Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

What? Er det slik med ammo?? Jeg har alltid gitt dem 1000 eller noe, og de bruker av dem. Er det slik at når de kommer til 1 så er denne ene uendelig? Hmm ... Jeg mente jo jeg har sett de drar frem frem default-våpenet eller dritt de plukker opp fra bakken når det er tomt for ammo til våpenet jeg har bedt dem bruke  :hmm:

Lenke til kommentar

Piper gikk ikke med på romance. Cait derimot .. den lille crack tøsa :p

Både Curie og Piper har vært oppi senga mi. Og min hovedperson er jente.

Ammo bruker de opp, granater også. Når de er tom for ammo løper ihvertfall Piper rundt med brekkjern og andre rare gjenstander..

Endret av newman221
Lenke til kommentar

Det høres ut som et mareritt, men samtidig er jeg veldig fristet til å prøve. Fungerer granater på samme måte som ammo? Altså at kompanjonger bare trenger 1 av hver type granat/ammo, så får det uendelig mange?

Dette gjelder så vidt jeg vet bare settlers. Gi de et våpen og en -1- tilhørende ammo så har de "uendelig" ammo ved et eventuelt angrep på settlement. 

Funker ikke på companions, hvilket er litt synd. Preston er nemlig ganske flink med flammekaster. Litt for flink hvis man faktisk må ha fuel ;)

Lenke til kommentar

Jeg har nå vert i møte med institute og må velge å gjøre oppdraget eller informere brotherhud. Jeg er veldig i tvil hva jeg skal gjøre. Valget her er vel avgjørende for avslutningen i spillet?

Dersom man ønsker å spille de tre andre avslutningene senere, må man da gå tilbake på en tidligere save og starte derfra? (f.eks der jeg er nå)

Takker for gode tips :)

Lenke til kommentar

Jeg fant et lite forlatt skur i går. Tenkte ikke så mye om det men gikk nå inn i det likevel, kanskje jeg kunne finne et skrujern.

I skuret var det en luke som gikk til en kjeller, der var det et giga forskningskompleks eller noe, med en advanced power armor :)

Er en del slike ting i spillet ja. Spennende verden og utforske, mesteparten av tiden ihvertfall. 

Lenke til kommentar

Skulle kunne satt opp noen skikkelige scavangers fra settlements'a. Ruste opp en 10-15 mann/kvinner med topp utstyr og våpen. Og sende dem til å finne spesielle ting. 

Så blåser du hu gamla ut av gyngestolen du mekka for'a og bare sitter der å drikker sprit med piper og cait i latex og bikkjebånd foran seg. 

Lenke til kommentar

Jeg fant et lite forlatt skur i går. Tenkte ikke så mye om det men gikk nå inn i det likevel, kanskje jeg kunne finne et skrujern.

I skuret var det en luke som gikk til en kjeller, der var det et giga forskningskompleks eller noe, med en advanced power armor :)

Hvor sånn ca var det skuret? Ble nysgjerrig.. Har fått meg X01 Powerarmor, men alltid kjekt med en til i galleriet
Lenke til kommentar

Ah. Jeg leste et sted at det var noe slikt, så jeg antok vel bare at det gjaldt alle. Men da gidder jeg ikke det. Har begynt på nytt nå, og jeg er nødt til å plukke opp alt slags vas bare så jeg kan få råd til å kjøpe ammo til meg selv.

Setlers kan du gi en kule og en minigun :)

Kompanjonger bruker ammo, ikke gi dem granater eller andre ting som eksploderer, de gir faan i om du er i veien. 

Lenke til kommentar

Hvor sånn ca var det skuret? Ble nysgjerrig.. Har fått meg X01 Powerarmor, men alltid kjekt med en til i galleriet

Helt nede til venstre på kartet. Den heter x01 i f4, er torso, armer, hode og frame.

Fant en til ved en vertibird litt øst for vault 95.

Ikke si hvor jeg finner bena :b

Lenke til kommentar

Gidder ikke bruke Power Armor. Greit nok at man tåler litt mer, men alle de andre begrensningene som er lagt inn gjør opplevelsen mindre tilfredsstillende enn uten. Det er en grunn til at virkelighetens soldater ikke springer rundt i rustning.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Syntes det er bra det er gjort som det er med P.A i Fo4. Det er mer frivillig.

I Fo3 så var det ganske stor bonus å bruke P.A så det fristet jo å bruke den, selv om jeg holdt meg til commando/combat armor (raileys rangers?). Man tålte en del mindre men det gikk det også.

I Fo4 er P.A mer sånn greie hvor de som syntes det er kult kan bruke den. Og så er den kjekk å ha i begynnelsen når man er weak sauce, og den er kjekk i glowing sea da. Det er mer ett verktøy enn en nødvendighet.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...