Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, det stod i Season Pass pressemeldingen at de planlegger å slippe DLC tilsvarende til det de har gjort før. Så hvis det er sant og kvaliteten er god, så er det mye godt i vente. Kommer jo også en del ekstra ting gratis gjennom patching, slik som til Skyrim. 

Lenke til kommentar

Noen her som har testet Attack Dog-perken? Ved Level 1, så står det at hunden din vil holde fiender så du kan få skutt dem, men det gjør jo Dogmeat uansett. Så, gjør han det oftere eller på et annet vis hvis du har perken?

+1 (lurte på det samme). Dogmeat er ganske passiv i tankingen sin også...

Lenke til kommentar

Ang DLC.

Vil man kunne forvente at de tilfører såpass mye nytt at det blåser nytt liv i spillet etter endt main quest?

Eller tilfører det bare masse sidequests som man tar underveis?

Spilte aldri DLC til Fallout3, ei aldri testet Skyrim, tydeligvis litt forskjellige tilnærminger på DLC'ene.

Lenke til kommentar

Ang DLC.

Vil man kunne forvente at de tilfører såpass mye nytt at det blåser nytt liv i spillet etter endt main quest?

Eller tilfører det bare masse sidequests som man tar underveis?

Spilte aldri DLC til Fallout3, ei aldri testet Skyrim, tydeligvis litt forskjellige tilnærminger på DLC'ene.

Begge DLC til Skyrim kan bli gjort etter å ha nådd et visst punkt av historien, eller en viss level. De er også skrevet som at de passer før og etter slutten av hovedhistorien. Det ene foregikk på kartet vi alt hadde, det andre la til et helt nytt kart. Fallout 3 hadde 4 DLC som kunne gjøres helt fra starten av med helt nye historier på nye kart, det siste var en utvidelse på hovedhistorien hovedkartet.

Tipper vi får det samme til Fallout 4, et DLC som tar plass på kartet i Boston og fyller ut mye av det som mangler, som både passer før og etter hovedhistorien. Og ett som tar plass et helt nytt sted, tipper Toronto, Canada. 

Lenke til kommentar

Så det kan være greit å ikke banke gjennom hovedhistorien i håp om ny åpenbaring med DLC. Da fortsetter jeg heller min skynd-deg-sakte spilling hvor jeg går rundt grøten og holder igjen litt inntil videre. På den annen side, jeg er nå lvl 36 og måtte opp på Survival for i det hele tatt føle at det var litt motstand. Kan selvfølgelig bevege meg sørover i litt vondere strøk, men det er jo fortsatt så masse jeg ikke har sett fra midten og opp. Har begynt å snike med innpå med melee, selv uten spesielt mye STR eller noen perks i nærkamp. På avstand har jeg jo nærmest full kontroll. Liker å ikke måtte slite så sinnsykt i spill, men nå er det nesten blitzing når jeg rydder hus. Bare gå inn og tømme det, ut igjen og til neste hus :)

Lenke til kommentar

Vet ikke, jeg parkerte han på red rocket og har aldri henta han igjen

Eneste grunnen til at jeg vil ha med meg Dogmeat er for å øke bærekapasiteten.

Har med meg Piper nå, fordi jeg vil prøve å gjøre historien hennes. Men hun er så ubrukelig til å snike, også lokker hun fiendene bort til meg på toppen av det hele. Det er vel tilfelle med alle kompanjongene, så AI-en har skylda, ikke Piper.

Lenke til kommentar

Henger stort sett med Codsworth jeg. Han er ganske rå på melee combat også.

Har noen companions mere bærekapasitet enn andre?

Er ikke veldig langt i storyen enda så jeg har ikke masse companions å velge mellom. Bare syns codsworth var morsom å høre på, dogmeat bare bjeffer. Og jeg er mere cat person enn dog person :p

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg syntes maccready var grei å ha med seg. Deacon var gøyest imo. Begge disse virket rimelig stealthy og snipery hvis det er et ord :p

Mener det er forskjell på hvor mye de kan bære, men er usikker. Følte Strong bar mye, men kan ta feil. Han var så mongo at jeg droppa han. Kommer litt ann på hva du vil oppnå ... Jeg klarte å bruke han til å dra agro, så da kunne jeg danse rundt uhindret og drepe.

Videre så er det avhengig av hva annet de har på seg hvor mye de kan bære, så lasser du på dem masse armor så kan de knapt bære en dritt.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Fullført perket til Piper og Preston, så de er degradert til gartnere.

Kjører selv nå med Godsworth, han er fin å ha med i trange rom med flammekaster og sagblad. Fint lynne og herlige kommentarer. 

Spillestilen min tilsier vel egentlig at jeg burde ha med meg Deacon og etterhvert MacGready. Resten av gjengen har egentlig ikke noe perks som jeg lengter etter ;)

Lenke til kommentar

Vet ikke, jeg parkerte han på red rocket og har aldri henta han igjen

Eneste grunnen til at jeg vil ha med meg Dogmeat er for å øke bærekapasiteten.

Har med meg Piper nå, fordi jeg vil prøve å gjøre historien hennes. Men hun er så ubrukelig til å snike, også lokker hun fiendene bort til meg på toppen av det hele. Det er vel tilfelle med alle kompanjongene, så AI-en har skylda, ikke Piper.

Prøv å plassere noen granater og molotov cocktails i sekken hennes... Da blir det interessant i neste kamp skal jeg si deg! Hun er veldig flink til å kaste granater i trange korridorer og stå i veien slik at du ikke kan løpe i sikkerhet.

Skulle nesten tro hun ikke liker Sole Survivor...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...