Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Survival Mode er her! Setter meg ned og starter en ny karakter as we speak. Dette blir godsaker ass.

På konsoll?
Jepp, patchen kom ut idag.
Jessir! Akkurat kommet meg forbi Concord. Var ganske krevende siden du kun kan lagre når du sover, og den siste senga før Concord er i Sanctuary. Brukte noen forsøk på Deathclaw-slaget, siden det er one-hit kill på Survival.

Har forøvrig ryddet hele Sanctuary og startet å bygge byen sånn jeg vil ha den. Basebyggingen er så mye viktigere i Survival enn på andre vanskelighetsgrader.

Må si dette har gitt spillet en helt ny vår. Man må faktisk ta bevisste valg på hva man ønsker å gjøre, siden fast travel er borte og encumbrance er så mye lavere. Før jeg går ut på oppdrag må jeg sørge for at jeg har nok vann, ammo, mat og medisiner, men kan heller ikke ta med for mye, ettersom alt det veier noe også nå. Må for eksempel beregne at jeg blir borte fra Sanctuary i to dager, og må pakke deretter. Føles mer som en eksposisjon enn et tilfeldig oppdrag.

At fast travel er borte tvinger deg også til å faktisk utforske den flotte verdenen, i stedet for å bare se lasteskjerm etter lasteskjerm. Og siden fiender er så mye mer dødelig, føler man seg aldri helt trygg der ute. For en fantastisk opptur ass. Dette er måten Fallout 4 skal spilles.

Endret av CommanderKeen
Lenke til kommentar

Fikk begynt på det i går, og liker det sålangt. Jeg spiller også uten HUD for å øke opplevelsen ytterligere.

Det er forresten en seng i Sanctuary. Når du kikker mot museet der Preston Garvey er, så kan du gå ned en vei til venstre. Det siste huset på høyre siden har en seng, eller en sovepose strengt tatt. Der kan man også finne en av de første sniperene; .308 Bolt Action Pipe Rifle.

Lenke til kommentar

Fant dette på modsiden. Han har planer om det, men ikke enda.

"Bethesda.net: Definitely will be added, but probably not right now. I don't see the need until it's fully supported on console, plus with all the changes right now it would just be a pain to support."

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Min "første" mod:

Blue Circle Energy Drink

0AXqFHQ.png

Blue Circle Energy Drink is appreciated worldwide by top raiders, minutemen and in highly demanding professions as well as during long fights with radiated enemies and beasts. 

You need to build a Bar for your settlement to buy them. And there is 1 inside your character's old house before the war. 

Planned for next version: 

• Craftable from the Chem Station
  • Better design for the label on the texture  
  • Frosty label texture

Please report any bugs, issues, requests and ideas.

https://mods.bethesda.net/#en/workshop/fallout4/mod-detail/993263

Som dere sikkert ser så mangler selveste merkelappen et "frossent" utseende, som resten av flaska. Hvis noen veit hvordan man får noe til å se "frossen/fryst" ut i Photoshop så send meg gjerne noen lenker/tips på PM, eller her i tråden hvis det ikke blir regnet som avsporing. :)

Lenke til kommentar

Ja, samme som granater. Det er vel R1 eller L1 hvis jeg husker riktig. Tror du må holde inne knappen.

Er man nødt til å være en gitt level før man får lov til å starte på Far Harbor?

Nei, men du må ha kommet langt nok i hovedquesten til å ha

befridd Nick Valentine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...