Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg spilt gjennom de 4 forskjellige sluttene og er nok ferdig med spillet for denne gang. Havnet på level 92 og godt over 200 timer spilletid. Et veldig godt spill. Synes de har fått til en spennende og levende verden, som har vært interessant å besøke. Synes spillet har en veldig fin balanse mellom looting og questing. 

Har spilt på Xbox og har kun opplevd 2 ganger å havne i noe, slik at jeg sto fast - og måtte loade en save for å komme løs. Har også kun opplevd at spillet låser seg 2 ganger.

For min del ble det litt merkelig med våpnene etter hvert. Jeg spilte på very hard og på slutten var det nesten bare våpen med exploding bullets som gjorde nok skade til å ta ut fienden noenlunde greit. Selv hagla med two-shot, lyddemper (og perksene til dette) måtte avfyres 20 ganger, på kloss hold, for å ta ut en synt. Lurer på om ikke mine granat perks (og noen andre) gjorde virkningen av exploding bullets så voldsom. Siste 25% av spillet var det Spray n Pray machinegun som var hovedvåpenet.

Likte veldig godt byggingsmuligheten på settlements, ved å bruke "slenge-og-plukke-opp-våpen-rutinen" kan man oppheve byggingsbegrensingen og ta helt av. Her er det bare fantasien som begrenser - for meg som vel egentlig har looting som førsteprioritet i slike spill, er det veldig positivt å kunne bruke mye at man finner til bygging - som regel selger man jo slikt i andre spill.

Hva f... skal man finne på nå da? :)

Lenke til kommentar

Beta 1.3

Fallout 4 Update Adds HBAO+, NVIDIA-Only Weapon Debris Effects Based On FleX

:thumbup: 

Lurer på hvordan dette påvirker mods, noen erfaring?

Ser ut til å fungerer greit så langt, men man skal helst ikke bruke mods med beta patches. Så det blir din risk, er jo en beta tross alt.

Lenke til kommentar

Har et godt svar på lager, men det er litt for sent til at jeg får skrevet ned som jeg vil, men det kommer. 

Er det langt unna?

Hehe, er ganske så langt unna ja. Så langt at jeg tviler på at det kommer. 

Doh! Nå som det lå an til en interessant diskusjon, og greier. :)

Lenke til kommentar

3 uker senere...

Kom meg omsider til the yellow sea...her fikk jeg utfordringer jeg ikke har hatt på over 100timer..

Fin variasjon i spillet forøvrig, føles jo omtrent som et helt annet spill.

Power armor ble nødvendig for første gang og prøver å oppgradere og reparere, men uansett hva jeg gjør i P.A. workstation i Sanctuary får jeg ikke lov til å gjøre noe som helst.. (?)

Har samla sammen alle de hele delene fra min 5 nedstøvede rustninger slik at jeg i det minste kunne sette utfor, men den er snart ødelagt må.

Forøvrig, Finding Virgil : Når jeg reiser hit på kartet flytter pekeren seg automatisk helt ned i venstre hjørne av kartet, faktisk litt utenfor kartet.. Er dette en bøgg mon tro?

Lenke til kommentar

Repair/upgrade av P.A i de derre gule stativene kan kanskje være litt krøkkete. Jeg pleier å gå baklengs inn i stativet, gå ut av P.A. Så må du sikte på bakken bak P.A da skal du få valg om å mekke på rustningen. Gjør ikke du dette?

Det er ikke bøgg med kartet på glowing sea. Det stikker litt utenfor kartet.

Lenke til kommentar

Repair/upgrade av P.A i de derre gule stativene kan kanskje være litt krøkkete. Jeg pleier å gå baklengs inn i stativet, gå ut av P.A. Så må du sikte på bakken bak P.A da skal du få valg om å mekke på rustningen. Gjør ikke du dette?

Ja funka til slutt, klønete ja :)

Takk :)

Fant tilogmed en vault uti der:)

Edit: kanskje det ikke var en vault likevel, bare en massivt svær bunker

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Du trenger bare å trykke på stativet, så vil PA-en sprette på plass. Spille ingen rolle om den står skjevt.

Lenke til kommentar

Noen som har noe DLC information?

Nei, men jeg vil tro det er under utvikling. Kommer litt an på hva slags mønster de føler. Hvis det blir som Elder Scrolls spillene blir det to meget store utvidelser med mye innhold og det vil ta tid før det kommer ut. Ellers så blir det som Fallout 3 med 5 små DLC som bare legger til noen få timer. Jeg håper helst på den første. Dawnguard til Skyrim kom ut i Juni 2012, så 8 måneder etter slippdato. 

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...