Countryman Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Misc-oppdraget "Talk to barney" i Rook family house : Jeg blir pekt ned i kjelleren men ingen er der, og så fort jeg kommer meg ned blir jeg pekt opp igjen.. Mener å huske at han lå død i husets 2.etg for mange uker siden, da jeg var her første gang? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) http://www.eurogamer.net/articles/2016-01-23-fallout-4-14-5-inch-power-armour-figurine-costs-279 Uheldig navn på linken. Vil ha en! Endret 23. januar 2016 av Akrabra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 For dere mer HC FO4 spillere, har det kommet noen gode rykter om DLC? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 For dere mer HC FO4 spillere, har det kommet noen gode rykter om DLC? Dette ble postet på Bethesda forumet av en ansatt i en diskusjon om DLC. "Nothing to announce yet, but we're working on it and can't wait to share more." Så da vet vi at det kommer DLC, selv om det var ganske sikkert fra før av. En post jeg hadde noen sider tilbake. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Det som diskuteres mest ang. DLC er undersjøisk (underhav?) innhold. Kartet er sånn 40% vann, og det er en god ting som tilsier at de fjernet ganske mye innhold i havet rett før de ga ut spillet. Undersjøisk vault, for eksempel. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Nede i sørøst er det ganske interessant under vann. Det går an å lure seg til å se klart også, om man svømmer på riktig måte. Lukter undervanns-dlc Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 (endret) Så da er det bare å kline til med Aquaboy først som sist?Er visst en god del ting og tang under vann allerede. Fant en herlig rituell dolk (Kremvh's Tooth Dagger) nede i en brønn tidligere i uka, og det er eneste gangen jeg har dykket. Endret 25. januar 2016 av Svantesvoken Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Så da er det bare å kline til med Aquaboy først som sist? Er visst en god del ting og tang under vann allerede. Fant en herlig rituell dolk nede i en brønn tidligere i uka, og det er eneste gangen jeg har dykket. Muligens. Åssen er det med puste under vann i Power Armour? Må du ha Aquaboy/girl uansett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Så da er det bare å kline til med Aquaboy først som sist? Er visst en god del ting og tang under vann allerede. Fant en herlig rituell dolk nede i en brønn tidligere i uka, og det er eneste gangen jeg har dykket. Muligens. Åssen er det med puste under vann i Power Armour? Må du ha Aquaboy/girl uansett? ja, alternativet er drukning. Synes de burde hatt en re breather og undervannslys som en del av hjelmoppgraderingen på PA Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Så da er det bare å kline til med Aquaboy først som sist? Er visst en god del ting og tang under vann allerede. Fant en herlig rituell dolk nede i en brønn tidligere i uka, og det er eneste gangen jeg har dykket. Muligens. Åssen er det med puste under vann i Power Armour? Må du ha Aquaboy/girl uansett? ja, alternativet er drukning. Synes de burde hatt en re breather og undervannslys som en del av hjelmoppgraderingen på PA Tror du kan bruke lyset på PA hjelmen under vann? Men ja burde hatt en rebreather. Kanskje det er noe som blir lagt til i et eventuelt DLC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Så da er det bare å kline til med Aquaboy først som sist? Er visst en god del ting og tang under vann allerede. Fant en herlig rituell dolk nede i en brønn tidligere i uka, og det er eneste gangen jeg har dykket. Muligens. Åssen er det med puste under vann i Power Armour? Må du ha Aquaboy/girl uansett?ja, alternativet er drukning. Synes de burde hatt en re breather og undervannslys som en del av hjelmoppgraderingen på PA Tror du kan bruke lyset på PA hjelmen under vann? Men ja burde hatt en rebreather. Kanskje det er noe som blir lagt til i et eventuelt DLC.Kan bruke lyset under vann, men det er enda mer ubrukelig under vann en det er på landejorda Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Så da er det bare å kline til med Aquaboy først som sist? Er visst en god del ting og tang under vann allerede. Fant en herlig rituell dolk nede i en brønn tidligere i uka, og det er eneste gangen jeg har dykket. Muligens. Åssen er det med puste under vann i Power Armour? Må du ha Aquaboy/girl uansett?ja, alternativet er drukning. Synes de burde hatt en re breather og undervannslys som en del av hjelmoppgraderingen på PATror du kan bruke lyset på PA hjelmen under vann? Men ja burde hatt en rebreather. Kanskje det er noe som blir lagt til i et eventuelt DLC.Kan bruke lyset under vann, men det er enda mer ubrukelig under vann en det er på landejorda Du kan jo lage noe mat (Mirelurk cake?) som gir deg evfne til å puste under vann i 30 min. Mirelurk eggs og noe annet krimskrams tror jeg inngikk i oppskriften. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 1x Mirelurk egg 1x Mirelurk meat 1x Oil 1x Razorgrain Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Problemet med å bade med PowerArmor er at det er vanskelig å komme seg opp. Fant en ubåt under vann, og der var det skikkelig tricky å komme seg ut av vannet etterpå. Måtte rett og slett kapitulere og fast-travel vekk derifra. Nå har jeg nettopp fått Aquagirl-perk, men tror det er vanlig å puste under vann med PA. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Problemet med å bade med PowerArmor er at det er vanskelig å komme seg opp. Fant en ubåt under vann, og der var det skikkelig tricky å komme seg ut av vannet etterpå. Måtte rett og slett kapitulere og fast-travel vekk derifra. Nå har jeg nettopp fått Aquagirl-perk, men tror det er vanlig å puste under vann med PA. Sant, men liker det at man synker ned til bunnen. Tror man går tom for pust selv i PA. Skal prøve etterpå. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 (endret) Kan bruke lyset under vann, men det er enda mer ubrukelig under vann en det er på landejorda Bruk bright light upgrade? Garantert en mod som gjør lyset bedre på nexus f.eks. Endret 29. januar 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Problemet med å bade med PowerArmor er at det er vanskelig å komme seg opp. Fant en ubåt under vann, og der var det skikkelig tricky å komme seg ut av vannet etterpå. Måtte rett og slett kapitulere og fast-travel vekk derifra. Nå har jeg nettopp fått Aquagirl-perk, men tror det er vanlig å puste under vann med PA. Sant, men liker det at man synker ned til bunnen. Tror man går tom for pust selv i PA. Skal prøve etterpå. Prøvde du? Nå befinner jeg meg svært sjelden under vann, spesielt med PA, men tok meg en lang gåtur for lenge siden, og oksygen var ikke noe issue. Hastigheten derimot, sneeeeglefart! Går til og med raskere når du er overencumbered Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Prøvde du? Nå befinner jeg meg svært sjelden under vann, spesielt med PA, men tok meg en lang gåtur for lenge siden, og oksygen var ikke noe issue. Hastigheten derimot, sneeeeglefart! Går til og med raskere når du er overencumbered Ja, det gjorde jeg. Ble litt sent svar her. Druknet selv i Power Armour, men det tok mye lengre tid. Karakteren jeg testet på hadde bare 2 Endurance da. Prøvde å svømme under vann med en karakter som har 10 Endurance og du holder ut mye lenger. Så det ser ut som det som på virker hvor lenge man være under vann er Aqua Boy/Girl, Power Armour og Endurance. Spørsmålet er om Endurance gir den ekstra bonusen når man er i Power Armour. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Ta deg en mirelurk cake og en hazmat suit. Lenke til kommentar
Vall Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Da fikk jeg endelig fullført historien! Fikk aldri ut fingeren med hovedkarakteren, var alltid noe som måtte utforskes eller et side quest som måtte gjøres. I tillegg så fikk jeg etterhvert store problemer med stabiliteten, ble hivi ut til skrivebord eller pcen slo seg av ved ca vært 3 lodings screen. Så bestemte meg for å starte en ny karakter og ta The Institute historien så raskt som mulig. Gikk for en melekarakter, og Survival. Har ikke sjekket hvor mange timer jeg brukte, men jeg endte på nivå 21, nesten 22. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå