Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ultimate hype train kanalen på tuben for Fallout 4.

BGS har visst nok hatt sitt siste storspill i preproduksjon siden 2010. 5 år og 1 år før Skyrim ble lansert.

Når Skyrim var ferdig med DLC og alt som var annonserte BGS april i 2013 at de skulle skifte hovedbulken av ressursene sine til sin neste storsatsning.

SÅ, ikke helt usannsynlig at vi får en Fallout 4 annonsering i år. Virker litt uvirkelig at BGS skal annonsere noe annet.

Lenke til kommentar

BGS har visst nok hatt sitt siste storspill i preproduksjon siden 2010. 5 år og 1 år før Skyrim ble lansert.

Når Skyrim var ferdig med DLC og alt som var annonserte BGS april i 2013 at de skulle skifte hovedbulken av ressursene sine til sin neste storsatsning.

SÅ, ikke helt usannsynlig at vi får en Fallout 4 annonsering i år. Virker litt uvirkelig at BGS skal annonsere noe annet.

Spennende. Men lurer litt på hvilken grafikkmotor de da bruker om de startet å jobbe med dette før Skyrim, om det er Fallout NV`s Gamebryo Engine eller Skyrim`s Creation Engine er vel begge allerede temmelig utdatert om de da ikke har blitt oppdatert noen ganger underveis i utviklingen.

Lenke til kommentar

Kommer vel på PS4 også, kan ikke helt se noen grunn til at den ikke kommer dit. BGS har vel alltid vært multiplattform og ikke eksklusive.

Masse problemer med Fallout 3 og skyrim på PS3, men PS4 har en litt lettere plattform så tror ikke vi ser det igjen.

Lenke til kommentar

Spennende. Men lurer litt på hvilken grafikkmotor de da bruker om de startet å jobbe med dette før Skyrim, om det er Fallout NV`s Gamebryo Engine eller Skyrim`s Creation Engine er vel begge allerede temmelig utdatert om de da ikke har blitt oppdatert noen ganger underveis i utviklingen.

Pete Hines, mener jeg det var, har sagt tidligere at Skyrim's Creation Engine vil brukes for fremtidige titler. Kan vel anta at den blir buffet opp litt nå som vi har ny konsollgenerasjon.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Her har vi lært fra forrige gang, ser jeg. :p Jeg vil selvsagt mer enn gjerne ha et nytt Fallout, men det er ikke noe jeg gidder bruke tid på før det blir bekreftet fra høyeste hold. Kanskje selv ikke da. For det første er det så mange spill som er "så godt som" bekreftet uten at det blir noe av, og alt for mange som faktisk slippes ender opp med å bli en stor skuffelse. I våre dager er vel spill som holder det de lover nærmest unntaket fra regelen. Men lærer folk noensinne? Nope. :p

Lenke til kommentar

Kommer vel på PS4 også, kan ikke helt se noen grunn til at den ikke kommer dit. BGS har vel alltid vært multiplattform og ikke eksklusive.

Masse problemer med Fallout 3 og skyrim på PS3, men PS4 har en litt lettere plattform så tror ikke vi ser det igjen.

At det kommer på Ps4 er garantert, men som jeg presiserte, den kommer trolig først på Xone og PC, så Ps4.

Lenke til kommentar

At det kommer på Ps4 er garantert, men som jeg presiserte, den kommer trolig først på Xone og PC, så Ps4.

Håper ikke det. Hadde vært kjipt for alle som eier Xone eller PS4.

Lenke til kommentar

Jeg er enig, men man ser jo stadig vekk at det settes barrierer, og Bethesda/Zenimax har hatt et mer eller mindre forhold til MS før.

Lenke til kommentar

Jeg er enig, men man ser jo stadig vekk at det settes barrierer, og Bethesda/Zenimax har hatt et mer eller mindre forhold til MS før.

Ja Oblivion drøyde lenge på PS3, men skulle tro at noe tilsvarende i dag ville koste Microsoft temmelig mye med tanke på salgstallene til PS4. Vi finne vell ut av det tidsnok :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Blir vel som med de andre spillene, slippes samtidig til alle plattformene, men dlc blir tids eksklusivt til en av konsoll leverandørene. Synd at ingenting lenger kommer til pc først...

Lenke til kommentar

Nja, blir vel mer den gamle tradisjonen med at "alle" kjøper det til PC fordi PC-versjonen er suveren, bare for å oppdaget at jada, dette er en enda et multiplattformspill der PC ikke er prioritert, og PC-versjonen derfor suger hesteballe. Og folk er like overrasket hver eneste gang. ;)

Lenke til kommentar

PC spill er ikke suverene lengere siden de fleste spill lages til konsoller i dag.

Jeg skal ha det på PC uansett hvor dårlig portet det er på grunn av den deilige utvalget av mods Bethesda spill bruker å ha. Mye av det som lages er det ekstremt høy kvalitet over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...