Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Håpet de brotherhood of steel eller hva de het er i spillet med :) Og at vi kan myrde kompanjongene våres om vi vil som i fallout 3. Håper det er tredje person med

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Fantastisk trailer. Håper ikke dette med Xbox one exclusiv er sant

Dette er avbekrefta allerede. Kommer til både PS4, XB1  og PC.

Bra. Leser rykter om last gen versjon med men er vell fake det med :) Haddf ikke blitt overasket om dette kom ut i oktober/november :)
Lenke til kommentar

De er flinke med markedsføringen sin. Genialt og slippe litt hint noen uker og måneder før E3 for så å overraskende slippe DEN traileren rett før E3. Kommer til å skape skikkelig blest frem mot E3. Var jo tross alt bare de mest ivrigste som har fulgt med å fått med seg at de skal ha egen pressekonferanse på E3 for første gang i historien. 

Jeg regnet i utgangspunktet med trailer på E3 og ikke noe mer, men jeg er overbevist om at vi nå vil få se litt mer på E3 enn hva jeg hadde trodd. Time will show! 

Lenke til kommentar

Gah! Sitter her med en halvkram en jeg nå.

Halvkram? Det blei nesten klissete i bokseren. Folk snakker allerede om å ta permisjon fra jobben når det kommer.

Veit ikke om jeg skal forhåndsbestille det da. Er prinsippielt motstander av forhåndsbestilling, men, hallo, det er FO4!!!111oneoneone

• Liker 1
Lenke til kommentar

Håpet de brotherhood of steel eller hva de het er i spillet med :) Og at vi kan myrde kompanjongene våres om vi vil som i fallout 3. Håper det er tredje person med

Selvsagt blir det tredjeperson også. Noe annet ville vært ren idioti, spesielt siden de endelig fikk det til i Skyrim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...