Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skulle ønske det nye fallout spillet fulgte med hd remakes av de 2 fallout spillene inkludert dlc :) Måtte ha vært inkludert dlc siden du ellers ikke kan fortsette i 3eren etter slutte om ikke du har den :p

Jeg håper ikke grafikken suger slik som den gjorde på fallout 3 og new vegas

Å du vil enda ha spillet på forrige gen konsoller? Selfølgelig vil grafikken suge på så gammel hardware som PS3 og 360 har.

Derfor jeg håper at de ikke gir ut spillet på de, for det vil dra ned grafikken på både next gen konsoller og PC.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Hva skal vi med et nytt elders scroll spill allerede? Det kom et bare for noen år siden og så har vi online spillet (Som egentlig skulle være fallout online) Det er fallout sin tid til å shine nå :) Om ikke de kommer til 360 og ps3 så burde det ihvertfall komme til wii u. Det er jo en current gen maskin

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg skulle ønske det nye fallout spillet fulgte med hd remakes av de 2 fallout spillene inkludert dlc :) Måtte ha vært inkludert dlc siden du ellers ikke kan fortsette i 3eren etter slutte om ikke du har den :p

Å du vil enda ha spillet på forrige gen konsoller? Selfølgelig vil grafikken suge på så gammel hardware som PS3 og 360 har.

Derfor jeg håper at de ikke gir ut spillet på de, for det vil dra ned grafikken på både next gen konsoller og PC.

Har du sett ff13? Last gen er mer enn nok kapatibel til å ha fantastisk grafikk :)

Lenke til kommentar

Har du sett ff13? Last gen er mer enn nok kapatibel til å ha fantastisk grafikk :)

Beklager, men du har nok tapt dette slaget her... Last gen er last gen for en grunn. Til og med PS4 og Xbone er utdaterte i forhold til en PC. Vi må bevege oss framover også.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Kjedelig at det bare er jeg som foretrekker fallout på last gen framfor current gen xbox og ps /: Men men, alle kan ikke være enige

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Må jeg ta det opplegget om hvorfor ikke alle spill kan se ut som de siste FF spillene igjen? Jeg anbefaler deg å lese deg opp på hva de forskjellige spillene krever av konsollen. Og nei, Wii u er ikke current gen, men last gen!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Wii u er last gen? Det er det aldeles ikke, wii er last gen. Jeg syns square enix skulle kjøpt rettighetene til fallout, da kunne det blitt noe av...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Wii u er last gen mtp hw som er i maskinen, hva de oppnår med konsollen og snart er den også historie. Men Nintendo er sære når det kommer til maskinene sine. Håper NX tilbyr en ordentlig håndkontroll som hovedkontroll. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

På Wii U? Nei absolutt ikke, og sannsynligheten for at det kommer ut et Bethesda  på Wii U er vel mindre enn 0...

Lenke til kommentar

Kjedelig at det bare er jeg som foretrekker fallout på last gen framfor current gen xbox og ps /: Men men, alle kan ikke være enige

Hvorfor foretrekker du 360/PS3 framfor de nye? (sett bort ifra et økonomisk perspektiv). 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Håper de lager det for pc og next gen. Deretter kan de godt porte det til xbox 360 og ps 3 vedgå fjerne meste av innholdet i spillet

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hvorfor foretrekker du 360/PS3 framfor de nye? (sett bort ifra et økonomisk perspektiv). 

Fordi jeg ikke liker ps4 og xbox one men det blir ikke rett å starte en diskusjon om dette her

Håper de lager det for pc og next gen. Deretter kan de godt porte det til xbox 360 og ps 3 vedgå fjerne meste av innholdet i spillet

Spillet kan passe til 360 og ps3 men med dårlige grafikk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Vel, da er det jo mange år unna :( 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

FF13 en så godt som en ren, scriptet korridor. Fallout 3 og NV er store, åpne verdener. Det blir ikke helt det samme.

Men jeg nøt spillene ganske mye uansett :) Det hadde vell samme grafikk som gta 4?

Lenke til kommentar

Åpen verden med masse karakterer som bor i den krever så mye. Både av det grafiske og av prosessor. Fallout 3, New Vegas og Skyrim kjørte ikke en gang godt på PS3 og Xbox 360. Altså godt nok, men etter du har spilt det på en god pc så merker du forskjellen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Akrabra, det er ikke vits i å forklare, jeg har prøvd, og resultatet ender med, ja men jeg vil ha samme grafikk som FF13/15 eller hva nåværende spill heter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Ja, egne meninger er fint det, det er jo derfor dette forumet eksisterer :) Poenget mitt er at når man har blitt forklart flere ganger, av flere personer om hvorfor ikke gta v etc etc har grafikk som siste final fantasy spill burde det synke inn at forskjellige spill har forskjellige krav, og dette påvirker ytelse og det visuelle. Men for ordens skyld, gta, og selv de gamle fallout spillene er mer krevende enn final fantasy, og derfor har de ikke like fancy grafikk. Men jøsses, vi kan få Fallout, gta, etc med samme grafikk som FF, men detville ikke vært de åpne spillene de er i dag men trange korridor spill som final fantasy. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...