aBadMan Skrevet 31. august 2016 Forfatter Del Skrevet 31. august 2016 Jeg tror "charactern" min har blitt gal. 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 PC Gamers Nuka-World review: http://www.pcgamer.com/fallout-4-nuka-world-review/ Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Har trøbbel med den moralen jeg føler jeg har bygget meg opp i Fallout 4, selv om det ikke har noe som helst betydning.. Sliter jeg med å følge hoved questen i Nuka World.. Savner alternativ ettersom jeg har 15charm med klærne jeg bruker og 11intellect.. Er lvl 92 og rimelig klar for å kunne bruke smarte løsninger for å fullføre DLCn på en ikke voldelig måte... Men eneste alternativet fremfor å ta over noen utposter i Commenwealth med litt preiking er å slakte alle Raiders i Nuka World, noe som virker mer voldelig.. Håper iallefall de kan gjøre noe med Open Season quest i kommende update.. Så man slipper å drepe alt og alle for å gjøre det.. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 2. september 2016 Forfatter Del Skrevet 2. september 2016 (endret) Om dere har møtt en npc med navnet Evan i Nuka-World, så har han en ganske spesiell historie "behind the scenes". Evan and his home is a tribute to Reddit user NoohjXLVII's brother Evan, who passed away before Bethesda Softworks could deliver a Care Package of Fallout merchandise, which was sent as a way of supporting the two brothers after their father had died. To make up for the delayed package, Bethesda promised to include Evan as an NPC in Nuka-World. Reddit-tråd Evan - Fallout wiki Endret 2. september 2016 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) Jeg elsker disse masseslagsmålene som av og til oppstår. Var på vei til den plassen med de svære parabolene og supermutanter litt sør av The Slog. Og her en Brotherhood-vertibird som aggroer raiderne rett ved siden av. Så det blir en herlig mølje med BoS, supermutanter og raidere som lager det totale kaos.... Endret 2. september 2016 av Gromle Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Bethesda jobber nå med hagearbeid: 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 De greier nok å bugge til det også skal du se^^ Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Spørsmål til Fallout 4 N. World: Er det mulig å spille totalt lojalt med Minutemen (altså ikke menge seg med de 3 faksjonene i theme parken?). Leder i parken liker ikke Minutemen, er det mulig å få tilgang til MQ og samtidig være lojal? Likte ikke holdningen hans. 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 24. september 2016 Forfatter Del Skrevet 24. september 2016 (endret) Må si det hadde vært morsomt å spille med denne modden. Endret 24. september 2016 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Fallout 4 med cheats er fantastisk. Pøse på med materiale for å skape skytevåpen som får alle fiender til å fremstå som svekle cunts med utdaterte u-land våpen XD HAHAAAAAAAAA Lenke til kommentar
SaleEfag Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Må si det hadde vært morsomt å spille med denne modden. hahahahaha Den der skulle jeg ha testet selv Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) Jeg elsker disse masseslagsmålene som av og til oppstår. Var på vei til den plassen med de svære parabolene og supermutanter litt sør av The Slog. Og her en Brotherhood-vertibird som aggroer raiderne rett ved siden av. Så det blir en herlig mølje med BoS, supermutanter og raidere som lager det totale kaos.... Jeg havner oppi disse hele jævla tiden, og jeg må faktisk unngå settlements og byer, når jeg ikke kan ta fast travel, ja jeg har disable settlements modden, men samtidig så bruker jeg så kort tid som mulig hvor alle NPC's er. Endret 1. februar 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Gleder meg absolutt selv. Men egentlig mest til dette http://www.idigitaltimes.com/fallout-4-htc-vive-vr-ps4-pro-updates-still-planned-release-says-bethesda-580724 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Næh. vært på VR toget, og tapte et par tusen kroner på det. Har ikke testet PS VR, men på pc så er det for mye hassle for hvert spill at jeg rett og slett ikke gidder. Tar heller å setter opp et par skjermer i surround for å få til noe som fungerer. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 (endret) Synes VR er helt greit. Har rimelig mange timer i Dirt Rally med Rift og G25 Rift var raskt og enkelt å sette opp og trenger kun å ta på meg Rift så fyrer alt opp. Prøvd Vault 1080? Endret 2. februar 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Har prøvd Vault 1080 ja, var litt spooky, men lys etc var en nydelig utført jobb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Moderatormelding Innlegg og diskusjon rundt den nye grafikkoppdateringen til Fallout 4 er splittet ut i egen tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1762148 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Hvor ligger Vault 1080? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Hvor ligger Vault 1080? Vest på kartet, omtrent på linje med den første gården du kan se fra sanctuary sør vest. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 (endret) Jeg digga New Vegas og Fallout 3. Leser en god del negative omtaler på steam, blant annet at det er mer en spinoff enn et fullverdig Fallout spill. Er det verdt 250kr hvis jeg digga de forrige spillene? Endret 23. februar 2017 av Hotel Papa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå