Espp Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Mulig det, men Fallout var ikke ferdig når de fikk beskjed om at utgivelse og shipping av spillet ble fremskyndet (?). Spillets innhold hadde derfor flere bugs enn det burde og det var stort sett her trekkene fra anmeldere lå. Derfor ble det vel rettssak hvor Obsidian mente de måtte få pengene siden det var Bethesda (Zenimax) som hadde krevd at spillet skille gis ut for tidlig. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 (endret) Rykte: Blir Fallout 4 bekreftet på E3? http://www.ign.com/articles/2015/05/07/fallout-4-rumor-puts-reveal-at-bethesdas-press-conference Endret 8. mai 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Rykjte: Blir Fallout 4 bekreftet på E3? http://www.ign.com/articles/2015/05/07/fallout-4-rumor-puts-reveal-at-bethesdas-press-conference Garantert, noe som også er garantert er utgivelsen av spillet til høsten 2015. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Selv håper jeg nå egentlig at de slipper et nytt Elder Scrolls spill som ikke er basert på mmo spillet deres, men det kan fint inneholde coop, det hadde ikke skadet^^ Lenke til kommentar
K2D Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 (endret) Det ryktet er fake. Fallout kommer til E3 - "ALLE" vet det.. og en 20-30 min. on-stage demo har de gjort tidligere, så det er noe hvem som helst kan spå. Det stemmer også bra over ens med at de angivelig jobber med en ny grafikkmotor. Sist de hadde en ny/revidert motor å vise fram, så hadde de en stor on-stage demo. At spillet ikke kommer i år, vel..; jeg sier det er høyst usannsynlig at det ikke kommer i år. Endret 9. mai 2015 av K2D Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Jeg er ganske sikker på at det er Fallout 4, men jeg tror de er ganske langt på vei allerede og ser for meg slippdato allerede våren neste år eller om vi er heldige til Jul. Tror også stoler deler av teamet er igang med ett nytt Elder Scrolls, det er jo ingen tvil om at ett spill som Skyrim som solgte 30 millioner kopier får en oppfølger. Jeg har nylig satt meg ned og installert Tale of Two Wastelands, moddet det og satt opp alt ganske perfekt som jeg vil ha det. Så etter jeg er ferdig med The Witcher 3 blir det rett på med Fallout oppvarming før E3. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Rykjte: Blir Fallout 4 bekreftet på E3? http://www.ign.com/articles/2015/05/07/fallout-4-rumor-puts-reveal-at-bethesdas-press-conference Meh, jeg har hørt slike nyheter manger ganger og det er bare tull... De burde utgit spillet på xbox 360 ellers kommer jeg til å bli veldig sur, har ventet på spillet i mange år! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 De må absolutt ikke gi ut spillet på Xbox 360 / PS3. Det ødelegger for alle andre som har nyere konsoller. Håper og regner med at det for XBO og PS4 only. PC er en selvfølge. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Jeg håper de gir det ut på xbox 360, det er ikke alle som vil brenne av tusener på neste gen maskiner. De kan lett gi det ut på xbox 360, det er ikke rettferdig for de som ikke har neste gen maskiner å bare utgi på dem maskinene Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Håper for guds skyld at de holder seg langt unna de gamle konsollene. De blir jo nødt til å inngå kompromisser visst de skal gi det ut på eld gammel hardware som igjen vil gå utover next gen og PC. 2 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Jeg håper de gir det ut på xbox 360, det er ikke alle som vil brenne av tusener på neste gen maskiner. De kan lett gi det ut på xbox 360, det er ikke rettferdig for de som ikke har neste gen maskiner å bare utgi på dem maskinene Dags å oppgradere? Xbox`n din er jo omtrent ifra Amigaens tid, man kan ikke kreve at nye spill tilpasses utdaterte plattformer ifra fordums tid. Uansett, om dette er Fallout 4 eller om det er ES 6 som skal avdukes så skal jeg si meg storfornøyd uansett 1 Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 spilte bare litt av skyrim og har aldri testet et fallout spill.. Men ser virkerlig frem til dette, blir nok mitt første fallout spill:) på tide.... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 spilte bare litt av skyrim og har aldri testet et fallout spill.. Men ser virkerlig frem til dette, blir nok mitt første fallout spill:) på tide....Da anbefaler jeg fallout 3 og new vegas. Fantastiske spill Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 spilte bare litt av skyrim og har aldri testet et fallout spill.. Men ser virkerlig frem til dette, blir nok mitt første fallout spill:) på tide....Da anbefaler jeg fallout 3 og new vegas. Fantastiske spill Tviler på det blir, er nesten bare Xbox one det går i nå (state of decay atm). Så gidder faktisk ikke sette igang me 360 spill. My spill framover også. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Det finnes langt mye bedre spill på 360 enn xbox one men ditt valg Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Da anbefaler jeg fallout 3 og new vegas. Fantastiske spill ^This! Må bli å kjøpe seg PS4 hvis/når Fallout kommer. Ett av mine all-time yndlingsspill etter Half Life serien. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Jeg skulle ønske det nye fallout spillet fulgte med hd remakes av de 2 fallout spillene inkludert dlc Måtte ha vært inkludert dlc siden du ellers ikke kan fortsette i 3eren etter slutte om ikke du har den Jeg håper ikke grafikken suger slik som den gjorde på fallout 3 og new vegas Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 For min del veier gameplayet opp for den "dårlige" grafikken. Elsker stemningen og historien i de spillene. Om de klarer å følge opp med en bra story i Fallout 4, så skal jeg nok klare meg uten ultra-hd-close-to-reality grafikk ^^ 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Jeg spilte fallout for aller første gang i høsten 2010 når new vegas kom ut, kjøpte det spillet men likte ikke det så bytta det inn. Litt senere det samme året så kjøpte jeg fallout 3 fordi jeg hørte det var det beste spillet så da ga jeg det en sjanse og gud for en opplevelse. Det var mye frykt og ubehagelig mens jeg utforska verdenen, oktober til november i 2010 var en spesiell tid for meg å spille spill Samt de første halvåret i 2011 hvor jeg da ga new vegas en sjans igjen og elsket det! Gud for en fantastisk spill, husker jeg gjorde en feil mot slutten av spillet hvor jeg drepte han gamle militær fyren i campen og ble fiende med de folka jeg skulle være på lag med resten av spillet og hver gang jeg kom nær de så begynte de å skyte på meg uansett hvor mange tasks jeg gjorde for dem så måtte starte en ny save Men jeg hata at man ikke kunne fortsette etter slutten og jeg måtte da dermed bruke den andre saven for å spille dlc-ene /: Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Rykjte: Blir Fallout 4 bekreftet på E3? http://www.ign.com/articles/2015/05/07/fallout-4-rumor-puts-reveal-at-bethesdas-press-conference Garantert, noe som også er garantert er utgivelsen av spillet til høsten 2015. Tviler sterkt på at det kommer til høsten. Vil tro tidligst neste sommer, men mer sannsynlig er neste jul. Eller at det blir utsatt. Det finnes langt mye bedre spill på 360 enn xbox one men ditt valg XB360 er mange år eldre enn XBone, så selvsagt er det flere spill til den enn til XBone. Det betyr ikke at de av den grunn bør fortsette å støtte XB360. Da må de jo i så fall støtte den første Xboxen også. Og både PS1 og PS2. spilte bare litt av skyrim og har aldri testet et fallout spill.. Men ser virkerlig frem til dette, blir nok mitt første fallout spill:) på tide....Da anbefaler jeg fallout 3 og new vegas. Fantastiske spill Tviler på det blir, er nesten bare Xbox one det går i nå (state of decay atm). Så gidder faktisk ikke sette igang me 360 spill. My spill framover også. Fallout 3 og New Vegas er til PC også. Du finner dem på Steam. Jeg anbefaler New Vegas med Project Vegas-modden på det sterkeste. PV endrer veldig mye på selve gameplayet, men ødelegger ikke noe for resten av spillet. Alt man får er visir på hjelmer, en hotkey for granater, bedre sikte når man løper osv. Det kan derfor fint brukes selv om man aldri har spilt spillet før. Selv håper jeg nå egentlig at de slipper et nytt Elder Scrolls spill som ikke er basert på mmo spillet deres, men det kan fint inneholde coop, det hadde ikke skadet^^ Et nytt Elder Scrolls kommer garantert, men neppe med det første. ESO er for nytt, så de vil ikke ta fokus bort fra det. Men når neste kommer håper jeg de har lært av idiotspillet Skyrm, og går tilbake til røttene. Eller i det minste til Morrowind. Vi trenger ikke flere spill med vakker grafikk for å dekke over en diger, tom, gørrkjedelig verden og et actionspill der ingenting har noen som helst betydning. Vi trenger et rollespill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå