bubba477 Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 (endret) Om man kjøper dette season passet så får man alt, kan ikke se noe sted at det er flere seasons? Edit: ser ut som det er tilfellet ja. Endret 16. februar 2016 av bubba477 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 (endret) Noen som vet om hvis man trader med en settler (f.eks missile launcher, armor etc.) og han vil begynne å bruke det? Tenker på hvilke mulighet det finnes for å booste settlerenes forsvarsevne. Endret 23. februar 2016 av maanemann Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Noen som vet om hvis man trader med en settler (f.eks missile launcher, armor etc.) og han vil begynne å bruke det? Tenker på hvilke mulighet det finnes for å booste settleresnes forsvarsevne. Så lenge du equipper det, så vil jeg tro det. Er vel bare å trykke T i inventory til Settlers og Companions over de tingene du vil at de skal bruke. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Noen som vet om hvis man trader med en settler (f.eks missile launcher, armor etc.) og han vil begynne å bruke det? Tenker på hvilke mulighet det finnes for å booste settleresnes forsvarsevne. Så lenge du equipper det, så vil jeg tro det. Er vel bare å trykke T i inventory til Settlers og Companions over de tingene du vil at de skal bruke. Tøft! Takk for tipset! Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Det er ikke alltid så lett å velge hva man skal si... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) Det er ikke alltid så lett å velge hva man skal si... Godt eksempel på en av feilene med dialog systemet, eller rettere sagt valgene du får. Skulle blitt gitt mer oppmerksomhet til akkurat den delen av spillet. Ser du har skaffa deg Slooty Vault Suit ja! Endret 21. februar 2016 av Akrabra 2 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) Det er ikke alltid så lett å velge hva man skal si... Godt eksempel på en av feilene med dialog systemet, eller rettere sagt valgene du får. Skulle blitt gitt mer oppmerksomhet til akkurat den delen av spillet. Ser du har skaffa deg Slooty Vault Suit ja! Ja, hva er poenget med å alltid ha fire valg? Ofte er det for lite, men av og til er det for mye - som her. Og jeg gikk for hunnkjønn siden 90% av moddene (når det kommer til klær og utseende) er for kvinnelige karakterer. Det startet med Fallout 3, så New Vegas, og nå Fallout 4. Er fornøyd med modderne så langt i Fallout 4. Jeg må bare slanke henne litt på enkelte områder siden det blir en del clipping med beskyttelsesdelene Endret 21. februar 2016 av Orwandel Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Ja, hva er poenget med å alltid ha fire valg? Ofte er det for lite, men av og til er det for mye - som her. Og jeg gikk for hunnkjønn siden 90% av moddene (når det kommer til klær og utseende) er for kvinnelige karakterer. Det startet med Fallout 3, så New Vegas, og nå Fallout 4. Er fornøyd med modderne så langt i Fallout 4. Jeg må bare slanke henne litt på enkelte områder siden det blir en del clipping med beskyttelsesdelene Enig, de burde bare hatt valgene de mente passet til hver gang man skulle prate istedenfor å legge opp filler. Er jo steder i både Fallout 3 og Fallout New Vegas hvor man bare har to valg. Hehe, blir som oftest mest mods for kvinnelige karakterer på akkurat den fronten ja. Jeg spiller kvinnelig her mest pga stemmen, ho gjør en god jobb. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Ja, hva er poenget med å alltid ha fire valg? Ofte er det for lite, men av og til er det for mye - som her. Og jeg gikk for hunnkjønn siden 90% av moddene (når det kommer til klær og utseende) er for kvinnelige karakterer. Det startet med Fallout 3, så New Vegas, og nå Fallout 4. Er fornøyd med modderne så langt i Fallout 4. Jeg må bare slanke henne litt på enkelte områder siden det blir en del clipping med beskyttelsesdelene Enig, de burde bare hatt valgene de mente passet til hver gang man skulle prate istedenfor å legge opp filler. Er jo steder i både Fallout 3 og Fallout New Vegas hvor man bare har to valg. Hehe, blir som oftest mest mods for kvinnelige karakterer på akkurat den fronten ja. Jeg spiller kvinnelig her mest pga stemmen, ho gjør en god jobb. Ja, det glemte jeg å nevne. Stemmen er spot on! Jeg har forresten et spørsmål. Hvordan påvirker kompanjongen din stealth? Bør du gjemme henne en plass før du begynner å snike, eller blir hun ikke oppdaget før du blir det? Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 De er ikke bra for det, de eneste som egentlig virker er Deacon og Dogmeat. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Ja, det glemte jeg å nevne. Stemmen er spot on! Jeg har forresten et spørsmål. Hvordan påvirker kompanjongen din stealth? Bør du gjemme henne en plass før du begynner å snike, eller blir hun ikke oppdaget før du blir det? Burde som oftest gjemme dem ja. De blir fort sett, dessverre. Er to kompanjonger som fungerer bra til stealth. Det er Dogmeat og Deacon (som du sikkert ikke har møtt, spoiler(?). 1 Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 (endret) The 1.4 update for Fallout 4 is now in beta on Steam. https://bethesda.net/#en/events/game/fallout-4-1.4-update/2016/02/22/81 bla. New FeaturesSupport for add-onsAdditional art customization added to Workshop: Super Mutant clutter including meat totems, meat bags and meat cart Raider clutter including raider poles, cages and tents Abstract and portrait paintings Variety of new signs More metal and wood doors variants Endret 23. februar 2016 av B-QL Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 (endret) Her er ett Intervju med Todd Howard om DLC, Survival mode osv. http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2016/02/22/todd-howard-discusses-fallout-4-dlc-mods-amp-survival-mode.aspx Om DLC -The first one Automatron has a little quest line and this Pokémon-esque ‘kill robots, get their parts, build your own’ [gameplay]. The robot building is really deep. It’s great.The Wasteland Workshop DLC is obviously for Workshop people. We wanted it to scratch that itch of ‘Can I build my own Thunderdome?’ You can build your own arenas, capture animals, and also build other things.A lot of people gravitate toward the larger ‘Okay, I’m going to a new landmass, it’s somewhere new.’ That’s Far Harbor. That costs more, takes us longer, and there’re more people on it." Om Survival - "We’re doing things like you can’t save, it only saves your game when you sleep. You can’t fast travel. There’re all of these diseases. We’re trying it all. It’s a different experience. We’re not trying to make it a ton harder. It’s harder because you’re doing more things. We want the combat to feel different, as opposed to just being a bullet sponge." Om mod støtte - "Our goal is between the first two DLCs. It’ll go up at that time on PC. In April. All of that stuff will go up on PC. People are beta testing it. There’ll be a lag on consoles. We want to get it up on PC and have it work. It’ll probably be a good month before it hits Xbox One, and another month for PlayStation 4." Anbefaler jo selvfølgelig å lese hele intervjuet, men dette er den viktigste informasjonen. Ser ut som det skjer mye fremover mot sommeren. Endret 23. februar 2016 av Akrabra Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 (endret) Om man kjøper dette season passet så får man alt, kan ikke se noe sted at det er flere seasons? Edit: ser ut som det er tilfellet ja. Står det ikke i beskrivelsen til season pass at den bare dekker 4 tilleggspakker? Da blir det vel disse tre som har blitt nevnt, også en til. Redigert: Beklager, men det var feil. Det står at man får "alle Fallout 4-tilleggspakker", ikke "alle 4 tilleggspakker" slik jeg leste det opprinnelig. Endret 23. februar 2016 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Man får alt av DLC ja, de skulle vel originalt bare gjøre de 3 som er nevnt nå, men kommer mer også. Derfor prisen går opp, er ikke helt enig i måten de gjør det på, men vi får det ihvertfall til original pris frem til 1 Mars. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Jeg håper det blir flere enn bare den ene store tilleggspakken. Begynner å bli litt lei av Commonwealth, så flere områder hadde vært midt i blinken. Håper også vi får masse nye realistiske våpen. De siste dagene har jeg bare vandret rundt med combat knife, Deliverer, og sniper rifle. Nesten alle de andre våpnene er så svære og rare. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Får se hva slags våpen de legger til, men for mer realistiske våpen tror jeg du må gå over til mods. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 I mine øyne er Season Pass like ille som forhåndsbestilling. Man vet ikke hva man får, og kan ende opp med noe kjipt som ikke er verdt pengene. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Pluss at du aldri vet om du fortsatt vil være interessert når DLC-en kommer ut. 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 (endret) I mine øyne er Season Pass like ille som forhåndsbestilling. Man vet ikke hva man får, og kan ende opp med noe kjipt som ikke er verdt pengene. Åja, absolutt. Jeg er helt enig. Eneste grunnen til at jeg slo til nå var at det kommer til å stige noe voldsomt i pris, og fordi jeg er relativt sikker på at jeg ville kjøpt de fleste av tilleggspakkene uansett. Men jeg kommer til å bli skuffet hvis Far Harbor blir den eneste "store" pakken. De andre to som har blitt annonsert er mindre interessante. Endret 23. februar 2016 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå