krabbemat Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Spørsmål om oppdrag: Er det slik at man blir fiende med BoS når man tar oppdrag fra Institute? Startet på første oppdraget for institute og det dukket opp en gjeng BoS med vertibird som angrep courieren slik at jeg måtte knerte hele bunten. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 (endret) Spørsmål om oppdrag: Er det slik at man blir fiende med BoS når man tar oppdrag fra Institute? Startet på første oppdraget for institute og det dukket opp en gjeng BoS med vertibird som angrep courieren slik at jeg måtte knerte hele bunten. Når du kommer til oppdraget det gjelder får du en advarsel om at å fullføre det vil gjøre deg til fiende med BOS. Du kan gjøre en del oppdrag for Institute før dette. EDIT: Kanskje ikke så dumt å sitere når man bruker spoiler, så folk får med seg hvilket innlegg det svares på uten å åpne spoileren. Endret 18. desember 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Prøver å fullføre et misc-oppdrag og skal "report back to Deb" i Bunker Hill. Så fort jeg går inn dit blir alle røde og skyter etter meg.. Tips? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Da har du gjort deg til uvenn med dem. Hvis du hisser på deg allierte, pleier det å hjelpe å senke våpenet, men hvis de da ikke slutter å skyte er jeg redd det er litt sent. 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Ok takker. Da loader jeg, fastraveler dit og dreper dem Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Eneste eg mangler er aluminium, men regner meg eg kan kjøpe meg opp på det. Plukk opp alle TV dinner trays du finner, de er av alu. Det er også en del trays i fiskefabrikkene ved kysten. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Du finner 80-100 stykker i den nordøstligste fiskefabrikken, og de respawner etter hvert. 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Sjekk ut Mahkra Fishpacking Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Additional effects på Commando Chest Piecen man kjøper i Prydwen er "Increases Action Point Refresh Speed", er det noen som vet hva det egentlig vil si eller hvor jeg kan finne info om slikt? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 AP brukes til VATS og løping. Hvis disse regenererer raskere så får du AP tilbake kjappere. Commando Chestpiecen skuffa stort. Jeg kjøpte den bare for å se, mæh drittarmor. Heacy Synth chest er best forløpig. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 AP brukes til VATS og løping. Hvis disse regenererer raskere så får du AP tilbake kjappere. Commando Chestpiecen skuffa stort. Jeg kjøpte den bare for å se, mæh drittarmor. Heacy Synth chest er best forløpig. Ja men tenkte mer på nøyaktig hvor mye økning det er i refresh rate sånn for å kunne bedømme om det er verdt å bruke den kontra en annen chest piece jeg har som ikke er legendary men med endel høyere stats. Om det er snakk om en 5% økning liksom så selger jeg den umiddelbart Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Virker som at BoS blir aggro når man har med seg Nick Valentine, ble angrepet av helikopteret selv om vi i utgangspunktet skal være mer eller mindre venner.. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 AP brukes til VATS og løping. Hvis disse regenererer raskere så får du AP tilbake kjappere. Commando Chestpiecen skuffa stort. Jeg kjøpte den bare for å se, mæh drittarmor. Heacy Synth chest er best forløpig. Hvis du har Jetpack så syns jeg den hjelper mye. Uansett alt av Power Armour som har stjerne ved seg, altså unikt, har vel bedre statistikk i form av beskyttelse og durability? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Får ikke levert inn quest til paladin danse, han gidde meg et quest før jeg hadde han som companion og fullførte det etterpå. Nå har jeg I questloggen å levere quest til han, men han har jeg barre valg å ta med meg ol som alle andre companions..... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Får ikke levert inn quest til paladin danse, han gidde meg et quest før jeg hadde han som companion og fullførte det etterpå. Nå har jeg I questloggen å levere quest til han, men han har jeg barre valg å ta med meg ol som alle andre companions..... Hvilket oppdrag? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Finne den BoS gruppa som har forsvunnet, det første du får fra han. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Finne den BoS gruppa som har forsvunnet, det første du får fra han. Aha, har Brotherhood skipet dukket opp? Isåfall så kan du levere oppdraget til Lancer Captain Kells. Liten spoiler, men men. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Ja har det, okey da. Når har questet aktivt viser det at jeg skal levere til paladin danse. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Ja har det, okey da. Når har questet aktivt viser det at jeg skal levere til paladin danse. Takk skal du ha. Ja det er en bug, for hvis man ikke plukker opp questet før skipet kommer så får du det av Captain Kells istedenfor. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå