aBadMan Skrevet 19. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2016 Jeg kunne godt tenkt meg å hatt Nick Valentine med meg som en companion, men får meg bare ikke til å sende Dogmeat avgårde. Ja, han åpner dører, står i veien, vet ikke hva "stealth" betyr, men jeg er svar for dyr i spill Du kan ha Dogmeat samtidig som du har andre companions. Hvordan da? Jeg har ikke fått det til. ENESTE gangen jeg kunne det, så var det relatert til hovedhistorien (skriptet, når Dogmeat skulle snuse rundt), og det var bare midlertidig. Jeg vet at det er en stund siden dere snakket om dette. Det finnes en mod der du kan ha Dogmeat og en annen companion samtidig, det var egentlig meningen at dette skulle være i vanilla Fallout, men for en eller annen grunn så droppet de det. Link: Everyone's Best Friend (Dogmeat and Companion At Same Time - No Console - No Hack) Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Jeg kunne godt tenkt meg å hatt Nick Valentine med meg som en companion, men får meg bare ikke til å sende Dogmeat avgårde. Ja, han åpner dører, står i veien, vet ikke hva "stealth" betyr, men jeg er svar for dyr i spill Du kan ha Dogmeat samtidig som du har andre companions. Hvordan da? Jeg har ikke fått det til. ENESTE gangen jeg kunne det, så var det relatert til hovedhistorien (skriptet, når Dogmeat skulle snuse rundt), og det var bare midlertidig. Jeg vet at det er en stund siden dere snakket om dette. Det finnes en mod der du kan ha Dogmeat og en annen companion samtidig, det var egentlig meningen at dette skulle være i vanilla Fallout, men for en eller annen grunn så droppet de det. Link: Everyone's Best Friend (Dogmeat and Companion At Same Time - No Console - No Hack) Lasta faktisk ned den modden her om dagen. Men nå finner jeg ikke Dogmeat, så har ikke fått prøvd modden for å si den sånn. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 19. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2016 Såpass, jeg bruker den selv og den fungerer fint her. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Jeg brukte en 3dscanner og lastet inn kjærringa på Fallout. Kult? xD Kan få til bedre scan, men har ikke gidda det enda. 3 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 (endret) Såpass, jeg bruker den selv og den fungerer fint her. Jeg har vel putta'n inn i en eller annen tilfeldig "landsby" før jeg installerte den modden. :O EDIT: Ser her at Sanctuary har 2! Hundehus, og jeg har bygd 1. Så da er han nok der en eller anna plass, 33% sjanse for å finne han igjen, så lenge han ikke er et helt annet sted da.. Endret 19. juni 2016 av Gnålern Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Jeg leste det var feil på DSL til Fallout 4 til ps4 dere, hvem er det Far Harbor eller Wasteland Workshop eller Automatron for jeg kjøpte meg season pass til fallout 4 i psn Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Såpass, jeg bruker den selv og den fungerer fint her. Jeg har vel putta'n inn i en eller annen tilfeldig "landsby" før jeg installerte den modden. :O EDIT: Ser her at Sanctuary har 2! Hundehus, og jeg har bygd 1. Så da er han nok der en eller anna plass, 33% sjanse for å finne han igjen, så lenge han ikke er et helt annet sted da.. Dogmeat dukka heldigvis opp i det hundehuset jeg hadde bygd i Sanctuary. På en eller annen måte.. Så nå har jeg med meg både Piper og Dogmeat. ^^ Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) Okei, jeg trenger litt hjelp med Silver Shroud-oppdragene, det virker som om det er bugget. Jeg har kommet til punktet hvor du må prate med Hancock som "The Shroud", men de eneste dialogvalgene jeg får er for å få han som companion. Jeg leser noen steder at dersom du har gjort "The Big Dig" før dette (noe jeg har) så er det umulig å fullføre. Det er utrolig irriterende for dette har vært et av de morsomte oppdragene hittil. Ikke minst så har jeg brukt tid på det... Er det denne typen bugger folk sier er såååå sjarmerende å finne i Bethesda-spill? Nevermind, jeg fikk det til. Måtte velge han som companion (da fikk jeg plutselig noen korker for et oppdrag jeg gjorde for 100 år siden). Irriterende nok kan jeg ikke sende Hancock tilbake til Goodneighbour siden jeg skal ha Dogmeat som companion. Endret 25. juni 2016 av Patrick123 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 27. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) Denne modden er kanskje litt gjemt, anbefaler dere å sjekke ut Tales from the Commonwealth Dette er samme person som lagde "Interesting NPCs" i Skyrim. EDIT: Den legger til flere quests og followers. Endret 27. juli 2016 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 30. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2016 Preston Garvey doing Preston Garvey stuff... 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Har det kommet en makshøyde på bygging? Prøvde å bygge et tårn i sanctury hills men fikk ikke lov til å bygge taket på den 4etasjen (brukt heis) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 (endret) Det varierer fra sted til sted hvor mye motoren "orker" å la deg bygge. Uten at jeg gidder å starte opp for å telle nøyaktig, mener jeg at jeg har en blokk på rundt 10 etasjer et sted. Endret 31. juli 2016 av Isbilen Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 (endret) På stedet hvor roboten bor ved broen (greygarden?) kan man bygge rundt 10 etasjer. Det er et sted til jeg ikke husker navnet på men det er typisk steder hvor tomten strekker over synkende terreng. Du er uansett begrenset til x-antall polygons men det kan utvides med console. EDIT: Jeg har ikke spilt siden november så husker lite av mods etc. Endret 1. august 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Okei, begynte nettopp på nytt på Survival etter en lang pause. Har ikke spilt siden før modverktøyene kom, så lurer jo på om det er noen anbefalte mods. Spilte umoddet sist, nå vil jeg modde litt. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 8. august 2016 Forfatter Del Skrevet 8. august 2016 (endret) Så... er det noen andre som har dette problemet etter 1.7 oppdateringen? Ansiktet. Endret 8. august 2016 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 bruker du mods? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 8. august 2016 Forfatter Del Skrevet 8. august 2016 Ja det gjør jeg, tenkte på det, men jeg bruker ikke mods som som endrer på folk osv. Det er ikke et stort problem, fordi det skjer bare når jeg "loader" en save når jeg allerede spiller. Hadde ikke det problemet på 1.6, men skal jo ikke se bort ifra at det er en mod som trenger en oppdatering pga 1.7. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Ikke skyld på Bethesda for at du glemte solkrem når vandrende rundt i en post apoc ørken 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Jeg har nettopp fullført main storien med Railroad, men kunne tenkt meg å gjort det med de andre fraksjonene også. Er det noen måte å kunne komme til de "avgjørende" punktene i historienigjen, uten å måtte spille gjennom absolutt hele spillet igjen? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Nei, ikke med mindre du passet på å lage et eget savepoint før du måtte velge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå