Akrabra Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 FALLOUT 4! JAAAAAAAAA! Ikke noe mer å si. Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Er nok tidseksklusivt til Xbox One! Har hørt det blitt nevnet mange ganger. Bare tenker hvor mye hat det vil bli på nettet om dette faktisk stemmer at det er tidseksklusivt til Xbox One. Tror neppe det, disse logoene er funnet på nettsida: http://fallout.bethsoft.com/assets/icons/xbox-360-icon.svg[4] http://fallout.bethsoft.com/assets/icons/xbox-one-icon.svg[5] http://fallout.bethsoft.com/assets/icons/xbox-one-icon-black.svg[6] http://fallout.bethsoft.com/assets/icons/ps4-icon.svg[7] http://fallout.bethsoft.com/assets/icons/ps4-icon-black.svg[8] http://fallout.bethsoft.com/assets/icons/ps3-icon.svg[9] http://fallout.bethsoft.com/assets/icons/ps3-icon-black.svg[10] http://fallout.bethsoft.com/assets/icons/pc-icon.svg[11] http://fallout.bethsoft.com/assets/icons/pc-icon-black.svg[12] Skuffa over at PS3 og X360 er med på å dølle ned hele opplevelsen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 tviler sterkt på at det kommer til å skje. Tror hverken Sony eller Microsoft er så interesserte i å slippe AAA tittler på forrige generasjon lenger. De logoene kan like godt ligge igjen som rester etter en kjapp opprydning. Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 tviler sterkt på at det kommer til å skje. Tror hverken Sony eller Microsoft er så interesserte i å slippe AAA tittler på forrige generasjon lenger. De logoene kan like godt ligge igjen som rester etter en kjapp opprydning. Krysser fingra hardcore. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Bursda' og julekveld på en gang dette her. Jeg synes også at gameplay i FNV er bedre, men så hadde jo Obsidian FO3 å bygge på så det var ikke akkurat noen bombe. Uansett velger jeg å tro at den lange ventetiden siden FNV betyr at Beth har seg god tid med å utvikle en kompetent, ny motor og at FO4 blir en heftig oppgradering i forhold til det som fremdeles er to av mine Top-5 spill gjennom tidene. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Alt tyder vel på at dette blir utviklet av Bethesda (Fallout 3) og ikke Obsidian (Fallout New Vegas). Ingen grunn til å ha spesielt høye forventinger med andre ord. Du mener de som originalt lagde fundamentet til det nåværende Fallout formatet? Nei, ingen grunn til å være i lykkerus. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Alt tyder vel på at dette blir utviklet av Bethesda (Fallout 3) og ikke Obsidian (Fallout New Vegas). Ingen grunn til å ha spesielt høye forventinger med andre ord. Du mener de som originalt lagde fundamentet til det nåværende Fallout formatet? Nei, ingen grunn til å være i lykkerus. Det stemmer. Både Fallout 1, Fallout New Vegas og spesielt Fallout 2 er mye bedre rollespill enn Fallout 3. Og fellesnevneren til de tre førstnevnte spillene er at alle er utviklet av de desidert beste rollespillutviklerne i klassen, Black Isle og Obsidian (som er et nyere selskap startet av dyktige Black Isle-folk). Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Fallout 1 & 2 var gode , men til tider ubalansert og fulle av uferdige dialoger / elementer som pga både bugs og andre problemer aldri ga deg muligheten til å nyte spillet 100% med mindre du oppdaterte disse med patcher som kom fra tredje parts. Personlig likte jeg F3 , men strevde litt med å like det nye ferdighets systemet og det faktum at man stoppet opp på 100 , perks og andre ting var også noe jeg savnet stort. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Jeg syns Fallout 3 har veldig god atmosfære og generelt sett en dyster historie for menneskeheten. Slaveri, kannibalisme osv. Men med tanke på dialog og valg så er jo Fallout New Vegas mye bedre, og liker også gameplay bedre der. Tror uansett at Bethesda har lært mye av og lage Fallout 3 og New Vegas, så de får sikkert mye ut av Fallout 4. Det absolutt viktigste er jo at de endelig får det tekniske til å stemme. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Alt tyder vel på at dette blir utviklet av Bethesda (Fallout 3) og ikke Obsidian (Fallout New Vegas). Ingen grunn til å ha spesielt høye forventinger med andre ord. Du mener de som originalt lagde fundamentet til det nåværende Fallout formatet? Nei, ingen grunn til å være i lykkerus. Det stemmer. Både Fallout 1, Fallout New Vegas og spesielt Fallout 2 er mye bedre rollespill enn Fallout 3. Og fellesnevneren til de tre førstnevnte spillene er at alle er utviklet av de desidert beste rollespillutviklerne i klassen, Black Isle og Obsidian (som er et nyere selskap startet av dyktige Black Isle-folk). Nå tenkte jeg mer på at Obsidian tok for seg et eksisterende format som ble brukt i Fallout 3, det gjør utviklingen lettere, da de ikke trenger finne opp hjulet på nytt. Jeg velger å tro at Todd Howard og CO har fått mye mer erfaring etter å ha sett på halvbroren Obsidian og utviklingen av TES: Skyrim. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Nå tenkte jeg mer på at Obsidian tok for seg et eksisterende format som ble brukt i Fallout 3, det gjør utviklingen lettere, da de ikke trenger finne opp hjulet på nytt. Bethesda fant ikke opp hjulet på nytt med Fallout 3 heller. De brukte jo omtrent nøyaktig det samme hjulet som i Oblivion. Det var uansett ingen forbedring å gå fra isometrisk perspektiv til første/tredjeperson. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Men Obsidian vil nok aldri jobbe med et utgiver selskap igjen, samme om de hadde blitt spurt om å gjøre ett nytt Fallout. De har startet en ny vei med Kickstarter og Pillars of Eternity som et produkt av dette. Fra og med nå er nok Fallout eksklusivt fra Bethesda Game Studios. Blir spennende og se om de kan ha lært noe fra New Vegas og kombinere det med hva de gjør best, åpen verden med fantastisk atmosfære og spennende utforsking. Er utrolig klar ett nytt spill uansett. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 tviler sterkt på at det kommer til å skje. Tror hverken Sony eller Microsoft er så interesserte i å slippe AAA tittler på forrige generasjon lenger. De logoene kan like godt ligge igjen som rester etter en kjapp opprydning. Fallout 4 for 360 ville kommet for 2 år siden og bygd på Skyrim malen. Det er 4 år siden Skyrim så vi får en ny engine for PS4/ One /PC , denne vil også brukes på TES6. Hva ellers har de brukt ti 4 årene til. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Nå tenkte jeg mer på at Obsidian tok for seg et eksisterende format som ble brukt i Fallout 3, det gjør utviklingen lettere, da de ikke trenger finne opp hjulet på nytt. Bethesda fant ikke opp hjulet på nytt med Fallout 3 heller. De brukte jo omtrent nøyaktig det samme hjulet som i Oblivion. Det var uansett ingen forbedring å gå fra isometrisk perspektiv til første/tredjeperson. De hadde Oblivion verktøyene, var naturlig å bruke dem igjen. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 (endret) Personlig syntes jeg FO3 var langt bedre enn FNV. Storyen med en kurer var aldri helt troverdig for meg - karakterens motivasjon for å grave seg inn i historien satt ikke helt. I tillegg lot jeg meg irritere i FNV av alle stedene man ikke kunne gå, som det så helt naturlig ut som om man skulle kunne gå. Det var så mange begrensninger på bevegelsesfriheten som var tydelig lagt inn av spillhensyn, og som dermed ødela både frihet og illusjonen, synes jeg.Kan selvsagt være at alle buggene FNV hadde i begynnelsen ødela det litt for meg også - gønnere som ikke fyrte eller ville lades, skjøt dobbeltskudd, krash til desktop, etc etc.Uansett, FO4 blir helt sikkert kongebra. De har rett og slett ikke råd til å føkke det til, like lite som Rockstar har råd til å føkke til GTA. Dette er familiejuvelene, og de tas godt vare på. Endret 2. juni 2015 av Aetius 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Nå tenkte jeg mer på at Obsidian tok for seg et eksisterende format som ble brukt i Fallout 3, det gjør utviklingen lettere, da de ikke trenger finne opp hjulet på nytt. Bethesda fant ikke opp hjulet på nytt med Fallout 3 heller. De brukte jo omtrent nøyaktig det samme hjulet som i Oblivion. Det var uansett ingen forbedring å gå fra isometrisk perspektiv til første/tredjeperson. for salg og anerkjennelse gjorde det underverker å gå fra isometrisk til første/tredje person. Men dette er igjen helt subjektiv hva man foretrekker, jeg føler selv at Fallout resonnerer bedre hos meg i dens nåværende form, men jeg spilte ikke forgjengerne da de kom ut, og gikk meg hus forbi helt til 3ern kom ut, så jeg er partisk. har testet 1ern, føler at atmosfæren er sterkere, men lider av arkaiske tendenser gameplaymessig, naturlig nok. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 tviler sterkt på at det kommer til å skje. Tror hverken Sony eller Microsoft er så interesserte i å slippe AAA tittler på forrige generasjon lenger. De logoene kan like godt ligge igjen som rester etter en kjapp opprydning. Fallout 4 for 360 ville kommet for 2 år siden og bygd på Skyrim malen. Det er 4 år siden Skyrim så vi får en ny engine for PS4/ One /PC , denne vil også brukes på TES6. Hva ellers har de brukt ti 4 årene til. Har ikke helt kildene her, og ingenting er jo sikkert før vi får presentert selve spillet, men jeg mener bestemt at Bethesda tidligere har bekreftet at de skal bruke samme engine som i Skyrim, muligens litt oppgradert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 tviler sterkt på at det kommer til å skje. Tror hverken Sony eller Microsoft er så interesserte i å slippe AAA tittler på forrige generasjon lenger. De logoene kan like godt ligge igjen som rester etter en kjapp opprydning. Fallout 4 for 360 ville kommet for 2 år siden og bygd på Skyrim malen. Det er 4 år siden Skyrim så vi får en ny engine for PS4/ One /PC , denne vil også brukes på TES6. Hva ellers har de brukt ti 4 årene til. Har ikke helt kildene her, og ingenting er jo sikkert før vi får presentert selve spillet, men jeg mener bestemt at Bethesda tidligere har bekreftet at de skal bruke samme engine som i Skyrim, muligens litt oppgradert. Håper da inderlig det, samt at de faktisk legger litt innsats i å fjerne flytende steiner, fjell etc. Men man kan jo bare håpe... Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 tviler sterkt på at det kommer til å skje. Tror hverken Sony eller Microsoft er så interesserte i å slippe AAA tittler på forrige generasjon lenger. De logoene kan like godt ligge igjen som rester etter en kjapp opprydning. Fallout 4 for 360 ville kommet for 2 år siden og bygd på Skyrim malen. Det er 4 år siden Skyrim så vi får en ny engine for PS4/ One /PC , denne vil også brukes på TES6. Hva ellers har de brukt ti 4 årene til. Har ikke helt kildene her, og ingenting er jo sikkert før vi får presentert selve spillet, men jeg mener bestemt at Bethesda tidligere har bekreftet at de skal bruke samme engine som i Skyrim, muligens litt oppgradert. Håper da inderlig det, samt at de faktisk legger litt innsats i å fjerne flytende steiner, fjell etc. Men man kan jo bare håpe... Ja enig. Nå med nye generasjon så burde vi forvente en bedre motor, det tror jeg også vi får. Så håper jeg de unngår for mye bugs ja Forhåpentligvis har de fått litt erfaring med motoren nå siden Skyrim, hehe. Damn, kan nesten ikke tro at nå skjer det, ventet lenge på dette spillet og det har vært mye rykter siste måneden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå