Orwandel Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Står ingenting om Autosave vel? Den vil jo autosave hvert 15 minutt i Pipboy, og hver gang du går inn og ut av en bygning. Hvis autosaves går som normalt, er det ikke noe stress. Og når man crafter i en bosetning kan man alltids ha en sovepose liggende i nærheten slik at man kan legge seg nedpå en time for å lagre fremdriften underveis. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Står ingenting om Autosave vel? Den vil jo autosave hvert 15 minutt i Pipboy, og hver gang du går inn og ut av en bygning. Hvis autosaves går som normalt, er det ikke noe stress. Og når man crafter i en bosetning kan man alltids ha en sovepose liggende i nærheten slik at man kan legge seg nedpå en time for å lagre fremdriften underveis. Akkurat, og hvis man ser "sove" en time som bare hvile seg, så syns jeg systemet er ganske kult. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Har de ennå ikke klart å somle seg til å få ut Creation Kit? sucks... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Har de ennå ikke klart å somle seg til å få ut Creation Kit? sucks... Kommer ut i April. Visstnok tok det lenger tid med testing enn vanlig. Kommer mye fremover da. DLC i Mars, April, Mai. Creation Kit i April. Survival Mode kommende måned, ny patch ute snart, og mods til konsoll i Mai og Juni. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 For ikke å snakke om at fast travel vil være avslått og man må være mye nærmere ting før de dukker opp på kompasset I det siste har jeg hatt et ønske om å kunne skru av kompasset og sneak-displayet. Det henger jo egentlig ikke på greip at jeg skal magisk kunne vite hvor fiendene er, og hvorvidt de har oppdaget meg. Det ville vært en perfekt vri for å gjøre spillet litt mer interessant igjen. Jeg kommer nok til å gjøre noe lignende på min eventuelt andre gjennomspilling. Ellers virker Survival mode veldig lik slik det var i New Vegas. Men hvis man ikke kan lagre underveis, kommer jeg neppe til å prøve det... I går brukte jeg nemlig over en time på å bygge et tårn i Graygarden, med trapper, strøm til alle etasjene, og en liten gangbro over til motorveien hvor sengene til innbyggerne var plassert i en tom buss. Mens jeg gjorde fasaden ferdig, og fiklet med å plassere siste del av taket på plass, datt jeg ned og døde... Da spillet autoloadet siste save, hadde jeg bare laget fundamentet til tårnet. Etter mye banning og steiking fikk jeg bygd tårnet på nytt, men jeg har blitt mye mer påpasselig med på lagre underveis! Hvis det ikke blir mulig i Survival mode, kan det føre til mye frustrasjon. Det går selvsagt an å gjøre feil selv om man lagrer underveis... Det var visst et oppdrag som krevde at man åpnet den døren, ja... Tilde key + TGM for å bygge. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Tilde key + TGM for å bygge. Det skrur vel av achievements. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Tilde key + TGM for å bygge. Det skrur vel av achievements. Ikke i Fallout 4 nei. Gjorde i New Vegas ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 TGM når man bygger i høyden ja og vært kjent siden starten at console kommandoer ikke ødelegger for achievements i FO4 ennå. Om det blir endret senere er ikke godt å si. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 TGM når man bygger i høyden ja og vært kjent siden starten at console kommandoer ikke ødelegger for achievements i FO4 ennå. Om det blir endret senere er ikke godt å si. Godt å vite. Bare antok at den type kommandoer gjorde det. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Jeg pleide også å slå på denne "vektløs" kommandoen som jeg ikke husker i farten når jeg bygde i høyden så slapp jeg å drive å løpe opp igjen hver gang jeg datt ned Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 (endret) Ny patch ute. Ser ut til at den nye max sneak attacken er 4,8 nå, fra 6,3 tidligere. Endret 2. mars 2016 av bubba477 Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Er det noen som vet hvor det går ann å få tak i reservedeler til X-01? Jeg fant den i et oppdrag, men den mangler begge armene og høyre ben ? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) Hvis du er level 28 eller høyere, så kan du finne en komplett X-01 på toppen av 35 Court. Det er et sort og gult skilt med dette navnet på veggen på utsiden. Bygningen er muligens ikke markert på kartet, men den står vest for Custom House Tower. http://fallout.wikia.com/wiki/35_Court Endret 4. mars 2016 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Takk for tips Men jeg har den fra før av ? Jeg prøver å bygge opp en til. Prøver å bygge opp en 51 modell også. Mangler bare hjelmen ? Jeg er vel på lvl 49-50 på 4 gjennomgang. Lenke til kommentar
PSfire Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Takk for tips Men jeg har den fra før av ? Jeg prøver å bygge opp en til. Prøver å bygge opp en 51 modell også. Mangler bare hjelmen ? Jeg er vel på lvl 49-50 på 4 gjennomgang. Kanskje dette bildet kan være til hjelp? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Ifølge wikien, så finnes det bare en fastsatt X-01-rustning, dvs. en hjelm, og den er i Prydwen. Du får kikke på de forskjellige områdene som er vist på kartet der, og krysse fingrene for at det dukker opp en X-01. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2016 (endret) Kommer 22 mars. Endret 14. mars 2016 av aBaDmAn91 2 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Automatron ute i dag . Ikke det at jeg får testa den, da jeg er helt blakk for øyeblikket Men... Jeg ga opp F4 etter bare 10 timer spilt, fikk aldri god følelsen jeg har hatt med de andre spillene, gikk fort lei. Men i går fullførte jeg Heart of Stone expandionen til Witcher 3, så nå prøvde jeg meg på F4 igjen. Denne gangen sa det "klikk" med en gang. Stor kost meg i dag. Så håper dette fortsetter fremover Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Har ikke fått spilt det enda, er midt i en Dragon Age gjennomgang igjen, begynte nettopp på Inquisition. Blir kanskje Automatron neste uke hvis jeg er heldig. Hørt mye bra om det da. Ikke så lang story, rundt 3 timer, men mye å gjøre etterpå. Lenke til kommentar
b-post Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Jeg har begynt Automatron, og er meget positivt overrasket. Utrolig mye annerledes enn jeg hadde forventet. Kan absolutt anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå