bubba477 Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Utførte "Hole in the Wall" i går. Leste på nett om noen muligheter for å unslippe å få sykdommen - eller å ta kuren selv samtidig som gutten også fikk den. Prøvde først å unngå å få sykdommen av Moleratsene, ga fort opp, etter at jeg ble syk når en Molerat ble sprengt av en mine minst 50 meter fra meg. Virker ganske åpenbart at spillprodusenten vil at man skal dra på seg denne sykdommen. Prøvde så å gå med på å gi i fra meg kuren, fjerne meg midt i samtalen og ta kuren selv. Dette fungerte heller ikke - noe det skal etter oppskrift på nett. Begge skal da ha tilgang til kuren. Så det ble å ta kuren selv, vil jo ikke ha denne dritten. Takker for advarsel her i tråden tidligere. Har faktisk klart å unngå denne selv med hjelp av mange miner og quicksaves. Man blir syk om en companion blir angrepet, så man må gjøre dette alene. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Gjorde det alene og sjekket for sykdom ved hvert møte med Molerats, savet og loadet i vei - men når jeg oppdaget at en Molerat som gikk i en mine 2 rom unna meg, langt utenfor synslinje, ga meg sykdommen - da gadd jeg ikke mer. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Føler meg ganske hjelpesløs med ny karakter, savner en sånn magisk oppbevaringsboks som i Borderlands hvor man kan lagre våpen på tvers av savegames! Hadde vært nice om det kom en mod etterhvert som gjorde noe sånt. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Føler meg ganske hjelpesløs med ny karakter, savner en sånn magisk oppbevaringsboks som i Borderlands hvor man kan lagre våpen på tvers av savegames! Hadde vært nice om det kom en mod etterhvert som gjorde noe sånt. Du kan vel spawne i konsollen? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Føler meg ganske hjelpesløs med ny karakter, savner en sånn magisk oppbevaringsboks som i Borderlands hvor man kan lagre våpen på tvers av savegames! Hadde vært nice om det kom en mod etterhvert som gjorde noe sånt. Du kan vel spawne i konsollen? Joa det bare føles så lite immersive å bruke console 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Er det flere enn meg som syns det er forferdelig vanskelig å treffe fiendene? Jeg spiller på konsoll, og sliter skikkelig. Det er helt håpløst å sikte i dette spillet med de fleste våpen, men ble lettere med kikkertsikte selvsagt. Å skyte fra hoften kan jeg i hvert fall bare glemme. Jeg ender opp med å bruke VATS mye mer enn jeg vil, bare for å overleve. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Pc elite, pc elite Kødder ... Sliter ikke med å treffe selv iallfall. Min oppfatning er at Vats var crap i begynnelsen (treffer mye bedre selv) men nå er Vats bra pga damage bonuser. Hofteskudd er jalla uansett. Dette er ikke cod Lenke til kommentar
...... Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Pc elite, pc elite Kødder ... Sliter ikke med å treffe selv iallfall. Min oppfatning er at Vats var crap i begynnelsen (treffer mye bedre selv) men nå er Vats bra pga damage bonuser. Hofteskudd er jalla uansett. Dette er ikke cod Haha, skulle kjøpt PC-versjonen ja Jeg skylder på skytemekanikken. Veldig vanskelig å se hvor man sikter med de ulike våpnene. Lenke til kommentar
odakarlsen Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Slenger meg bare inn her jeg... Noen som har funnet alle følgevennene? Og hvem er favoritten og hvorfor? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Presley og maccready er best imo Har blitt friends med alle Lenke til kommentar
odakarlsen Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Presley har jeg bare tatt med på et par minutemen oppdrag, har ikke helt sansen for han enda. MacCready er maksa ut, men begynner å gå litt lei han nå, men perken hans er OP! Nå prøver jeg å se om Curie er noe å drasse med seg. Egentlig vil jeg bare tilbake til Dogmeat. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Haha jeg føler meg som en looser etter all diskusjonen her, men piper er min favoritt Lenke til kommentar
odakarlsen Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Haha jeg føler meg som en looser etter all diskusjonen her, men piper er min favoritt Haha, hvorfor looser? Piper har jeg ikke reist med i det hele tatt, men får inntrykket av at hun er favoritten til mange. Får teste henne og ut snart Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Slenger meg bare inn her jeg... Noen som har funnet alle følgevennene? Og hvem er favoritten og hvorfor? Har testet ut alle ja. Hvis vi går etter personlighet liker jeg absolutt Curie og Nick Valentine best, Piper og Maccready er også ganske kule, og Deacon! Vanskelig å velge, mange spennende karakterer. Når det kommer til perks så er jo Maccready den beste så langt, med og uten bug. Lenke til kommentar
odakarlsen Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Slenger meg bare inn her jeg... Noen som har funnet alle følgevennene? Og hvem er favoritten og hvorfor? Har testet ut alle ja. Hvis vi går etter personlighet liker jeg absolutt Curie og Nick Valentine best, Piper og Maccready er også ganske kule, og Deacon! Vanskelig å velge, mange spennende karakterer. Når det kommer til perks så er jo Maccready den beste så langt, med og uten bug. Hvilken bug? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Slenger meg bare inn her jeg... Noen som har funnet alle følgevennene? Og hvem er favoritten og hvorfor? Har testet ut alle ja. Hvis vi går etter personlighet liker jeg absolutt Curie og Nick Valentine best, Piper og Maccready er også ganske kule, og Deacon! Vanskelig å velge, mange spennende karakterer. Når det kommer til perks så er jo Maccready den beste så langt, med og uten bug. Hvilken bug? Tror Maccready perken gir 2000% accuracy istedenfor 20% Lenke til kommentar
odakarlsen Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Slenger meg bare inn her jeg... Noen som har funnet alle følgevennene? Og hvem er favoritten og hvorfor? Har testet ut alle ja. Hvis vi går etter personlighet liker jeg absolutt Curie og Nick Valentine best, Piper og Maccready er også ganske kule, og Deacon! Vanskelig å velge, mange spennende karakterer. Når det kommer til perks så er jo Maccready den beste så langt, med og uten bug. Hvilken bug? Tror Maccready perken gir 2000% accuracy istedenfor 20% Hahaha, mye mulig det ja! Har 95% sjans _uansett_. Klager ikke på det akkurat. Har ikke møtt på så mange bugs og glitches hittil. Relativt imponert over det Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Jeg er på level 35 og har gjort VELDIG lite quest, elsker å loote, oppdage nye områder og bare skyte monstre og fiender, samle caps, å finne nye våpen osv. Men jeg lurer på hva som er hoved questen for å fullføre spillet? jeg har tonnevis av quest lagret opp, jeg liker å gjøre side quest, men syns det er på tide og gjøre videre og fullføre hoved storyen... Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Sleit litt med det samme som deg. Ante ikkje hvilken quest som var hva. Men eg tror du må begynne med Brotherhood of steel oppdragene også kommer de andre factionene inn etterhvert som du går videre i hisorien? Men eg vet ikkje. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Hahaha, mye mulig det ja! Har 95% sjans _uansett_. Klager ikke på det akkurat. Har ikke møtt på så mange bugs og glitches hittil. Relativt imponert over det. Er det mest polerte Bethesda spillet jeg har vært borti ihvertfall. Lite problemer her også. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå