Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Helt enig. Fallout SKAL være singelplayer.

Det var utenkelig å ha flere spillere i Elder Scrolls også frem til ESO, og du ser hvordan det gikk. WoW-kidsa hater det, Elder Scrolls-fans elsker det. ;)

 

Har aldri spillt WoW. ;) Er Elder Scrolls fan så det holder, liker ikke ESO.

Endret av JoseCuervo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Alle massive online spill har store mangler. For jævlig animasjoner osv.Med unntak av noen få som får det til. GTA feks.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Den er ikke spesielt vanskelig å lage, om man har kunnskaper om måling av radioaktivitet, GPS og så videre. Som de sier drives det meste av en iPhone, så da har man allerede kart, måling av lengde-, bredde- og høydegrad, samt et bra grensesnitt. De trenger bare bygge den inn i et armbånd og slenge på det der med radioaktivitet (som i grunn er enkelt nok, hvis man har kunnskap om det. Og det burde de absolutt ha.)

 

Det kan også se tøft ut med en dings som måler hjerteslagene, samt tillater radiokommunikasjon. Men da glemmer man at å måle hjerteslag gjøres daglig på sykehus via en liten klemme på en finger, og radiokommunikasjon kan ganske enkelt være innmaten fra en walkie-talkie.

 

Men tøff ble den da. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Får håpe at de ikke gjentar det med repeterende miljøer. Det er også det som er feil med Skyrim.

 

Skal ikke starte noen stor diskusjon her, bare tenkte spørre hva du mente mer repeterende miljøer? Mener du overflateteksturen som repeterende mønster? Eller mener du at landskapet ser likt ut over alt? For DET er jeg absolutt ikke enig i! Vinter og isberg, mosekledd norske vidder, grønne tjukke skogsområder, geysyr-områder, gigantiske fosser, små fosser, sykt høye fjell, små fjell, gigantisk mud-crab stein, viking-inspirert by, britisk middelalder-inspirert by, forsworn-templer, gigantiske dwermer-ruiner, underjordiske sopp-landskaper, store innsjøer osv bla bla.. Skyrim har en natur som er den mest varierende jeg har vært borti i et spill på lenge.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Får håpe at de ikke gjentar det med repeterende miljøer. Det er også det som er feil med Skyrim.

 

Skal ikke starte noen stor diskusjon her, bare tenkte spørre hva du mente mer repeterende miljøer? Mener du overflateteksturen som repeterende mønster? Eller mener du at landskapet ser likt ut over alt? For DET er jeg absolutt ikke enig i! Vinter og isberg, mosekledd norske vidder, grønne tjukke skogsområder, geysyr-områder, gigantiske fosser, små fosser, sykt høye fjell, små fjell, gigantisk mud-crab stein, viking-inspirert by, britisk middelalder-inspirert by, forsworn-templer, gigantiske dwermer-ruiner, underjordiske sopp-landskaper, store innsjøer osv bla bla.. Skyrim har en natur som er den mest varierende jeg har vært borti i et spill på lenge.

 

 

Verdenen er fin den. Men spillet føles tomt og neddummet kontra f.eks. gode gamle Morrowind (Elder Scrolls seriens desidert beste spill etter min mening).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...