Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ut at man kan bygge flere etasjer på Spectacle Island, særlig ned i vannkanten. Bygget en veldig stor kloss i tre på 8-9 etasjer. På den øverste kunne jeg ikke montere lys i taket - men tak gikk greit å legge på. Brukte vel 9000 enheter wood og gikk opp 3 levler mens jeg holdt på. 

Ble en del lys også, greit å ha plukket opp hvert eneste ting som er mulig underveis. All armour har Deep Pockets :)

Men så kan jeg fast travle med overvekt. Er ikke sjelden jeg kommer til Sanctuary med godt over 2000 i weight, og fullstappet Dogmeat selvsagt.

Endret av Mr_Spock
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg må si at det kunne vært litt mer variasjon i oppdragene jeg har hatt hittil. Noen av de med Valentine har vært greie,en ellers virker det som at det utelukkende er "utforsk område X" hvor du må drepe enten raiders eller mutants.

Nå har jeg riktignok ikke kommet særlig langt, så det kan hende det bedres utover.

Lenke til kommentar

Okey.. Hmm kom akkurat til politistasjonen med Brotherhood of steel.. E det brae folk, bør jeg bli med dem?

Vanskelig å si. Noen spillere vil tro at det de gjør er bra, andre ikke. Du finner nok utav hva du syntes selv etterhvert. Jeg liker The Brotherhood of Steel riktignok, men de har sine feil. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...