Ozelot Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Etter å ha spilt i over 2 dager ( ifølge saven jeg har ) , så er det en ting jeg irriterer meg over. Forsinkelse på musa. Jeg har prøvd å stille ned til laveste oppløsning, men det er ingen forskjell. Er det flere som merker dette? Har ikke Fallout 4 på PC, men det er ofte musakselerasjon som er synderen. Skjønner ikke hvorfor så mange produsenter insisterer på denne drittfunksjonen. https://www.reddit.com/r/fo4/comments/3s5x0k/fallout_4_mouse_acceleration_fix/ Takker! Det gjorde spillingen MYE bedre Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Jeg kjøpte meg wasteland workshop å Automatron, jeg fant fella til fange deathclaw å temme den da, hvor er robotene jeg finner ikke di fallout 4 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Du må starte questen først før du kan få roboter og sånt. Også unlocker du mer jo forskjellige robotoer og ting du finner når du følger storyen i DLC`et. Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 "Dyra" mine sloss ukontrollert uansett om jeg har pylonene som skal kontrollere dem på eller av. Så det jeg gjorde var å bygge arenaen min større. Så la jeg til en generator som gir strøm til begge burene i arenaene pluss en rekke lys. Ta generatoren til ditt du skal stå å se på kampene, så kan bare slå av generatoren når dyra dine skal sloss, og ta den på igjen når du er ferdig. Kanskje jeg hadde for store forventninger. Jeg så for meg at man kunne assigne dem til en sånn pad og at man fikk se hvordan kampen utspilte seg i en arena som en slags film sekvens. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Man får det med companions og settlers, men ikke villdyr og raiders/gunners. Tror jeg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Drepte robotene å fikk ada som hjelp, men er det her normalt i spillet jeg løfter opp roboten da. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Er det bare meg, men når det kommer til powerarmors jeg finner rundt omkring så mangler de veldig ofte venstre arm og fot. Spesielt da mangel på venstre arm. Jeg har samlet ca 20 powerarmors der 7 er komplette. Resten mangler div biter, men felles for dem alle er at de mangler venstre arm. Er det rngesus som tuller med meg? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Er det bare meg, men når det kommer til powerarmors jeg finner rundt omkring så mangler de veldig ofte venstre arm og fot. Spesielt da mangel på venstre arm. Jeg har samlet ca 20 powerarmors der 7 er komplette. Resten mangler div biter, men felles for dem alle er at de mangler venstre arm. Er det rngesus som tuller med meg? Nei, jeg har samme problem. Men med Synth armor er det ofte høyre som mangler. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 27. april 2016 Forfatter Del Skrevet 27. april 2016 Creation kit for Fallout 4 kom i går kveld, så dere vil nok se flere avanserte mods snart. 2 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Creation kit for Fallout 4 kom i går kveld, så dere vil nok se flere avanserte mods snart. Da håper jeg på en mod som fjerner dialoghjulet og viser meg hva figuren skal si. Det er nummer 1 (finnes alt kanskje?) Også håper jeg noen lager noen gode egne missions og story missions. Skal så utrolig lite til å skrive noe bedre. (til tross dette liker jeg F4 nokså greit jeg altså ) Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 27. april 2016 Forfatter Del Skrevet 27. april 2016 Det har vært lenge. Full Dialogue Interface (NewDialog English and CN-DE-ES-FR-IT-JA-PL-PTBR-RU translations) Eller NewDialog Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Er det noen som har startet bygging av Shelter 001? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Virker som det er en bug med recruitment beacon hos meg. Har gjort flere oppdrag der jeg skal sette opp dette i nye baser, og det har gått fint, men nå anerkjenner ikke spillet at jeg har satt det opp i den nyeste basen, og jeg får dermed ikke fullført oppdraget. Tårnet har strøm og er skrudd på, og jeg det registreres som på når jeg hører på radioen, men det hverken rekrutterer flere folk, eller gir viser at oppdraget er fullført. Samtidig er det mange baser som ikke rekrutterer i det hele tatt, selv om det er masse mat, vann senger og forsvar. Noen som har opplevd lignende bugs og har en løsning? Lenke til kommentar
Junpeicchi Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Flere som sliter med at "Lookup failed!" etter den nye oppdateringa? Jeg installerte også denne modden, men ser ikke helt hvordan den skal kludde det til sånn: Full Dialogue Interface (NewDialog English and CN-DE-ES-FR-IT-JA-PL-PTBR-RU translations) Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Flere som sliter med at "Lookup failed!" etter den nye oppdateringa? Jeg installerte også denne modden, men ser ikke helt hvordan den skal kludde det til sånn: Full Dialogue Interface (NewDialog English and CN-DE-ES-FR-IT-JA-PL-PTBR-RU translations) 20160502163044_1.jpg Den endrer på noe dialog filer som gjør at du får Lookup failed gang på gang. Måtte av installere den selv. Lenke til kommentar
Junpeicchi Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 (endret) Flere som sliter med at "Lookup failed!" etter den nye oppdateringa? Jeg installerte også denne modden, men ser ikke helt hvordan den skal kludde det til sånn: Full Dialogue Interface (NewDialog English and CN-DE-ES-FR-IT-JA-PL-PTBR-RU translations) 20160502163044_1.jpg Den endrer på noe dialog filer som gjør at du får Lookup failed gang på gang. Måtte av installere den selv. Avinstallerte den og alt ble normalt igjen. Takk! Prøvde også denne modden: NewDialog, men fikk samme problemet der også så måtte avinstallere igjen. Endret 3. mai 2016 av Junpeicchi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 19 mai er datoen Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Survival Mode er her! Setter meg ned og starter en ny karakter as we speak. Dette blir godsaker ass. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Survival Mode er her! Setter meg ned og starter en ny karakter as we speak. Dette blir godsaker ass. På konsoll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå