Vrengtpolvott Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Nei dæven... Da var spillet ødelagt slik jeg ser det.. Tough titties, sånn er det å spille et RPG. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Det er jo et rpg, dette var konsekvensen av å gi vekk sprøyta Joda, men å ødelegge spillet totalt blir litt voldsomt..nå har jeg jo ikke sjangs mot vanskelige fiender, og må stoppe opp i mange mnutter hver gang jeg skal fylle opp health-baren? Liker at spillet er levende, men det her er jo totalt føkka spør du meg...en eller annen greie burde jo kunne fikse opp i slike feil.. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Hmm jeg har også mole rat greia fra vault81. Jeg gav fra meg sprøyta til guttungen, så jeg har den dritten selv. Visste ikke at det endret noe Så man healer senere altså? Noe anna? Jeg trodde det bare var siden det var survivor jeg spilte på, healer sent av å ete mat ... Har ikke merka noe til det, trodde det skulle være sånn haha Bare kult da, healer sent - hardcore 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 (endret) Hmm jeg har også mole rat greia fra vault81. Jeg gav fra meg sprøyta til guttungen, så jeg har den dritten selv. Visste ikke at det endret noe Så man healer senere altså? Noe anna? Jeg trodde det bare var siden det var survivor jeg spilte på, healer sent av å ete mat ... Har ikke merka noe til det, trodde det skulle være sånn haha Bare kult da, healer sent - hardcore Ahhhh! er det derfor haha! Har skrudd opp til survival selv, igår kveld...var sikker på at det hadde med sykdommen å gjøre At det går an Da leker livet igjen Endret 20. desember 2015 av Countryman 3 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Normalt sett ville jeg vel følt meg jækla dum, men nå ble jeg så letta at jeg bryr meg fletta.. Når jeg nå vet årsaken til slow-healing blir jo saken en helt annen. fortsetter såklart på survival Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Leste at Legendary Junkie våpen gir ekstra boost hvis man har denne sykdommen - greit å ta med seg Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Så hva skal til for å få 100 i Happiness i en Settlement. Er på 90 nå. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Det lurer jeg også på. Vet ikke om noen har skjønt det helt enda. Har lest mange råd på nett, og noen går helt på tvers av andre. For eksempel har jeg lest at arbeidsledige settlers er lykkeligere enn de som jobber, mens andre sier det motsatte. Å makse ut bare de tingene spillet eksplisitt forteller deg gir lykke, er i hvert fall ikke nok til å få 100. En ting jeg tror hjelper er å skaffe de unike kjøpmennene. Etter at jeg endelig fant ut at det var en god ide å plassere Vault-Tec representative i general store-en min, så det ut til at happiness økte litt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Bare jeg som syntes spillet er veldig repetetivt? Syntes alle oppdragene består av å dra til ett eller annet sted, drepe alt, så enten redde noen, hente noe eller rett og slett bare for drepingen sin skyld... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Finnes det et open-world sandkasse spill som ikke blir repetitivt? link gjerne Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 (endret) Leste et sted at å dyrke alle typer grønnsaker hjalp, for happiness, har ikke testet selv. Fant plutselig Vault 75, tok meg god tid og leste alle filer på pcene, litt av et opplegg de hadde der... Endret 20. desember 2015 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Noen som har fatta sammenhengen mellom statsen man har i Agility og antall actionpoints man får i V.A.T.S.? Spiller med rifler av ymse kaliber og amunisjon. Jeg blir overhodet ikke klok på "fire-rat" på mine rifler, virker helt random i tall. All er singleshot, en Rifle med cope har 33, en annen 3 en 4. Den som har 4 klarer 4 skudd pr rundt. Har også har jeg en Legendary dobbeltløpet hagle med Explotion Damage (My Favourite) som har et veldig høyt tall mener det er 58 eller noe slik i fire-rate og vel klarer 2 skudd + lading pluss et skudd pr. V.A.T.S. runde. Jeg ser overhodet ingen sammenheng i tallene og hvor mange AP jeg har i V.A.T.S. Har vel 6 - 8 i agigitly et sted og lurer fælt på å bruke levelup points på Agility og om hvilke av mine våpen som jeg da vil kunne skyte flere skudd med. Klarer ikke å finne noen formel eller oversikt over dette med sammenhengen mellom AP-VATS og Agility Stats. Er level 22 og gikk over til Survival når jeg passerte level 15 for å få litt mere motstand. Får noen ganske så brukbare Legendary drops etterhvert. Særlig når man har 5 forskjellige armour deler med hver sin legendary stat som kombineres. Finnes det foresten legendary "eyewear" briller etc? Noen som har sett noen annen stat enn Perception på briller? Har heller ikke funnet noe Legendary hodeplagg eller Legendary klær til å ha under armour. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Har ikke fire rate mest å si utenfor VATS? Er vel et mål på antall skudd per tidsenhet. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Har ikke fire rate mest å si utenfor VATS? Er vel et mål på antall skudd per tidsenhet. Det kan jo godt hende, det hadde jeg ikke tenkt på. Så var det sammenhengen mellom Agility points og AP i V.A.T.S da.... Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Ballistic Weave på hatt og klær under armour er glimrende. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Ballistic Weave på hatt og klær under armour er glimrende. Ballistic Weave er kun via Railroad? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 (endret) Er i Railroad ja - men ganske tidlig, slik at man fritt kan velge veien videre uten å bindes opp mot Railroad. Handlet Spray n Pray Submachine gun fra en merchant utenfor Vault 81 - ganske rå sak. Endret 20. desember 2015 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Har ikke fire rate mest å si utenfor VATS? Er vel et mål på antall skudd per tidsenhet. Det kan jo godt hende, det hadde jeg ikke tenkt på. Så var det sammenhengen mellom Agility points og AP i V.A.T.S da.... Det er litt uklart ja, samme med AP refresh rate bonus, står ikke noe sted hva det faktisk utgjør. Har ihvertfall funnet ut at å putte perksa i Luck ble voldsomt bra om man har en build rundt VATS med Agi/Per. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Normalt sett ville jeg vel følt meg jækla dum, men nå ble jeg så letta at jeg bryr meg fletta.. Når jeg nå vet årsaken til slow-healing blir jo saken en helt annen. fortsetter såklart på survival Haha, snakk om å snu på en femøring! Først er spillet fucka, og etter at sannheten kommer frem så skal du SÅKLART fortsette på survival loving it!! Selv har eg hatt sykdommen siden tidlig i spillet, og har faktisk helt glemt den av 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå