu ut til at karakteren får stemme nå. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Fantastisk trailer. Håper ikke dette med Xbox one exclusiv er sant Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Fikk sommerfugler i magen! Herregud hvor jeg gleder meg. Virker som at traileren viser bilder fra selve ingame, noe jeg setter pris på. Det ser veldig bra ut Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Twitch-chatten til Bethesda eksploderte fullstendig! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Fantastisk trailer. Håper ikke dette med Xbox one exclusiv er sant Dette er avbekrefta allerede. Kommer til både PS4, XB1 og PC. Endret 3. juni 2015 av Maury Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Herregud jeg gleder meg dis gon b gud Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Verden ser jo helt fantastisk ut, stemningen av musikken, atmosfæren. Dette er slik du gjør en trailer! Det er overveldende, tårer i øyekroken. Endret 3. juni 2015 av Akrabra 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Konge! Riktig stemning og det hele på tross av at animasjonene kanskje så litt "New Vegas" ut. Mulig det er meningen da så all good Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Det vi veit fra før om Vault 111: http://falloutsandbox.wikia.com/wiki/Jingle_Bells,_the_story_of_Vault_111 Kan være utdatert. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Håpet de brotherhood of steel eller hva de het er i spillet med Og at vi kan myrde kompanjongene våres om vi vil som i fallout 3. Håper det er tredje person med Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Fantastisk trailer. Håper ikke dette med Xbox one exclusiv er sant Dette er avbekrefta allerede. Kommer til både PS4, XB1 og PC. Bra. Leser rykter om last gen versjon med men er vell fake det med Haddf ikke blitt overasket om dette kom ut i oktober/november Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Håpet de brotherhood of steel eller hva de het er i spillet med Og at vi kan myrde kompanjongene våres om vi vil som i fallout 3. Håper det er tredje person med Begge punktene du nevner er sentrale i alle Fallout spill, så regner med vi får det denne gangen også Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Bra. Leser rykter om last gen versjon med men er vell fake det med Haddf ikke blitt overasket om dette kom ut i oktober/november Fallout4.com er live nå og der er det bare XBONE, PS4 og PC som er nevnt. 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Utifra traileren så virker spillet ganske så ferdig. Får vi en release til jul? 2 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Jeg håper at vi får slipp i November, men venter jo tålmodig så lenge jeg må. Bruker de ID Software sin motor her eller? Ser noen endringer fra Creation engine. Får sikkert vite mer om slippdato på E3. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 De er flinke med markedsføringen sin. Genialt og slippe litt hint noen uker og måneder før E3 for så å overraskende slippe DEN traileren rett før E3. Kommer til å skape skikkelig blest frem mot E3. Var jo tross alt bare de mest ivrigste som har fulgt med å fått med seg at de skal ha egen pressekonferanse på E3 for første gang i historien. Jeg regnet i utgangspunktet med trailer på E3 og ikke noe mer, men jeg er overbevist om at vi nå vil få se litt mer på E3 enn hva jeg hadde trodd. Time will show! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Gah! Sitter her med en halvkram en jeg nå. Det eneste negative med dette er at det nå er så pokkers lenge til Fallout 5. Endret 3. juni 2015 av Aetius 2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Fantastisk trailer. Håper ikke dette med Xbox one exclusiv er sant Traileren sier PC, PS4 og Xbone. *kremt* YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS!!! Dette kan bli tøft. Og med en hund som companion? Interessant... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Gah! Sitter her med en halvkram en jeg nå.Halvkram? Det blei nesten klissete i bokseren. Folk snakker allerede om å ta permisjon fra jobben når det kommer. Veit ikke om jeg skal forhåndsbestille det da. Er prinsippielt motstander av forhåndsbestilling, men, hallo, det er FO4!!!111oneoneone 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Håpet de brotherhood of steel eller hva de het er i spillet med Og at vi kan myrde kompanjongene våres om vi vil som i fallout 3. Håper det er tredje person med Selvsagt blir det tredjeperson også. Noe annet ville vært ren idioti, spesielt siden de endelig fikk det til i Skyrim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå