Christian Thork Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) Jeg har vel 7-800 adhesive, er maniac når det gjelper plukking ^^ Men sliter med skruer, har nå 60-70, men går fort tomt :I Endret 4. desember 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) Er det andre som har installert beta-patchen i Steam og kan si om det funker bra? Den påvirker vel ikke save games etc regner jeg med. Endret 4. desember 2015 av Thoto79 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Er det andre som har installert beta-patchen i Steam og kan si om det funker bra? Den påvirker vel ikke save games etc regner jeg med. jepp, ingenting skjer med savegames. 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) Selv går jeg tom for olje (til turrets) og kobber - legger opp lys og stæsj overalt - er jo elektrikker Men er nok settlements for en stund, har begynt med Railroad quests. Endret 4. desember 2015 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Jeg har vel 7-800 adhesive, er maniat når det hjelper plukking ^^ Men sliter med skruer, har nå 60-70, men går fort tomt :I Skruer går det også mye av, får en del skruer av Desk fan og perk i Intelligence som gjør at får mer når du scrapper våpen. Et par tips, men regner med at du visste det. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Jeg er så spent på hva som venter meg på andre siden av portalen. Er lvl48(straks) og spiller som Stealth gunman på survival. Usikker på om jeg burde ta med drakta med tanke på jeg ikke har langt et poeng i science og sann! Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Er det noe spesielt å gjøre etter man har "runda" hoved historien? Det virker ikke som om det er mye man kan gjøre... Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Jeg har vel 7-800 adhesive, er maniat når det hjelper plukking ^^ Men sliter med skruer, har nå 60-70, men går fort tomt :I Skruer går det også mye av, får en del skruer av Desk fan og perk i Intelligence som gjør at får mer når du scrapper våpen. Et par tips, men regner med at du visste det. Jepp. Vifter og skrivere plukker jeg opp alltid ^^ Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Er det noe spesielt å gjøre etter man har "runda" hoved historien? Det virker ikke som om det er mye man kan gjøre... Er egentlig ikke det. Fallout er veldig annerledes enn Elder Scrolls på dette punktet og har alltid vært det. Factions er en del av hovedhistorien, ikke noe du kan gjøre som sideting. Så ja etter du har spilt igjennom hovedhistorien er det bare utforsking og kanskje noen side oppdrag igjen som du ikke har gjort. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Er det noe spesielt å gjøre etter man har "runda" hoved historien? Det virker ikke som om det er mye man kan gjøre... Er egentlig ikke det. Fallout er veldig annerledes enn Elder Scrolls på dette punktet og har alltid vært det. Factions er en del av hovedhistorien, ikke noe du kan gjøre som sideting. Så ja etter du har spilt igjennom hovedhistorien er det bare utforsking og kanskje noen side oppdrag igjen som du ikke har gjort. Litt synd det. Liker egentlig bedre en fast avslutning som i F1,2 og NV over bare det å spille videre. Det funker bedre i Skyrim. Liker spillet godt, men syntes det er kortere enn Skyrim. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Litt synd det. Liker egentlig bedre en fast avslutning som i F1,2 og NV over bare det å spille videre. Det funker bedre i Skyrim. Liker spillet godt, men syntes det er kortere enn Skyrim. Er egentlig ganske enig, det burde hatt en "point of no return" som i New Vegas, og når spillet er slutt så er det slutt. Så kan man laste en tidligere save eller hva enn. Fungerer i Skyrim og slikt ja for da har man så mye igjen å gjøre etterpå. Forskjellige guilds, osv. Uansett jeg bare sluttet å spille etter jeg hadde opplevd litt at det som skjer etter hovedhistorien. Er litt ekstra dialog og ett par nye oppdrag. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Litt synd det. Liker egentlig bedre en fast avslutning som i F1,2 og NV over bare det å spille videre. Det funker bedre i Skyrim. Liker spillet godt, men syntes det er kortere enn Skyrim. Er egentlig ganske enig, det burde hatt en "point of no return" som i New Vegas, og når spillet er slutt så er det slutt. Så kan man laste en tidligere save eller hva enn. Fungerer i Skyrim og slikt ja for da har man så mye igjen å gjøre etterpå. Forskjellige guilds, osv. Uansett jeg bare sluttet å spille etter jeg hadde opplevd litt at det som skjer etter hovedhistorien. Er litt ekstra dialog og ett par nye oppdrag. Da får jeg pensjonere sniperen min og vente på dlc. Nestemann ut er Grung, skalleknuser med slegge og ripper. 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Litt synd det. Liker egentlig bedre en fast avslutning som i F1,2 og NV over bare det å spille videre. Det funker bedre i Skyrim. Liker spillet godt, men syntes det er kortere enn Skyrim. Er egentlig ganske enig, det burde hatt en "point of no return" som i New Vegas, og når spillet er slutt så er det slutt. Så kan man laste en tidligere save eller hva enn. Fungerer i Skyrim og slikt ja for da har man så mye igjen å gjøre etterpå. Forskjellige guilds, osv. Uansett jeg bare sluttet å spille etter jeg hadde opplevd litt at det som skjer etter hovedhistorien. Er litt ekstra dialog og ett par nye oppdrag. Da får jeg pensjonere sniperen min og vente på dlc. Nestemann ut er Grung, skalleknuser med slegge og ripper. Nice. Slegge er fantastisk, kos deg! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Er det mulig å bruke to pistoler samtidig? En i hver hånd? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Er det mulig å bruke to pistoler samtidig? En i hver hånd? Nei, dessverre. Var litt rykter om det før lansering, men havnet ikke i spillet. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Gauss Rifle OP. VATS OP. Hmm .... Trodde jo Fo4 ikke skulle være så avhengig av VATS. I begynnelsen av spillet så var det søppel, bomma som en idiot. Nå (uten noen særlige vats perks) så er det helt vesentlig mot spesielt super mutants. VATS + Gauss = enormt effektivt, og det irriterer meg at jeg gjør mye mer skade i vats enn ved vanlig skudd (uten sneak bonus, jeg kan bare løpe rundt, vats kill vats kill). Tror jeg har knekt balansen i spillet noe enormt. lvl 65 survival. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Gauss Rifle OP. VATS OP. Hmm .... Trodde jo Fo4 ikke skulle være så avhengig av VATS. I begynnelsen av spillet så var det søppel, bomma som en idiot. Nå (uten noen særlige vats perks) så er det helt vesentlig mot spesielt super mutants. VATS + Gauss = enormt effektivt, og det irriterer meg at jeg gjør mye mer skade i vats enn ved vanlig skudd (uten sneak bonus, jeg kan bare løpe rundt, vats kill vats kill). Tror jeg har knekt balansen i spillet noe enormt. lvl 65 survival. føler det samme men bruker ikke gaus... river alt istykker! bruker OG selv Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Får kanskje gå over på helauto spec og prøve litt 5.56 Det er egentlig litt latterlig at gauss gir mange mange ganger mer skade enn en fucking kanon liksom (broadsider). Men den er kjekk å ha, jeg liker den jo egentlig. Bare litt vel OP. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Er det flere fiender på hardere vanskelighetsgrad eller er det bare at samme fiendene er vanskeligere å drepe? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Det er noe flere legendary fiender. Og så gjør du mindre skade, samtidig som du tar mer skade. På survival så regenerer du helse mye mer langsomt også når du tar stim eller spiser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå