Akrabra Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Fuck you, Nvidia! HBAO+ funker på AMD Hva er forskjellen på SSAO og HBAO+ ? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Fuck you, Nvidia! HBAO+ funker på AMD Hva er forskjellen på SSAO og HBAO+ ? http://lmgtfy.com/?q=SSAO+vs+HBAO%2B 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Beta 1.3 Fallout 4 Update Adds HBAO+, NVIDIA-Only Weapon Debris Effects Based On FleX Lurer på hvordan dette påvirker mods, noen erfaring? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Da har jeg spilt gjennom de 4 forskjellige sluttene og er nok ferdig med spillet for denne gang. Havnet på level 92 og godt over 200 timer spilletid. Et veldig godt spill. Synes de har fått til en spennende og levende verden, som har vært interessant å besøke. Synes spillet har en veldig fin balanse mellom looting og questing. Har spilt på Xbox og har kun opplevd 2 ganger å havne i noe, slik at jeg sto fast - og måtte loade en save for å komme løs. Har også kun opplevd at spillet låser seg 2 ganger. For min del ble det litt merkelig med våpnene etter hvert. Jeg spilte på very hard og på slutten var det nesten bare våpen med exploding bullets som gjorde nok skade til å ta ut fienden noenlunde greit. Selv hagla med two-shot, lyddemper (og perksene til dette) måtte avfyres 20 ganger, på kloss hold, for å ta ut en synt. Lurer på om ikke mine granat perks (og noen andre) gjorde virkningen av exploding bullets så voldsom. Siste 25% av spillet var det Spray n Pray machinegun som var hovedvåpenet. Likte veldig godt byggingsmuligheten på settlements, ved å bruke "slenge-og-plukke-opp-våpen-rutinen" kan man oppheve byggingsbegrensingen og ta helt av. Her er det bare fantasien som begrenser - for meg som vel egentlig har looting som førsteprioritet i slike spill, er det veldig positivt å kunne bruke mye at man finner til bygging - som regel selger man jo slikt i andre spill. Hva f... skal man finne på nå da? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Beta 1.3 Fallout 4 Update Adds HBAO+, NVIDIA-Only Weapon Debris Effects Based On FleX Lurer på hvordan dette påvirker mods, noen erfaring? Ser ut til å fungerer greit så langt, men man skal helst ikke bruke mods med beta patches. Så det blir din risk, er jo en beta tross alt. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Har et godt svar på lager, men det er litt for sent til at jeg får skrevet ned som jeg vil, men det kommer. Er det langt unna? Hehe, er ganske så langt unna ja. Så langt at jeg tviler på at det kommer. Doh! Nå som det lå an til en interessant diskusjon, og greier. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 3 uker senere... Kom meg omsider til the yellow sea...her fikk jeg utfordringer jeg ikke har hatt på over 100timer.. Fin variasjon i spillet forøvrig, føles jo omtrent som et helt annet spill. Power armor ble nødvendig for første gang og prøver å oppgradere og reparere, men uansett hva jeg gjør i P.A. workstation i Sanctuary får jeg ikke lov til å gjøre noe som helst.. (?) Har samla sammen alle de hele delene fra min 5 nedstøvede rustninger slik at jeg i det minste kunne sette utfor, men den er snart ødelagt må. Forøvrig, Finding Virgil : Når jeg reiser hit på kartet flytter pekeren seg automatisk helt ned i venstre hjørne av kartet, faktisk litt utenfor kartet.. Er dette en bøgg mon tro? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Repair/upgrade av P.A i de derre gule stativene kan kanskje være litt krøkkete. Jeg pleier å gå baklengs inn i stativet, gå ut av P.A. Så må du sikte på bakken bak P.A da skal du få valg om å mekke på rustningen. Gjør ikke du dette? Det er ikke bøgg med kartet på glowing sea. Det stikker litt utenfor kartet. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 (endret) Repair/upgrade av P.A i de derre gule stativene kan kanskje være litt krøkkete. Jeg pleier å gå baklengs inn i stativet, gå ut av P.A. Så må du sikte på bakken bak P.A da skal du få valg om å mekke på rustningen. Gjør ikke du dette? Det er ikke bøgg med kartet på glowing sea. Det stikker litt utenfor kartet. Ja funka til slutt, klønete ja Takk Fant tilogmed en vault uti der:) Edit: kanskje det ikke var en vault likevel, bare en massivt svær bunker Endret 17. januar 2016 av Countryman Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Repair/upgrade av P.A i de derre gule stativene kan kanskje være litt krøkkete. Jeg pleier å gå baklengs inn i stativet, gå ut av P.A. Så må du sikte på bakken bak P.A da skal du få valg om å mekke på rustningen. Gjør ikke du dette? Det er ikke bøgg med kartet på glowing sea. Det stikker litt utenfor kartet. Du trenger bare å trykke på stativet, så vil PA-en sprette på plass. Spille ingen rolle om den står skjevt. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Akkurat. Visste ikke det. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Det er ikke bøgg med kartet på glowing sea. Det stikker litt utenfor kartet. Ble litt overrasket over at det faktisk var en hel gjeng med uoppdagede stedet på utsiden kartet/firkanten.. Gjelder dette kun for denne delen av kartet eller er det andre steder også? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Det er bare nedre venstre hjørnet mener jeg. Har løpt langs det meste av kanten av kartet og får opp beskjed om at jeg ikke kan gå der. Alle kart som finnes viser også bare dette ene området som er "utenfor" kartet. 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Og av en eller annen årsak, så kan man ikke gå helt ut til kanten av kartet i sør og sør-øst. Det er akkurat som om de har kuttet vekk litt der for å få plass til The Glowing Sea, eller noe slikt. Det er veldig merkelig. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Kartet. Skraverte felter er ikke mulig å gå til, men her ser man hvor mye som stikker utenfor PIP-boys kartutsnitt. Aner ikke hvor mye som faktisk er der nede, men området er relativt stort... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) Den usynlige veggen i sør er faktisk litt lengre nord en det. Har ikke sjekket hele veien, men fikk inntrykk av at grensen går ganske rett østlig retning fra der jeg står på bildet. Endret 18. januar 2016 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Gah, jeg savner Three Dog. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Gah, jeg savner Three Dog. Jeg gjør ikke, likte han helt ok riktignok. Syns det som er artig med Travis er at han endrer seg mye basert på oppdrag man gjør, liker det. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Noen som har noe DLC information? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Noen som har noe DLC information? Nei, men jeg vil tro det er under utvikling. Kommer litt an på hva slags mønster de føler. Hvis det blir som Elder Scrolls spillene blir det to meget store utvidelser med mye innhold og det vil ta tid før det kommer ut. Ellers så blir det som Fallout 3 med 5 små DLC som bare legger til noen få timer. Jeg håper helst på den første. Dawnguard til Skyrim kom ut i Juni 2012, så 8 måneder etter slippdato. Endret 19. januar 2016 av Akrabra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå