Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har liten tro på at det blir noen Fallout 4 annonsering på E3.. Sa ikke Todd Howard for bare to snaue mnd siden at det blir lenge til deres neste annonsering? Syns likevel det han sa virket en SMULE snodig. Hvis det er lenge til deres neste annonsering, er det isåfall et stort gap uten utgivelser fra de. Større gap enn det noen sinne har vært før.

En ting til; Ryktes at Sony skal få presentere Rockstar sitt nye prosjekt på deres pressekonferanse på E3.. Da BØR Microsoft ha noe tilsvarende krutt i lomma. Hadde vært fett om de kom med Fallout-bomba. Det var jo tross alt Microsoft som presenterte Fallout 3 på E3 i 2007 tror jeg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rettet det opp to minutter etter at jeg postet det, og likevel rakk to av dere å korrigere meg. Respect! :p

Det nye Rockstar spillet skal jo komme tidlig neste år, så da må de annonsere det snart. Tror ikke de drøyer alt for lenge...

Sorry, det var nytt for meg. Vi får håpe det beste. Bully 2, kanskje? Eller bare Red Dead Redemption til PC?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Bruker-292501

Nja, synes ikke GTA5 var så bra. Historien ble for rotete, og det var ganske standard greier utenom oppdrag. Finnes mange slike spill som er mye morsommere å spille, imho.

Helt enig med deg, savna en del fra gta iv som nett dating, kunne bestemme om en person skal få leve eller ikke og noe mer. Var også alt for lite oppdrag, altså dem kutta jo oppdragene med 25% fra gta iv!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Rettet det opp to minutter etter at jeg postet det, og likevel rakk to av dere å korrigere meg. Respect! :p

Det nye Rockstar spillet skal jo komme tidlig neste år, så da må de annonsere det snart. Tror ikke de drøyer alt for lenge...

Sorry, det var nytt for meg. Vi får håpe det beste. Bully 2, kanskje? Eller bare Red Dead Redemption til PC?

Bully 2 hadde vært en drøm:) Rdr syns jeg var gørr og når dem sier nytt så mener dem nok ikke re release

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Etter og ha følgt med på tråden her siden starten kjenner jeg lengter etter og spille et Fallout spill igjen. Får vel kjøpe meg en xbox 360 igjen og Fallout 3 + New Vegas for vi er vel ikke så heldig at Bethesda slipper remastered versjoner på ps4 og xbox one.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Etter og ha følgt med på tråden her siden starten kjenner jeg lengter etter og spille et Fallout spill igjen. Får vel kjøpe meg en xbox 360 igjen og Fallout 3 + New Vegas for vi er vel ikke så heldig at Bethesda slipper remastered versjoner på ps4 og xbox one.

Med tanke på hvor store spill det er snakk om så er det ikke rart dem ikke lager en ny port til "neste generasjon". De bør nok heller fokusere på en ny tittel.

Hvorfor ikke bare spille Fallout 3 og NV på PC? Det kreves ikke allverdens kraftmaskin for å kjøre spillene, pluss at du kan kjøpe begge for en ganske billig penge hos steam dersom du tar deg tid til å vente til de er på salg (tror faktisk dem er på 75% salg alt nå).

Jeg hadde ikke klart å spille de på konsoll, hadde savnet mods da. :p

Hm, har prøvd å modde spillet, men har feilet hver gang.. Prøvde dog bare med texture mods.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Med tanke på hvor store spill det er snakk om så er det ikke rart dem ikke lager en ny port til "neste generasjon". De bør nok heller fokusere på en ny tittel.

Hvorfor ikke bare spille Fallout 3 og NV på PC? Det kreves ikke allverdens kraftmaskin for å kjøre spillene, pluss at du kan kjøpe begge for en ganske billig penge hos steam dersom du tar deg tid til å vente til de er på salg (tror faktisk dem er på 75% salg alt nå).

Jeg hadde ikke klart å spille de på konsoll, hadde savnet mods da. :p

Hm, har prøvd å modde spillet, men har feilet hver gang.. Prøvde dog bare med texture mods.

Har Fallout 1-2-Tactics på Gog.com og har Fallout New Vegas på Steam så ja kansje jeg går til anskaffelse av Fallout 3 også på Steam.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har Fallout 1-2-Tactics på Gog.com og har Fallout New Vegas på Steam så ja kansje jeg går til anskaffelse av Fallout 3 også på Steam.

Har ikke prøvd klassikerne ennå, skal vist være gode de og.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Har ikke prøvd klassikerne ennå, skal vist være gode de og.

Oh Yeah de er ganske bra spilt de siden de kom ut. Favoritten er Fallout 2 men Fallout 1 er ganske bra det også og Fallout Tactics er en ganske grei turnbased strategi spinoff

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...