bubba477 Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Var gode quests og robotbygging. Våpnene var litt slappe, spesielt assaultron hodet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Hva kan man bruke robotene til egentlig? Vurderer kjøpe det men vet ikke helt... Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 23. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2016 Fallout 4 Survival Mode will enter beta next week Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 De er bare followers. Så, ubrukelig altså 1 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Passert 1 dag i spillet, og storkoser meg fortsatt Føler meg veldig ny i spillet, så ser for meg (fortsatt) lange kvelder i helgene Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 24. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2016 Flere som savnet denne fra Fallout 3? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2016 (endret) Good old Bethesda... Massevis av bugs i nye dlc. Har dere opplevd noe i den? Her sitter jeg fast pga en skjult dør ikke vil åpne... Det er alt jeg blir å si om den saken. Edit: Måtte gå tilbake til en eldre save. Endret 25. mars 2016 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) Fallout 4’s All New Survival Mode https://bethesda.net/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=032916-FO4-survival&utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=032916-FO4-Survival#en/events/game/fallout-4s-all-new-survival-mode/2016/03/29/96 If you’re playing Fallout 4, you can jump onto Steam and grab the Survival Mode Beta. Endret 29. mars 2016 av B-QL 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Blir nok å vente til det kommer en mod der man faktisk kan save i survival mode. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Ja dette er jo en Beta, så kan hende de endrer Save systemet. Uansett jeg hopper inn igjen idag! Føler meg klar for DLC og Survival. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Ingen saving er irriterende om det ikke auto saver heller. Krasjer jo rett som det er. Uten fast travel blir det en vandre simulator med alle de radiant questene overalt. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 (endret) De er bare followers. Så, ubrukelig altså Å ha dem til å hjelpe med å forsvare settlements hadde vært mer interessant. Enda bedre å utplassere dem for andre steder. Da var min besetting om å avente mer FO4 til vi fikk construction set fornuftig Endret 30. mars 2016 av magne.moe Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Du kan bruke de som Settlers, Robotene altså. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Du kan bruke de som Settlers, Robotene altså. Mer interessant, Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 (endret) Du kan bruke de som Settlers, Robotene altså. Mer interessant, Noen som vet som Automatron er lagd inhouse av de vanlige utviklerne og om det holder nivået til resten av spillet? (altså verdt det?) Dette er vel en liten DLC ift til det som er mer ment som expansion (øy) som dukker opp etthvert? edit: Never Mind. Jeg ser at dette er noe av det jeg liker minst med Fallout. Endret 30. mars 2016 av maanemann Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Salg på Bethesda t-skjorter tilogmed 31.03, 10 usd + frakt (12 usd). http://store.bethsoft.com/ Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 (endret) Jeg har klart å tatt livet av hele diamond city med et uhell. Jeg trodde jeg hadde loadet tilbake. Men det viser seg nå at jeg ikke hadde gjort det. Siste manuelle save var 9.desember. Med andre ord så er det uaktuelt å loade til forje save der de lever. Vet noen om de drepte kommer tilbake? Jeg får ikke kjøpt noen ting der. Bortsett fra av doktor sun. Han gjennoppliver seg hvergang han holder på å dø. Jeg har snart spilt igjennom DLC'en på denne saven også ? Endret 31. mars 2016 av Stampy Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Jeg har klart å tatt livet av hele diamond city med et uhell. Jeg trodde jeg hadde loadet tilbake. Men det viser seg nå at jeg ikke hadde gjort det. Siste manuelle save var 9.desember. Med andre ord så er det uaktuelt å loade til forje save der de lever. Vet noen om de drepte kommer tilbake? Jeg får ikke kjøpt noen ting der. Bortsett fra av doktor sun. Han gjennoppliver seg hvergang han holder på å dø. Jeg har snart spilt igjennom DLC'en på denne saven også De er nok borte ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå