Marinius Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Talk -> gå ut av PA Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Må companions ha fusion core i PA? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Store spoilers om main quest og valg: Jeg har nå bygget den relay-tingen og besøkt Institute - og funnet ut at lederen er min egen sønn. For min del endrer det en hel del (og gjør spillet enda kulere!). Jeg synes ikke lenger nødvendigvis at The Institute er "the bad guys", samtidig har de gjort en del som jeg ikke har fått forklaring på enda, og det gjør at jeg er litt skeptisk likevel. For meg blir det nå faktisk vanskelig å velge hvem jeg skal støtte videre. Jeg har gjort en quest for Inst, om å finne en rouge synth - stikk motsatt av hva Railroad ville gjort. Jeg har besøkt RR og de vet nå at jeg har vært hos Institute. Jeg har til og med sagt til dem at jeg heller velger MM enn RR, men døren er fortsatt åpen hos dem. Nå har jeg fått et oppdrag fra Inst om å angripe Bunker Hill, og her kan jeg informere de andre factions om jeg vil - og jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil ikke støtte BoS, og antagelig heller ikke RR. For meg står valget mellom Inst. og MM, men jeg føler jeg vet for lite om førstnente til å ta et veloverveid valg enda. Jeg har aldri spilt et spill hvor et sånt valg ikke har vært opplagt, så dette synes jeg er skikkelig kult! Noen innspill (uten spoilers!) 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Talk -> gå ut av PA Dette er Deacon. På talk så bare gnåler han om at han angrer på at han gav meg et eller anna tullball som jeg ikke bryr meg om. Stuck in a loop Må companions ha fusion core i PA? Nope de er smartere enn oss Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Noen som vet hvor mange quest det er i spillet..? Vet liksom ikke om jeg er kommet langt eller ikke. Har gjort 18 vanlige quest, 11 misc objectives, 1 main quest, 3 Side quest, 7 Brotherhood of Steel quest og 5 Minutemen quest. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Noen som vet hvor mange quest det er i spillet..? Vet liksom ikke om jeg er kommet langt eller ikke. Har gjort 18 vanlige quest, 11 misc objectives, 1 main quest, 3 Side quest, 7 Brotherhood of Steel quest og 5 Minutemen quest. 140! Oversikt her - http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_4_quests Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 (endret) Store spoilers om main quest og valg: Jeg har nå bygget den relay-tingen og besøkt Institute - og funnet ut at lederen er min egen sønn. For min del endrer det en hel del (og gjør spillet enda kulere!). Jeg synes ikke lenger nødvendigvis at The Institute er "the bad guys", samtidig har de gjort en del som jeg ikke har fått forklaring på enda, og det gjør at jeg er litt skeptisk likevel. For meg blir det nå faktisk vanskelig å velge hvem jeg skal støtte videre. Jeg har gjort en quest for Inst, om å finne en rouge synth - stikk motsatt av hva Railroad ville gjort. Jeg har besøkt RR og de vet nå at jeg har vært hos Institute. Jeg har til og med sagt til dem at jeg heller velger MM enn RR, men døren er fortsatt åpen hos dem. Nå har jeg fått et oppdrag fra Inst om å angripe Bunker Hill, og her kan jeg informere de andre factions om jeg vil - og jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil ikke støtte BoS, og antagelig heller ikke RR. For meg står valget mellom Inst. og MM, men jeg føler jeg vet for lite om førstnente til å ta et veloverveid valg enda. Jeg har aldri spilt et spill hvor et sånt valg ikke har vært opplagt, så dette synes jeg er skikkelig kult! Noen innspill (uten spoilers!) Har nettopp tatt spranget videre i main story selv. Siden "Father" a.k.a din sønn er blitt 60 år, bare har bodd under bakken og puslet med sitt mens verden går til hel** ovenfor så kan han brenne. Han kunne vel henta meg ut av cryo'n også da?!? Nå vet jeg jo selvsagt ikke ennå om det faktisk er han som er sønnen til survivor, men hvis så ... Jeg har bestemt meg for å holde med RR. BoS er kjipe (stjeler fra bønder osv) og Minutemen folka skyter på meg av en eller anna grunn. Så sånn er det. Jeg gikk rett ut fra Institute så fort jeg kunne og begynte å drepe Coursers for PAM. Tipper det blir flere endings her da, lagra like før jeg gikk til Institute og har tidsstempelet på den skrevet ned. Må jo sjekke ut BoS Liberty Prime. Endret 6. desember 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 140! Oversikt her - http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_4_quests Jeg har gjort 150. Men det er nok en del repeat-quests her .. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Noen som vet om denne er random drop eller om den finnes en spesiell plass? Finner så lite info om den på nett. Har så over over 1000 50 cal skudd og Reba II suger BALLE sammenlignet med en fullt oppgradert OG. Det der lurer jeg på også Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Noen som vet om denne er random drop eller om den finnes en spesiell plass? Finner så lite info om den på nett. Har så over over 1000 50 cal skudd og Reba II suger BALLE sammenlignet med en fullt oppgradert OG. Det der lurer jeg på også Den er random. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 (endret) Instigating som stat'n heter er helt random ja. Jeg har den på en missile launcher, den sparker litt (345 i base damage). ( x 2 x sneak bonus x perks osv..Blir en del det ja) Det er jo instigating gauss rifle man vil ha. Eventuelt two shot. Two Shot virker for meg som en bedre stat hvis man må kjøre flere skudd, men med en instigating gauss (med de rette perksa) så tror jeg nesten ikke det er noe man ikke one-hitter. Endret 6. desember 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Sånn, ferdig med hovedhistorien! Vel, en av sluttene, i hvert fall. Nå kan jeg chille og kose meg med spillet videre. 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Savner noen lange gode sidequest jeg, er det noen som kan legge noen tips i spoiler? Gjort mainquest. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Sånn, ferdig med hovedhistorien! Vel, en av sluttene, i hvert fall. Nå kan jeg chille og kose meg med spillet videre. Fornøyd? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Savner noen lange gode sidequest jeg, er det noen som kan legge noen tips i spoiler? Gjort mainquest. Har du gjort USS Constitution oppdraget? Det er morro 1 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Sånn, ferdig med hovedhistorien! Vel, en av sluttene, i hvert fall. Nå kan jeg chille og kose meg med spillet videre. Fornøyd? Veldig! Dvs, selve aller siste questen syntes jeg F3 var bedre, mer episk. Men dette spillet har virkelig levd opp til alle mine forventninger og all hypen. Vanvittig bra spill! Nå er jeg ute og jakter Bobbleheads. 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Der fikk jeg min første Ripper. Og en leg en også 5d 11h ingame Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 (endret) Fant et artig parkeringshus full av traps, her har en av spillskaperne hatt det gøy, fin humor Løste bare ut et par av sikkert 50 stk. Endret 6. desember 2015 av Mr_Spock Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Syns det var litt dumt at du ikke får xp for disarme minene slik som du gjorde i F3. Greit med lettjente xp. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Fant et artig parkeringshus full av traps, her har en av spillskaperne hatt det gøy, fin humor Løste bare ut et par av sikkert 50 stk. Tror faktisk det er en labyrint der som ender i noe spesiell loot. Er nok en som har hatt lite å gjøre på jobb en dag og bare puttet det i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå