Orwandel Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 (endret) Jeg returnerte til steinbruddet for å se om jeg fikk problemer med teksturene igjen, men ingen problemer denne gangen. Det skal være sagt at jeg har moddet spillet med bedre teksturer (som ikke påvirker ytelsen), så det er mulig det påvirker resultatet. Men det jeg likte, var at nå hadde noen flyttet inn og tatt over hele området etter at vannet var fjernet. Jeg vet ikke hva de holdt på med, men da jeg gikk ned for å spørre, begynte de å skyte på meg. Så nå er det ikke noen igjen av dem. Her er noen før/etter-bilder: Endret 14. februar 2016 av Orwandel Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Haha, fyldig rumpe og digre daier på karakteren din. Får'a plass i Power Armor? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Haha, fyldig rumpe og digre daier på karakteren din. Får'a plass i Power Armor? Har ikke prøvd å presse henne inn i en etter at hun la på seg Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Raiders som flytter inn. Har sikkert wipa den campen 10 ganger nå .. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Trodde respawns hadde blitt fikset med patchen? Skjer ikke så ofte hos meg lenger ihvertfall. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Har ikke spilt på en liten stund nå. Går i det nye Tomb Raider for tida Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Hehe, jeg er på min 3 karakter og cirka 330 timer spilt, men blir en pause etter det her. Frem til DLC og nye Survival mode osv. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Ble litt lei selv. Så nå koser jeg meg med Uncharted Remastered. Veldig koselig gjensyn med Drake Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Trodde respawns hadde blitt fikset med patchen? Skjer ikke så ofte hos meg lenger ihvertfall. Hva skal egentlig skje, da? At de aldri respawner etter at du har ryddet stedet? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 (endret) Hva skal egentlig skje, da? At de aldri respawner etter at du har ryddet stedet? Jo de skal respawne, men det tar lengre tid. Før tror jeg det var 72 timer på in game klokka, tror det er 96 nå eller mer. Ble litt for mye kamp, spesielt for de som ikke bruker fast travel. Er også noen steder som aldri respawner, det er type raider camps der de har en leder, uten lederen så blir det ikke flere raiders der. Endret 16. februar 2016 av Akrabra Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 (endret) Hva skal egentlig skje, da? At de aldri respawner etter at du har ryddet stedet? Jo de skal respawne, men det tar lengre tid. Før tror jeg det var 72 timer på in game klokka, tror det er 96 nå eller mer. Ble litt for mye kamp, spesielt for de som ikke bruker fast travel. Er også noen steder som aldri respawner, det er type raider camps der de har en leder, uten lederen så blir det ikke flere raiders der. Ja, det blir fort irriterende å måtte utslette raiders hver gang du skal en bestemt plass, spesielt hvis de har camp midt i veien. Farcry 2 var et godt eksempel på dette i et ellers bra spill. Jeg bruker en del fast travel i Fallout når jeg skal tilbake fra oppdrag - hovedsaklig fordi jeg da er full av skrot og ikke kan plukke opp noe mer, men også fordi jeg lett blir distrahert og kan risikere å bruke alt for lang tid... Endret 16. februar 2016 av Orwandel Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Hmm.. Lurer på å starte opp F4 ettervært igjen og hente alle bøkene, DVs besøke alle Locations... Trur jeg har i underkant av 60 bøker nå. Noen flere som har gjort dette? Er litt completionist for å si det slik... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Hmm.. Lurer på å starte opp F4 ettervært igjen og hente alle bøkene, DVs besøke alle Locations... Trur jeg har i underkant av 60 bøker nå. Noen flere som har gjort dette? Er litt completionist for å si det slik... Har samlet ganske mange av de tegneseriene ja, men har ikke brukt en guide eller noe. Brukt en guide for å finne Bobbleheads. Samler en del på ting selv, må helst sjekke ut hele mappet også. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 (endret) Vet ikke hvor mange blader jeg har ... Hvor mange går det i de stativene? Har 4 eller 5 av dem mener jeg. Endret 16. februar 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Prisen på Season Pass øker fra 1. mars. Given the expanded DLC plan, the price of the season pass will increase from the current $29.99 to $49.99 USD (£24.99 to £39.99 GBP; $49.95 to $79.95 AUD) on March 1, 2016. However, if you already purchased the season pass for $29.99, nothing changes - you still get everything at no additional cost— the full $60 offering of add-on content for the original price of $29.99. In addition, if you didn’t buy the season pass yet, there is still time: anyone who buys the Season Pass for $29.99 before March 1st will get all $60 worth of content. This is our way of saying thanks to all our loyal fans who have believed in us and supported us over the years. https://bethesda.net/#en/events/game/fallout-4-add-ons-automatron-wasteland-workshop-far-harbor-and-more/2016/02/16/77 Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Everything You Need To Know About Fallout 4'sDLC, Which Starts In March http://kotaku.com/everything-you-need-to-know-about-fallout-4s-dlc-which-1759396375 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Skulle akkurat til å dele den Kotaku-artikkelen. Interesante greier. Man skal kunne bygge egne robot-kompanjonger, blant annet. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 I like it! Ser ut som en god kombinasjon av mange forskjellige ting, men er jo mest interessert i Far Harbor som ser ut til å være mer story DLC! Største landmassen de har laget for et DLC noensinne? Det er Wow, større enn Dragonborn og Shivering Isles? Ganske stort med andre ord. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Ja, det høres spennende ut. Håper det blir litt Lovercraft-stemning der. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Også en liten ekstra ting som de postet på Facebook We're also working on free updates: Stay tuned for details on Creation Kit, Survival Mode, and more Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå