Wiciwato Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Fikk en god del tips av dere når angående sinper build, men har ikke hatt tid før nå å starte opp la til et build her hva tror dere? http://www.nukahub.com/tools/special?build=7f.2.5.2.3.3.6.6 lurer på om jeg skal sette på idiot savant på starten for noe ekstra exp, lvling har sett for meg sånn at jeg setter mer på per , int og agi og kanskje et poeng til på str for armour om det er nødvenning. før jeg starter med å sette på peaks som er til en sinper Men har også lyst til å kanskje ta local leder, bygge base er tøft da. men får du mye igjen for det egentlig? Hvis du syns det er tøft å bygge base så går du for det. Ganske artig der og da, men det er mer for "fun and games" enn noe annet. Vil også påpeke at du gjentatte ganger skriver "sniper" feil. Det irriterer meg grønn av en eller annen grunn. Endret 28. november 2015 av Wiciwato 1 Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Fikk en god del tips av dere når angående sinper build, men har ikke hatt tid før nå å starte opp la til et build her hva tror dere? http://www.nukahub.com/tools/special?build=7f.2.5.2.3.3.6.6 lurer på om jeg skal sette på idiot savant på starten for noe ekstra exp, lvling har sett for meg sånn at jeg setter mer på per , int og agi og kanskje et poeng til på str for armour om det er nødvenning. før jeg starter med å sette på peaks som er til en sinper Men har også lyst til å kanskje ta local leder, bygge base er tøft da. men får du mye igjen for det egentlig? Hvis du syns det er tøft å bygge base så går du for det. Ganske artig der og da, men det er mer for "fun and games" enn noe annet. Vil også påpeke at du gjentatte ganger skriver "sniper" feil. Det irriterer meg grønn av en eller annen grunn. Haha Sorry! takk for info. skal passe på det neste gang oki da vet man det Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Fantastisk spill dette. Jeg gikk rett i settlements fella og har stort sett gjort Minute men-oppdrag og dannet nye settlements. Er ganske tilfredstillende å etablere supply lines og få til et bra opplegg med forsyninger og forsvar. Er herlig å se noen Super Mutanter prøve seg på settlementsen og bli blåst i fillebiter - mens man bare står og ser på. Elsker spillmomentet hvor man bruker automatiske turrets - slik som i Half-Life for eksempel. Men nå med 10-15 velfungerende små samfunn lurer jeg på om jeg ikke endelig skal komme meg til Diamond City. Kanskje begynne å legge litt poeng i Armour og Guns. Har bare brukt det jeg finner hittil. Dårlig med beskyttelse og laber firepower har gjort at jeg har brukt mye miner, granater og fremfor alt - stimpacks, hehe. Er rundt level 30 og har spilt ca 50 timer. Har bare ruslet rundt med Dogmeat, slik som jeg gjorde mesteparten av tiden i F3 og FNV - med den herlige musikken bestandig på. Edit: Spiller forresten på Xbox One Elite og har overraskende lave loading tider og veldig få bugs. Endret 28. november 2015 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Jeg har ennå ikke brukt radioen, men sliter med å løsrive meg fra sideoppdrag i denne typen spill. Jeg har for det meste brukt tiden min på å bygge det jeg mente skulle bli et 4-etasjers palass i Sanctuary, men som nå ser mest ut som en Sovjet-blokk i tre. Men jeg har veranda, karnapp og utsikt! Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Jeg har laget et "palass" (ser helt forjævlig ut) i Sanctuary selv, på 2 etasjer med discokuler, jukeboks, cola-automater osv og lys overalt, Bobleheads- og Magazines-display. Med kommoder og hyller hvor jeg har plassert masse kult stæsj jeg har funnet underveis. Og fullstappet med turrets rundt på taket. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Har stort sett fått tak i det meste av ingredienser for å lage ting - men Oil er en mangelvare som jeg ofte går tom for. Kan jo lage det i Kemi-benken, men da trengs det blant annet Bone - som det også er for lite av. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Legger ved litt bilder av bussen jeg bor i. 8 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Er oppdraget Road To Freedom jævlig lett, eller det bare jeg som er stokk dum? Har funnet alle tallene og numrene, men får ikke låst opp låsen forde. PS: ingen må røpe hva jeg skal gjøre! Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Screenshot fra litt av stua i min sjappe - legg merke til pusekattbildene - og Dogmeat - ikke lett å få han til å oppføre seg når man knipser: 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 På tide å finne flere bobbleheads, dette er ikke mye å være stolt av: 1 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Hmmm brygger det opp til å bli en real-life fallout verden, eller? The single most important action we can take is thawing a nuclear energypolicy that keeps our technology frozen in time. If we are serious about replacing fossil fuels, we are going to need nuclear power, so the choice is stark: We can keep on merely talking about a carbon-free world, or we can go ahead and create one. http://www.nytimes.com/2015/11/28/opinion/the-new-atomic-age-we-need.html?_r=0 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Er oppdraget Road To Freedom jævlig lett, eller det bare jeg som er stokk dum? Har funnet alle tallene og numrene, men får ikke låst opp låsen forde. PS: ingen må røpe hva jeg skal gjøre! Så hva vil du vi skal gjøre? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 På tide å finne flere bobbleheads, dette er ikke mye å være stolt av: Jeg var mer interessert i hvor du har fått tak i den grønne fyren der Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 På tide å finne flere bobbleheads, dette er ikke mye å være stolt av: Jeg var mer interessert i hvor du har fått tak i den grønne fyren der Du finner han sammen med annet interiørstæsj i byggemodus. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Er oppdraget Road To Freedom jævlig lett, eller det bare jeg som er stokk dum? Har funnet alle tallene og numrene, men får ikke låst opp låsen forde. PS: ingen må røpe hva jeg skal gjøre! Hvis du forteller hva du gjør, så kan vi sikkert bekrefte, eller avkrefte om du gjør det riktig. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Noen dager siden jeg har fått spilt nå, men eksamen på Mandag. Lese lese lese, blærgh. Gleder meg til Juleferie og Fallout 4! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 På tide å finne flere bobbleheads, dette er ikke mye å være stolt av: Jeg var mer interessert i hvor du har fått tak i den grønne fyren der Du finner han sammen med annet interiørstæsj i byggemodus. Hehe okey, Det må sjekkes ut =) Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Er oppdraget Road To Freedom jævlig lett, eller det bare jeg som er stokk dum? Har funnet alle tallene og numrene, men får ikke låst opp låsen forde. PS: ingen må røpe hva jeg skal gjøre! Hvis du forteller hva du gjør, så kan vi sikkert bekrefte, eller avkrefte om du gjør det riktig. Slår inn bokstaven antall ganger nummeret. Er det feil? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Er oppdraget Road To Freedom jævlig lett, eller det bare jeg som er stokk dum? Har funnet alle tallene og numrene, men får ikke låst opp låsen forde. PS: ingen må røpe hva jeg skal gjøre! Hvis du forteller hva du gjør, så kan vi sikkert bekrefte, eller avkrefte om du gjør det riktig. Slår inn bokstaven antall ganger nummeret. Er det feil? Ja, det er feil. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Får finne ut en annen løsning da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå