Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For dere mer HC FO4 spillere, har det kommet noen gode rykter om DLC?

Dette ble postet på Bethesda forumet av en ansatt i en diskusjon om DLC.

"Nothing to announce yet, but we're working on it and can't wait to share more."

Så da vet vi at det kommer DLC, selv om det var ganske sikkert fra før av.

En post jeg hadde noen sider tilbake.
Lenke til kommentar

Så da er det bare å kline til med Aquaboy først som sist?
Er visst en god del ting og tang under vann allerede. Fant en herlig rituell dolk (Kremvh's Tooth Dagger) nede i en brønn tidligere i uka, og det er eneste gangen jeg har dykket.

Endret av Svantesvoken
Lenke til kommentar

Er visst en god del ting og tang under vann allerede. Fant en herlig rituell dolk nede i en brønn tidligere i uka, og det er eneste gangen jeg har dykket.

Muligens. Åssen er det med puste under vann i Power Armour? Må du ha Aquaboy/girl uansett?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Er visst en god del ting og tang under vann allerede. Fant en herlig rituell dolk nede i en brønn tidligere i uka, og det er eneste gangen jeg har dykket.

Muligens. Åssen er det med puste under vann i Power Armour? Må du ha Aquaboy/girl uansett?

ja, alternativet er drukning. Synes de burde hatt en re breather og undervannslys som en del av hjelmoppgraderingen på PA 

Lenke til kommentar

ja, alternativet er drukning. Synes de burde hatt en re breather og undervannslys som en del av hjelmoppgraderingen på PA 

Tror du kan bruke lyset på PA hjelmen under vann? Men ja burde hatt en rebreather. Kanskje det er noe som blir lagt til i et eventuelt DLC.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Tror du kan bruke lyset på PA hjelmen under vann? Men ja burde hatt en rebreather. Kanskje det er noe som blir lagt til i et eventuelt DLC.
Kan bruke lyset under vann, men det er enda mer ubrukelig under vann en det er på landejorda
Lenke til kommentar

Kan bruke lyset under vann, men det er enda mer ubrukelig under vann en det er på landejorda

Du kan jo lage noe mat (Mirelurk cake?) som gir deg evfne til å puste under vann i 30 min. Mirelurk eggs og noe annet krimskrams tror jeg inngikk i oppskriften.

Lenke til kommentar

Problemet med å bade med PowerArmor er at det er vanskelig å komme seg opp. Fant en ubåt under vann, og der var det skikkelig tricky å komme seg ut av vannet etterpå. Måtte rett og slett kapitulere og fast-travel vekk derifra. 
Nå har jeg nettopp fått Aquagirl-perk, men tror det er vanlig å puste under vann med PA. 

Lenke til kommentar

Problemet med å bade med PowerArmor er at det er vanskelig å komme seg opp. Fant en ubåt under vann, og der var det skikkelig tricky å komme seg ut av vannet etterpå. Måtte rett og slett kapitulere og fast-travel vekk derifra. 

Nå har jeg nettopp fått Aquagirl-perk, men tror det er vanlig å puste under vann med PA. 

Sant, men liker det at man synker ned til bunnen. Tror man går tom for pust selv i PA. Skal prøve etterpå.

Lenke til kommentar

Sant, men liker det at man synker ned til bunnen. Tror man går tom for pust selv i PA. Skal prøve etterpå.

Prøvde du? Nå befinner jeg meg svært sjelden under vann, spesielt med PA, men tok meg en lang gåtur for lenge siden, og oksygen var ikke noe issue. Hastigheten derimot, sneeeeglefart! Går til og med raskere når du er overencumbered

Lenke til kommentar

Prøvde du? Nå befinner jeg meg svært sjelden under vann, spesielt med PA, men tok meg en lang gåtur for lenge siden, og oksygen var ikke noe issue. Hastigheten derimot, sneeeeglefart! Går til og med raskere når du er overencumbered

Ja, det gjorde jeg. Ble litt sent svar her. Druknet selv i Power Armour, men det tok mye lengre tid. Karakteren jeg testet på hadde bare 2 Endurance da. Prøvde å svømme under vann med en karakter som har 10 Endurance og du holder ut mye lenger. Så det ser ut som det som på virker hvor lenge man være under vann er Aqua Boy/Girl, Power Armour og Endurance. Spørsmålet er om Endurance gir den ekstra bonusen når man er i Power Armour. 

Lenke til kommentar

Da fikk jeg endelig fullført historien!  :green:

Fikk aldri ut fingeren med hovedkarakteren, var alltid noe som måtte utforskes eller et side quest som måtte gjøres.  :hmm: I tillegg så fikk jeg etterhvert store problemer med stabiliteten, ble hivi ut til skrivebord eller pcen slo seg av ved ca vært 3 lodings screen.  :realmad:

Så bestemte meg for å starte en ny karakter og ta The Institute historien så raskt som mulig.  :p

Gikk for en melekarakter, og Survival. :ohmy:

Har ikke sjekket hvor mange timer jeg brukte, men jeg endte på nivå 21, nesten 22.  :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...