Kenneth Solfjeld Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Eg finner mest X-01 nå. Men så er eg level 201 da xD DU har virkelig nolifet. Bøyer meg i støvet. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 (endret) Fant ut at man kan bygge flere etasjer på Spectacle Island, særlig ned i vannkanten. Bygget en veldig stor kloss i tre på 8-9 etasjer. På den øverste kunne jeg ikke montere lys i taket - men tak gikk greit å legge på. Brukte vel 9000 enheter wood og gikk opp 3 levler mens jeg holdt på. Ble en del lys også, greit å ha plukket opp hvert eneste ting som er mulig underveis. All armour har Deep Pockets Men så kan jeg fast travle med overvekt. Er ikke sjelden jeg kommer til Sanctuary med godt over 2000 i weight, og fullstappet Dogmeat selvsagt. Endret 13. desember 2015 av Mr_Spock 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Jeg må si at det kunne vært litt mer variasjon i oppdragene jeg har hatt hittil. Noen av de med Valentine har vært greie,en ellers virker det som at det utelukkende er "utforsk område X" hvor du må drepe enten raiders eller mutants. Nå har jeg riktignok ikke kommet særlig langt, så det kan hende det bedres utover. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Hva er liksom det beste våpnet å bruke sånn generelt? Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Ikke fått den enda tydeligvis? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Kleo i goodneighbor har den innimellom fra lvl 30, eller kanskje litt tidligere. Det er en ufattelig god rifle å bruke på avstand. Hvis du vil bruke VATS, så får man vel bare 2-3 skudd ut av den. Da kan det hende andre våpen er mer praktiske. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Okey.. Hmm kom akkurat til politistasjonen med Brotherhood of steel.. E det brae folk, bør jeg bli med dem? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Okey.. Hmm kom akkurat til politistasjonen med Brotherhood of steel.. E det brae folk, bør jeg bli med dem? Vanskelig å si. Noen spillere vil tro at det de gjør er bra, andre ikke. Du finner nok utav hva du syntes selv etterhvert. Jeg liker The Brotherhood of Steel riktignok, men de har sine feil. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 De er dumme, pompøse fascister. Men de har fett utstyr. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Men kan man være med i flere factions? Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Hmm, 320 i bærevekt uten power armor, og 300 med. Skulle en ikkje kunne vært mer med en power armor Hvor mye kan dere bære med x01 armoren deres? Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Men kan man være med i flere factions? Ja, men en må velge til slutt, og slik eg har forstått det så får du ingen warning om når det er for sent Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Jeg får warning fra the institute (når jeg kan velge dem over BoS), men ikke fra BoS (når jeg kan velge dem over RR). Men du kan være med flere factions ganske langt inn i historien uansett. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 De er dumme, pompøse fascister. Men de har fett utstyr. Ikke hat på Brorskapet! Bare fordi de står for mennesket først, helst de rene uten for mye Wasteland i seg betyr ikke at de er fascister... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Hmm, 320 i bærevekt uten power armor, og 300 med. Skulle en ikkje kunne vært mer med en power armor Hvor mye kan dere bære med x01 armoren deres? Du kan vil ikke kombinere powerarmour med den vanlige armouren som sikker er pocketed og/eller har styrkebonuser. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Skulle jo absolutt vært kombinert med klærne du beholder på når du går inn i PA! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Skulle jo absolutt vært kombinert med klærne du beholder på når du går inn i PA! Ihvertfall slike bonuser som ting du kan bære osv, skjønner at ikke armour blir lagt til, men ja resten burde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå