Tabris Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Stampy, jeg har fullført spillet med å støtte Institute: Jeg syntes også det virket vilt vanskelig i begynnelsen, og jeg brukte LANG tid på å komme meg til selve basen. Men for hver generator du ødelegger, så kommer det jo synths til og hjelper. Det gjorde det ganske mye lettere. Og jeg er ikke en av dem som skryter av at spillet er så enkelt og at jeg er så flink. Jeg spiller på normal vanskelighetsgrad og må reloade rett som det er. Jeg har ikke vært borti noen dialog med den gutten. Eneste jeg hadde var at han ble redd da jeg møtte ham og ropte etter "Father". Så der er det nok noe jeg har gått glipp av. Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 (endret) Stampy, jeg har fullført spillet med å støtte Institute: Jeg syntes også det virket vilt vanskelig i begynnelsen, og jeg brukte LANG tid på å komme meg til selve basen. Men for hver generator du ødelegger, så kommer det jo synths til og hjelper. Det gjorde det ganske mye lettere. Og jeg er ikke en av dem som skryter av at spillet er så enkelt og at jeg er så flink. Jeg spiller på normal vanskelighetsgrad og må reloade rett som det er. Jeg har ikke vært borti noen dialog med den gutten. Eneste jeg hadde var at han ble redd da jeg møtte ham og ropte etter "Father". Så der er det nok noe jeg har gått glipp av. jeg spiller også på normal vanskelighetsgrad, det er flere ganger jeg dør også eller løpe bort fra kamper. Men dette oppdraget var spesielt vanskelig. Jeg fikk tatt ut generatorene, men da hadde jeg allerede slaktet hele basen sammen med strong. så den backupen var bare til hjelp for å beskytte han som planter viruset. Apropo vanskelig oppdrag, jeg prøvde å rydde st.andrew station på lvl 13. Snakk om å dø mange ganger. Gikk inn der for å utforske helt tilfeldig. Fikk litt samme følelse på BoS angrepet. Jeg lurer på om det går ann å snike seg rundt basen og ta ut en av generatorene for å få backup tidligere i angrepet. Man får ikke snakket med gutten før etter det siste oppdraget. Endret 10. desember 2015 av Stampy Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Hvor mye forsvar er egentlig "nok"? Jeg har 15 på Tenpines Peak(?) med 2 stykker som bor der, likevel er det en varseltrekant der. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Har lest at forsvar må være lik mengden mat+vann .. og mat og vann må begge være 1 pr settler. Så 20 settlers blir 20 vann, 20 mat og 40 defense. Og 20 beds da seff.. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Okei, det forklarer det nok, jeg har ganske stort overskudd på mat og vann. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Ja tror man kan brenne seg på det. Hvis man mekker 200 vann så blir det fort mye defence som må opp. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Er det basert slik ja. Det hjelper nå som jeg starte litt med Settlements å prøve meg frem. Gjør en Minutemen save nå, selv om Minutemen er ganske kjedelige. Liker likevel at jeg kan bygge opp ting igjen. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Men hvor mye mat skal en ha pr innbygger da? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Men hvor mye mat skal en ha pr innbygger da? Tror det en crop per innbygger. Så har man 20 så må man bare så 20 ting. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Ergo må man passe på at man alltid har nok defense ift. produksjon. Mange ville nok tenkt "oj kult da kan jeg produsere masse råvarer og purified water og kokkelere til eget bruk og selge masse overskudd" men produserer man mye ekstra så må også defense følge på i størrelse. Dette er visst basert på at man skal klare å forsvare det man produserer i tillegg til innbyggerne. Endret 11. desember 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Forsvaret hjelper jo kun på hyppigheten på angrep. Man må jo uansett beine over å gjøre jobben ellers blir jo tap uansett. Idiotisk måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Er det slik at mat som produseres havner i workbenchen eller må man reise rundt og plukke det selv om man skal bruke det til crafting? Endret 11. desember 2015 av krabbemat Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Forsvaret hjelper jo kun på hyppigheten på angrep. Man må jo uansett beine over å gjøre jobben ellers blir jo tap uansett. Idiotisk måte å gjøre det på. Har blitt fortalt at om man har minst dobbelt defense av hva man trenger, så blir man ikke angrepet i det hele tatt. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Tror det stemmer. Blir ikke angripet noe mer jeg iallfall, har opp mot 100 i defense, noen plasser enda mer Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Jeg har ikke blitt angrepet i Sanctuary eller den andre bebodde setterbyen min i det siste. Ble angrepet etpar ganger ganske tidlig, men det var før jeg fikk over 100 i turret-defense. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Tror noen steder er mer utsatt for angrep enn andre, samme hvor sterkt forsvar de har. Sanctuary har jeg aldri fått beskjed om at trenger hjelp, selv om jeg ikke har all verdens med turrets og slikt der. Det hender dog at innbyggerne forteller meg at de ga raiderne en lærepenge, så det kan jo hende den beskjeden først kommer når de får problemer med å forsvare seg selv. Skulle av og til ønske det gikk an å fremprovosere angrep for å se hvordan forsvaret fungerte. Har nærmere 200 i laser- og rakettforsvar på Castle nå, og det kunne jo vært gøy å teste det ut... Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Husker ikke helt hvilken level jeg er, men har passert 50. Startet på normal vansklighetsgrad, men fienden ble alt for lett etterhvert, vrei opp til hard, men det var ikke stor forskjell, nå spiller jeg på very hard og det er ganske ok. Var og puslet litt på en av mine settlements, hvor jeg blant annet har montert en del Missile Turrets. Tror jeg har rundt 240 i defense på denne. Så mens jeg står der går alarmen og en haug med Ghouls kommer flyende - Turretsene dro igang (8 stk) - masse bang bang i 5 sek og alarmen blåses av. Var bare biter igjen - som jeg selvsagt måtte sjekke for stæsj - spredd overalt. Herlig å se på. Fant forresten en hagle med double damage på fiender med full helse - deilig våpen. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 I en terminal - er det helt elendig på xbox eller generelt bugsy? Jeg kan velge "Holy" og få en likness. Deretter velger jeg "Time" og også får en likness... Hvor kan det være mulig? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 (endret) En av bokstavene i hvert av ordene er riktig, men ikke nødvendigvis på samme sted. Endret 12. desember 2015 av Cutthroat Bill 2 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 I en terminal - er det helt elendig på xbox eller generelt bugsy? Jeg kan velge "Holy" og få en likness. Deretter velger jeg "Time" og også får en likness... Hvor kan det være mulig? Mulig med at rett ord kan f.eks være "Hits". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå