SHITBENDER Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Som Zimon sier, story, questing, generell gameplay må og håper jeg også er hovedfokus. Og bethesda, for wastelands skyld, la pc være hovedfokus. Det er her community er. Kjenner at FO3 må installeres fra steam backup, ini filene må skrives om, 3gb enabler, FOMM, NMC, FWE, fallout classical weapons, enb tweaking. klår i modding fingrene igjen Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Haha, er det fortsatt noen som tror PC blir hovedfokuset på multiplattformspill? Vær glad vi i det hele tatt får en PC-versjon. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Haha, er det fortsatt noen som tror PC blir hovedfokuset på multiplattformspill? Vær glad vi i det hele tatt får en PC-versjon. PC(mods) holder disse spillene relevante i årene etter utgivelse, Bethesda vet dette og vil garantert ha en relativt godt oppfølging på plattformen framfor andre selskap som bare porter halvferdige produkter. Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Bethesda har alltid lagd mod-vennlige spill, og håper de fortsetter med det. Jeg har aldri satt meg særlig inn i dette selv før, men kjøpte New Vegas til PC nylig, og har fått det til å se ganske så nydelig ut (original-teksturene er virkelig fæle). Hva bruker dere forresten til å holde styr på mods, Fallout Mod Manager eller Nexus? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Jeg har brukt nexus. Et enkelt og greit program! Lenke til kommentar
SHITBENDER Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Bethesda har alltid lagd mod-vennlige spill, og håper de fortsetter med det. Jeg har aldri satt meg særlig inn i dette selv før, men kjøpte New Vegas til PC nylig, og har fått det til å se ganske så nydelig ut (original-teksturene er virkelig fæle). Hva bruker dere forresten til å holde styr på mods, Fallout Mod Manager eller Nexus? Youtube -> Gopher, se i playlists og du vil lære deg A til Å (fo3, fnv, sky) om du følger ham. Veldi godt beskrevet og oppdaterer gjevnlig når nye ting skjer, som f.eks mod sortering. 1 Lenke til kommentar
SHITBENDER Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Selv bruker jeg FOMM og FO3(fnv)EDIT for all mod behandling. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Selvsagt kommer Fallout 4 til PC, og selvsagt vil det støtte mods. Det jeg mente er at det selvsagt ikke blir førsteprioriteten. Bethesda kommer garantert til å fokusre først og fremst på konsoller, akkurat som alle andre som lager multiplattformspill. Nå betyr det jo ikke at PC-versjonen bestandig blir dårlig, men den vil neppe nå potensialet sitt. Det burde dere ha lært for lenge siden, etter å ha blitt skuffet utallige ganger. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Hva bruker dere forresten til å holde styr på mods, Fallout Mod Manager eller Nexus? Nexus, da den støtter en drøss med spill. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Bethesda har alltid lagd mod-vennlige spill, og håper de fortsetter med det. Jeg har aldri satt meg særlig inn i dette selv før, men kjøpte New Vegas til PC nylig, og har fått det til å se ganske så nydelig ut (original-teksturene er virkelig fæle). Hva bruker dere forresten til å holde styr på mods, Fallout Mod Manager eller Nexus? Youtube -> Gopher, se i playlists og du vil lære deg A til Å (fo3, fnv, sky) om du følger ham. Veldi godt beskrevet og oppdaterer gjevnlig når nye ting skjer, som f.eks mod sortering. Gopher <3 Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Den pressekonferansen MÅ være relatert til blant annet Fallout 4 annonsering. Bethesda skal for første gang arrangere noe så stort på E3. De gjør ikke det med mindre de har med et nytt Bethesda Game Studios-spill i stallen! Herregud jeg gleder meg! Har nesten lyst til å dra ned og se på! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Det kan jo være Fallout 3 HD Remake til PS4 og Xbone? Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Lol, ja det hadde vært noe. Tror det hadde vært et par stk som hadde blitt skuffa da altså! Hehe. Tviler på at Bethesda Game Studios holder på med remakes av gamle spill. De har sakt tidligere at de bruker alle ressurser på å utvikle nye spill og ikke remakes av gamle. Tror ikke de har mange nok ansatte til å jobbe med remakes også, uten å miste kapasitet på utviklingen av nye spill. De er ca 100 ansatte. Ganske lite i forhold til de store selskapene der ute. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Jau. Alt ligger til rette for noe Fallout 4 nå Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Hadde faktisk ikke blitt skuffet om det var HD remake, men da måtte de love Fallout 4 i 2016, men håper jo først og fremst at det blir Fallout 4. Hva om det blit et nytt skyrim spill da? hehehe Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Et nytt Skyrim kommer forhåpentligvis aldri. Men tar gjerne et Elder Scrolls 6, om de går tilbake til røttene og gjør det til et rollespill igjen. Verden trenger ikke flere elendige Skyrim-spill. Når man kan gå inn i en butikk, rundstjele den rett foran øynene på fyren som driver butikken, og så selge alt tilbake til ham uten at han merke noe vet man at noe er helt feil et sted. Eller man gifter seg og flytter inn i et hus sammen med kona, før man forlater huset med en annen dame i årevis uten at kjerringa man er gift med merker at man er borte engang. Eller man kan jo prøve å lage kule spells som f.eks... eller vent, det kan man jo ikke lengre. Men hva med å utforske alle de hulene over alt? Med hele tre typer fiender til sammen? Men viking fantasy er jo tøft, da... Usj, hater Skyrim og Oblivion. Jeg vil mer enn gjerne tilbake til Morrowind og ri på store biller, sloss med Clannfear, utforske interessante områder, gå rundt i en skog der "trærne" er store sopper, og så videre. Eller bare bli arrestert fordi jeg prøvde å stjele fra en butikk. Eller få innehaveren forbannet fordi jeg prøvde å selge ting jeg hadde klart å stjele tilbake til ham. Det var tider, det. Hadde faktisk ikke hatt noe imot en Morrowind HD Remake med Tribunal og Bloodmoon. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Hørte på Colin Moriarty tidligere ansatt hos IGN pratet om en lansering i 2015 høst for Fallout 4. Dette kan stemme siden Fallout 3 hadde samme skjebne, vist frem på E3 samme året som det ble utgitt, og om de har jobbet med spillet i omlag 5 år, er det veldig trolig. Krysser fingrer ihvertfall. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Jeg kan si mye rart om eksdama, men hun hadde da i det minste én fornuftig ting å si: "Forvent det verste, håp på det beste. Da blir man ikke skuffet." Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Haha er Colin en ekte dude? Han var litt douchy ingame, takke meg til speech skill. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Haha er Colin en ekte dude? Han var litt douchy ingame, takke meg til speech skill. Sært nok skrev han flere artikler rundt Fallout spillene, ble alltid litt tankefull pga navnet hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå