Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekket på wikien, og der står det følgende angående Ninja-perken: "In Fallout 4, the Ninja perk works very oddly with melee attacks. One-handed weapons are always treated as melee, and unarmed are always treated as ranged attacks. Rank one doesn't affect two-handed melee weapons at all, rank two treats two-handed weapons as ranged weapons, and rank 3 finally treats two-handed melee weapons as melee weapons. This results in a very bizarre sneak attack damage progression for two-handed melee weapon users, and a very low one for unarmed users."

Kilde: http://fallout.wikia.com/wiki/Ninja

Wtf? :p

Tror det er noe feil der ja. Står på bug lista på det offisielle forumet ihvertfall. 

Lenke til kommentar

På tide å få unna hovedhistorien, er tross alt level 89. En ting som jeg har hatt stor glede av er et Turrent Override Program, husker ikke hvor jeg plukket det opp. Men det er fint å hacke Turrents med - for å få de til å skyte på fienden i stedet. Det er en Tape som man lader i pc-terminalene som styrer turrets.

Og i går hvor jeg gjorde unne et av hovedquestene var det ekstra kult - var å snike seg fra etasje til etasje og hacke Turrents, hvor man hørte de sette i gang på fienden til deres store overraskelse, fine greier :)

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

På tide å få unna hovedhistorien, er tross alt level 89. En ting som jeg har hatt stor glede av er et Turrent Override Program, husker ikke hvor jeg plukket det opp. Men det er fint å hacke Turrents med - for å få de til å skyte på fienden i stedet. Det er en Tape som man lader i pc-terminalene som styrer turrets.

Og i går hvor jeg gjorde unne et av hovedquestene var det ekstra kult - var å snike seg fra etasje til etasje og hacke Turrents, hvor man hørte de sette i gang på fienden til deres store overraskelse, fine greier :)

Jeg tror man finner den tapen på kirkegården.
Lenke til kommentar

Ja, hele byggeaspektet er kjedelig syns jeg..det er ikke minecraft jeg vil spille. Ikke disse survival sim indie-spillene heller der man rasker sammen ressurser på ei øde øy og bygger hytter av trær og tau og slikt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Fatman'min er sporløst forsvunnet...

Trenger den nå da jeg står fast midt mellom "find virgil" og sommerville palace", en plass hvor det befinner seg MINST 4 av de slemmeste robotene, de med laserøyne..

Du finner jo fatmans overalt :p

Hehe ja, forstår bare ikke hvor den er blitt av. Vet jeg ikke har solgt den for å si det slik :)

I skrivende stund slår det meg at den muligens ligger i lommene til bikkja mi :dontgetit:

Uansett, dro til Sanctuary for å lete, og da jeg kom tilbake igjen var robotene vekk. Vault95 befant seg der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...