Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gikk for en melekarakter, og Survival. :ohmy:

Er nå lvl 36 eller noe sånt og har så vidt begynt å vri karakteren over fra sniper til melee. Til tross for lav STR/END og null poeng i Melee så har jeg sy mye sneak-bonuser at jeg banket ned en Death Claw på to-tre kjappa stikk med Kremvh's Tooth. Det var ganske mye morsommere enn å skyte på 250m.

Så hvis jeg noen gang skulle begynt på nytt ville melee vært veien å gå. Det er på en måte herlig å komme opp på et nivå hvor man er supermann, men på den annen side blir det lite utfordrende også. Jeg har ikke engang trigget BoS i hovedhistorien og hele nedre halvdel av kartet er ikke utforsket. Blir vel fort lvl50+ før jeg er ferdig med storyen, avventer igrunn litt tilleggspakker for å se hva de innebærer. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har omsider skaffet meg Fallout 4 (PC). Bortsett fra bugs og glitcher, koser jeg meg faktisk med spillet (bortsett fra samtale-hjulet, blir moddet bort snart)! Men litt skuffende at feil som dette ikke er fikset etter såpass lang tid:

tq0Gkzd.jpg

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Jeg har omsider skaffet meg Fallout 4 (PC). Bortsett fra bugs og glitcher, koser jeg meg faktisk med spillet (bortsett fra samtale-hjulet, blir moddet bort snart)! Men litt skuffende at feil som dette ikke er fikset etter såpass lang tid:

tq0Gkzd.jpg

Aldri opplevd den, fikk du fikset det? Er ett par steder i spillet noen teksturer ikke laster riktig, som er ganske skuffende ja. Tror ikke dette har vært et problem i noen andre spill de har laget. 

Lenke til kommentar

Det steinbruddet der var helt hærpa hos meg også. Men av en eller anna grunn bare første gangen jeg var der.

Jeg har også vært samme plassen, men ingen hærp hos meg. Kanskje flaks, men har ikkje sett noe bugga textures noen plass. Har nå spillt noen timer.

Lenke til kommentar

Første ganga jeg var der var det helt white-out, mye værre enn på bildet ovenfor her. Jeg kunne løpe rundt inne i det hvite liksom, falt helt gjennom bakken. Til slutt var det som jeg ble kasta himmelhøyt oppover, og så klask i bakken så jeg daua. Var helt sykt bøgga.

Men det har vært OK siden da.

Lenke til kommentar

Det steinbruddet der var helt hærpa hos meg også. Men av en eller anna grunn bare første gangen jeg var der.

Jeg har også vært samme plassen, men ingen hærp hos meg. Kanskje flaks, men har ikkje sett noe bugga textures noen plass. Har nå spillt noen timer.

Det var mange som hadde samme problemet, så det var lett å finne en løsning online. Er visst bare å "relogge" mens man er der.

Lenke til kommentar

Så ikke dette problemet jeg heller. 150timer.

Lenke til kommentar

Det var mange som hadde samme problemet, så det var lett å finne en løsning online. Er visst bare å "relogge" mens man er der.

Tror det er en mip-map fiks man kan stile på i Ini filene, skal jevne ut alle slike problemer. Første gang jeg spilte spillet fikk jeg det samme på en av motorveiene, var helt likt og falt igjennom veien til slutt. Merkelig at i en så stor åpen verden så er slike ting ikke fikset. Jeg mener hvis en sten på et fjell et sted har dårlige teksturer, så er det bare 0,000001% som legger merke til det, men dette er helt åpenlyst og utviklerne burde sett mens de spilte spillet. 

Lenke til kommentar

Tror det er en mip-map fiks man kan stile på i Ini filene, skal jevne ut alle slike problemer. Første gang jeg spilte spillet fikk jeg det samme på en av motorveiene, var helt likt og falt igjennom veien til slutt. Merkelig at i en så stor åpen verden så er slike ting ikke fikset. Jeg mener hvis en sten på et fjell et sted har dårlige teksturer, så er det bare 0,000001% som legger merke til det, men dette er helt åpenlyst og utviklerne burde sett mens de spilte spillet. 

Jeg gjorde ikke noe for å fikse det annet enn å starte spillet på nytt. Jeg har ikke sett feilen igjen etter det.

Lenke til kommentar

"We know you’re ready to learn what’s coming for Fallout 4 DLC. We’re not far off, and we think you’ll be excited."

"We’re also doing a complete overhaul of Fallout 4 Survival mode. Food, sleep, diseases, danger and more. Stay tuned."

Begge postet på Facebook av Bethesda idag.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

"We know you’re ready to learn what’s coming for Fallout 4 DLC. We’re not far off, and we think you’ll be excited."

"We’re also doing a complete overhaul of Fallout 4 Survival mode. Food, sleep, diseases, danger and more. Stay tuned."

Ingenting om å fjerne/gjøre om hele hovedhistorien og familien ?   :devil:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du får nok ikke det ønske oppfylt noensinne nei, men liker at de gjør en overhaling av Survival, spillet trenger det. Liker også at det står diseases, det var noe man ikke hadde i New Vegas sin Hardcore mode. Blir spennende å se hvordan den ender opp. 

Lenke til kommentar

Du får nok ikke det ønske oppfylt noensinne nei, men liker at de gjør en overhaling av Survival, spillet trenger det. Liker også at det står diseases, det var noe man ikke hadde i New Vegas sin Hardcore mode. Blir spennende å se hvordan den ender opp. 

Jeg tror jeg valgte Hard vansklighetsgrad når jeg startet. Er Survival en del av den vanskeligste vansklighetsgraden, slik at fiendene også blir kulesvamper? I New Vegas kunne man vel velge å måtte spise og drikke uavhengig av vanskelighetsgrad.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg valgte Hard vansklighetsgrad når jeg startet. Er Survival en del av den vanskeligste vansklighetsgraden, slik at fiendene også blir kulesvamper? I New Vegas kunne man vel velge å måtte spise og drikke uavhengig av vanskelighetsgrad

Bethesda sine vanskelighetsgrad skalering siden Morrowind er ganske dårlig, enkelt forklart. 

http://fallout4.wiki.fextralife.com/Difficulty+Modes

• The difference between Very Hard and Survival is that Stimpaks's recovery speed is lowered in the latter mode. Also it seems that in Survival, it is more likely that you encounter a Legendary Enemy.

Vil dog si at det er ikke de verste kulesvampene i dette spillet så lenge du investerer godt i perks som gir damage til våpen du bruker, samt oppgraderer våpen ofte. Uansett det er ikke en god måte å gjøre vanskelighets grad på. 

Angående den nye Survival vanskelighetsgraden de holder på med så vet vi ikke hva det blir. Er det en Hardcore mode som i New Vegas, eller må du bruke Survival i spillet for å få de tingene. Vi får bare være tålmodige å se hva det ender opp med. 

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Så ikke dette problemet jeg heller. 150timer.

Har hatt dette problemet med over 400 timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...