Akrabra Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 (endret) Så hva er den beste sniperen? Brukte Hunting Rifle med 50 kaliber en periode, men syns den mangler litt trøkk. Gauss Rifle virker jo overlegen, spesielt med silencer og Sandman perken. Hva med Plasma og Laser Rifle med sniper barrels? Combat Rifle med 308 kaliber? Endret 19. desember 2015 av Akrabra Lenke til kommentar
wampster Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 http://www.cdkeys.com/pc/games/fallout-4-pc-cd-key-steamEr dette en "legit"/sikker side? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 http://www.cdkeys.com/pc/games/fallout-4-pc-cd-key-steam Er dette en "legit"/sikker side? Har ikke brukt dem selv men ser greit ut: https://www.trustpilot.com/review/www.cdkeys.com Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Opplevde nettopp noe sykt, men aner ikke hva det innebærer.. Skjøt en radroach som først rakk å bite meg - deretter skjøt jeg den, etterfulgt av en animert fallout-karikatur som dukket opp og lo 3 ganger. Så forsvant den. Den var ikke en del av "bildet", men virket snarere å komme ut av pipboyen slik grafikken så ut. Noen som vet? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Opplevde nettopp noe sykt, men aner ikke hva det innebærer.. Skjøt en radroach som først rakk å bite meg - deretter skjøt jeg den, etterfulgt av en animert fallout-karikatur som dukket opp og lo 3 ganger. Så forsvant den. Den var ikke en del av "bildet", men virket snarere å komme ut av pipboyen slik grafikken så ut. Noen som vet? Er det ikke en perk i Luck? Idiot Savant. Når den går av så dukker Vault Boy opp på skjermen og ler med en irriterende latter. 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Opplevde nettopp noe sykt, men aner ikke hva det innebærer.. Skjøt en radroach som først rakk å bite meg - deretter skjøt jeg den, etterfulgt av en animert fallout-karikatur som dukket opp og lo 3 ganger. Så forsvant den. Den var ikke en del av "bildet", men virket snarere å komme ut av pipboyen slik grafikken så ut. Noen som vet? Er det ikke en perk i Luck? Idiot Savant. Når den går av så dukker Vault Boy opp på skjermen og ler med en irriterende latter. Er det det? Har ikke gitt den noen poeng i tilfellet, det er helt klart da jeg kun satser på modding En annen ting, jeg vet jeg har mast på dette tidligere og er fremdeles usikker på om jeg har forstått det - men se på denne. Likness=0 og alle andre ord inneholder minst en av bokstavene. Bugs? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Legger inn et bedre bilde Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Tror det går på om bokstaven står på riktig posisjon i ordet, ikke at ordene har felles bokstaver. Er ikke helt sikker da, har aldri satt meg helt inn i hackingen. 2 Lenke til kommentar
sungun Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Bokstaven må stå på samme plass i ordet får å gi "likness" 1 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Legger inn et bedre bilde Ordet var caves, og ingen var rett. Da kan ordet være : dream chair grasp Det kan ikkje være punks eller units pga caves, punks og units ENDER på S Men eg har selv opplevd rare ting så tror det er til tider bugget. har også fått 0 i likeness, men så viser det seg at ordet er rimelig likt fordi om. 2 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Samme bokstav på samme plass gir likeness. Så har man likeness 0 så se etter et ord som er totalt forskjellig Det er rimelig enkelt, men egentlig bare kjedelig. ø --> unlock etter man har hacka en del 2 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 (endret) Ok. Ja det er rimelig enkelt, men stopper innimellom opp og tenker litt.. Om bokstavrekkefølge også har noe å si så forstår jeg. Har ikke bygd et eneste poeng i detteennå (lvl32) Lockpicking derimot anser jeg som mye viktigere... Og morsommere Gir en + til alle siden det er lørdag Endret 19. desember 2015 av Countryman Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Så hva er den beste sniperen? Brukte Hunting Rifle med 50 kaliber en periode, men syns den mangler litt trøkk. Gauss Rifle virker jo overlegen, spesielt med silencer og Sandman perken. Hva med Plasma og Laser Rifle med sniper barrels? Combat Rifle med 308 kaliber? Two Shot Gauss Rifle 2 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Så hva er den beste sniperen? Brukte Hunting Rifle med 50 kaliber en periode, men syns den mangler litt trøkk. Gauss Rifle virker jo overlegen, spesielt med silencer og Sandman perken. Hva med Plasma og Laser Rifle med sniper barrels? Combat Rifle med 308 kaliber? Two Shot Gauss Rifle Synd at det er en random drop da. Har en two shot combat rifle akkurat nå, så den gjør god nok damage. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Dro på meg en molerat disease i vault 81 og ga selvfølgelig bort den ene sprøyta jeg fant.. Noen som vet hvordan jeg blir kvitt sykdommen? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Dro på meg en molerat disease i vault 81 og ga selvfølgelig bort den ene sprøyta jeg fant.. Noen som vet hvordan jeg blir kvitt sykdommen? Du kan ikke. Hvis du gir bort sprøyta så blir du ikke kvitt sykdommen. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Dro på meg en molerat disease i vault 81 og ga selvfølgelig bort den ene sprøyta jeg fant.. Noen som vet hvordan jeg blir kvitt sykdommen? Du kan ikke. Hvis du gir bort sprøyta så blir du ikke kvitt sykdommen. Det verste er at du sikkert ikke tuller.. Sykdommen tar jo helt knekken på spillet? Det tar nå 5minutter for health-baren å fylle seg opp.. Skal det virkelig være slik resten av spillet? Ikke mulig Jeg regnet da med at de kom til å lage nye sprøyter etterhvert nå som de hadde en sample.. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 (endret) Får sikkert fikset det med en console command, du er neppe den første som har gått i den fella der Edit: Tror det er "player.additem 00055F10" for ny medisin Endret 20. desember 2015 av Thoto79 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Nei dæven... Da var spillet ødelagt slik jeg ser det.. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Det er jo et rpg, dette var konsekvensen av å gi vekk sprøyta 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå