Mr_Spock Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Jeg har 480 i bærevekt. Blir overskredet med full Dogmeat på hver "tur" Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Jeg har 480 i bærevekt. Blir overskredet med full Dogmeat på hver "tur" Lone Wanderer og Strong Back perk da? Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Det med lone wanderer og dogmeat, er det bekreftet en bug eller skal det være sånn? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Det med lone wanderer og dogmeat, er det bekreftet en bug eller skal det være sånn? Skal visstnok være slik, ihvertfall det jeg har fått utav moderators på Bethesda sitt Fallout 4 forum. Er vel et hint til Fallout 3 der du spilte The Lone Wanderer, han ble alltid avbildet med Dogmeat i Bethesda sine screenshots osv. Dogmeat har jo tross alt ikke noe personal quest eller en perk når du har fått han til og like deg nok, han bare liker deg. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Jeg har 480 i bærevekt. Blir overskredet med full Dogmeat på hver "tur" Sleit veldig med det samme til å begynne med. Måtte gjerne gå tilbake til Sanctuary midt i en "instance" for å tømme. 440 inventory (+ dogmeat på 150?) pr i dag. Alt av armor er deep pockets. Har ikke tatt alt av inventory boost traits enda. Har blitt litt flinkere til å velge ut ting jeg skal plukke opp, så problemet er ikke like stort lengre. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) Jeg har 480 i bærevekt. Blir overskredet med full Dogmeat på hver "tur" Lone Wanderer og Strong Back perk da? Selvsagt - og Deep Pockets på armour. Blir ofte at jeg skjønner at jeg vil overskride vekten og finner da en plass å tømme alt stæsjet - gjerne i nærheten av en utgang. Så går jeg videre i oppdraget og får med meg resten - tråler tilbake og henter det lagrede stæsjet og transporterer til Sanctuary. Endret 14. desember 2015 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Akkurat startet med Fallout 4. Er mitt i et mission og har veldig lav HP nå, og har heller ikke noe Aid. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Sov, finn mat, finn stimpack, drep dyr og steik kjøtt, reis til en vendor ... Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Akkurat startet med Fallout 4. Er mitt i et mission og har veldig lav HP nå, og har heller ikke noe Aid. Hva gjør jeg? Hvis ingenting annet hjelper, skru ned på vanskelighetsgraden Lenke til kommentar
dopus Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Akkurat startet med Fallout 4. Er mitt i et mission og har veldig lav HP nå, og har heller ikke noe Aid. Hva gjør jeg? hopp direkte til et sikkert sted og sov noen timer....samle opp litt aid før du prøver å utøre oppdraget på nytt. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Akkurat startet med Fallout 4. Er mitt i et mission og har veldig lav HP nå, og har heller ikke noe Aid. Hva gjør jeg? utforsk bedre, reis tilbake til vault 111... Garantert ikke fått med deg alt av utstyr der:) det merket jeg når jeg reiste tilbake.. Både Radaway (får bort det røde på healthbar) samt stimpacks.. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) Det er flere dyr like rundt Sanctuary også, og bål /m gryte står klar der. Bare å mekke seg biff Kan også tipse om en jordkjeller i sanctuary, bak et av husene på den siden mot vault 111. Jeg fant det ikke selv med en gang, men der nede er det en del snadder. Endret 14. desember 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Riktig det Kyrre sier, er også en våpenbag med en 10m pistol og litt ammo på toppen av et av husene. For å komme deg opp må du finne huset som har et tre veltet mot seg, så går du opp treet. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Okei. Har ett problem her, startet oppdraget Butchers Bill for The Railroad. Men når jeg kommer til dead drop'en så svever bare det railroad-merket i løse lufta, uten at noen interaksjon er mulig. Virker som det skal være en boks eller noe der. Ideer anyone? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Postkassa er usynlig. Railroadmerket svever bare i løse lufta. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Endelig kommet meg ordentlig igang med Fallout 4 igjen, tok litt tid etter min første tur gjennom. Skal prøve litt mer settlement ting denne gangen. Noen som kan forklare meg litt hva jeg får ut av Local Leader perken. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Lurer litt på den selv. Vet du kan sette opp supply lines mellom settlementene slik at de deler crafting materialer med rank 1. Rank 2 gjør at du kan bygge egne butikker. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 gled dere til masse frustrasjon!!! settlements fungerer bare ikkje dessverre.. El. kobling er ett H...... .. lys virker, lys virker ikkje, for å så virke ved neste besøk. gudene vet hvorfor. Supply lines er noe merkelige greier.. sanctuary kan ha 100 bottlecaps, menst red truck har gjern 250, og eg ser masse gjenstander eg har i sanctuary som eg ikkje har i red truck, og eg har da virkelig satt opp opp en linje der.. så hvorfor samles ikkje dette ? Enten har eg totalt misforstått, ellers så virker det ikkje slik det skal. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 (endret) Jepp det er ting som enten ikke fungerer 100% eller ikke er forstått 100%, men selv har jeg fått gjort alt jeg ønsker å gjøre i settlements. LLP lvl1 gir Supply Lines, lvl2 gir tilgang til Stores. Endret 16. desember 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå