Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Hvordan bygger man to like generatorer? Prøver å få i gang radioen i The Castle men får ikke lov til å lage to 5'er generatorer. Du må ha nok ressurser til å bygge begge, når du står i bygge menyen så får du opp hvor mange du kan bygge av hver ting som en parantes bak navnet. Hvis du mangler ressurser så kan du trykke på tag, også vil de tingene som inneholder de ressursene lyse opp mens du farter rundt. Er det som er så rart for jeg har nok til no. Men allikevel forsvinner muligheten til å bygge nr 2 når jeg har bygd en. Prøv å legg koble til strøm fra den første til masta før du bygger generator nr2. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Hvordan bygger man to like generatorer? Prøver å få i gang radioen i The Castle men får ikke lov til å lage to 5'er generatorer. Du må ha nok ressurser til å bygge begge, når du står i bygge menyen så får du opp hvor mange du kan bygge av hver ting som en parantes bak navnet. Hvis du mangler ressurser så kan du trykke på tag, også vil de tingene som inneholder de ressursene lyse opp mens du farter rundt. Er det som er så rart for jeg har nok til no. Men allikevel forsvinner muligheten til å bygge nr 2 når jeg har bygd en. Har du bygget mye annet allerede? Det er begrensinger på hvor mange ting man kan bygge i hvert settlement, så kanskje det er fult der. Det kan du se på streken oppe til høyre. Ellers så høres det egentlig ut som du ikke har nok materialer til å lage to stk. Som jeg nevnte for noen andre, så trenger noen ting så mange forskjellige materialer at man må scrolle ned for å se alt, og der er det kanskje noe du mangler. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Så http://fallout.wikia.com/wiki/Battered_fedora + http://fallout.wikia.com/wiki/Ballistic_weave gir et hodeplagg som er 10 ganger bedre enn combat hjelmen og den gir samtidig + 1 luck... + at en kan legge Ballistic weave til military fatigues som gir + 2 agility under combat armoren. (eller annen armor.) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Faen og, jeg har aldri giddet å plukke dem opp. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Hat bare bygget den ene generatoren. Men dreit i det litt og gikk rundt å gjorde andre ting i en halvtime elns, kom tilbake, og da funket det plutselig. Rare greier. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Sjekk Vault 114, Park street station. (der du er i mainquesten.) Fant 3 der på døde triggermen, selv om jeg var der for lenge siden. 1 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Så http://fallout.wikia.com/wiki/Battered_fedora + http://fallout.wikia.com/wiki/Ballistic_weave gir et hodeplagg som er 10 ganger bedre enn combat hjelmen og den gir samtidig + 1 luck... + at en kan legge Ballistic weave til military fatigues som gir + 2 agility under combat armoren. (eller annen armor.) dette må jo være en glitch av et slag. latterlig OP edit: minutemen outfit fungerer også Endret 27. november 2015 av Sangesland Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Hvorfor glitch? Man har jo underbekledning allerede .. nå kan man bare gjøre den bedre Men det er litt OP ja - gir en syk boost. Tror meninga er at folk skal kunne løpe rundt i rosa kjole og overleve lissom. Bruker det i combo med armor blir det drøyt. Fungerer på Green Rag Hat og Newsboys Cap også. Fungerer på mye underbekledning - jeg har Military Fatigues og har gitt Army Fatigues til follower. Endret 27. november 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Har man liv eller kan man dø så mange gang du vil? Eller går det ut over noe? Jeg gjorde lurt i å reise til starten å se, funnet mye radaway å ammo osv:) god natt! husk at F5 er quick save og F9 er quick load. om du skulle dø trykker du bare på F9 hah, det var det første jeg endret i spillet. Når man har sittet i Wasteland 2 der F9 er quicksave og F11 er quickload, så sitter det i fingrene. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Er vant til F5-F9 fra mange andre spill, bla FO3. Og liker at det er godt mellomrom mellom tastene så man ikke ved en feil skulle bomme og loade fremfor å save. Endret 27. november 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Har dritt meg ut på å quicksave akkurat i det jeg blir drept (i new vegas mener jeg det var). Det er så dritt .. Da er faktisk god mode lov å slå på skulle man rekke det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Så http://fallout.wikia.com/wiki/Battered_fedora + http://fallout.wikia.com/wiki/Ballistic_weave gir et hodeplagg som er 10 ganger bedre enn combat hjelmen og den gir samtidig + 1 luck... + at en kan legge Ballistic weave til military fatigues som gir + 2 agility under combat armoren. (eller annen armor.) dette må jo være en glitch av et slag. latterlig OP edit: minutemen outfit fungerer også Spiller det noen rolle om den er OP? Det er jo et SP spill. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 De fleste Bethesda spill er sånn, når man finner ut hva som virker blir man jo gud Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Jepp - Balansen i spillet knekker til slutt. I E.S Oblivion ble jeg 100% usynlig. Da kunne jeg bare løpe rundt, bråke, stå rett ved siden av FI og gi dem ørefiker. Det var helt tullete. I Skyrim så one-hitta jeg de største dragene uten noe sneak-bonus, bare bura inn sverd i hånd. I FO N.V one-hitta jeg death-claw med .50 incendiary. Samme her ... knekker spillet totalt til slutt. Litt trist, men samtidig belønnende. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Så http://fallout.wikia.com/wiki/Battered_fedora + http://fallout.wikia.com/wiki/Ballistic_weave gir et hodeplagg som er 10 ganger bedre enn combat hjelmen og den gir samtidig + 1 luck... + at en kan legge Ballistic weave til military fatigues som gir + 2 agility under combat armoren. (eller annen armor.) Hm. Ballistic Weave mods har jeg ikke klart å låse opp, til tross for at jeg gjort flere oppdrag for Railroad, inkludert 3 stk DIA-oppdrag. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Ah, er det noe man låser opp? Jeg får ikke gjøre noe med minutemen-frakken min nå jaffal. Endret 27. november 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 hvordan får man bonus perken fra Companions? Har hatt med meg en fyr i evigheter nå, og "MacCready likes that" dukker opp stadig vekk, men har enda ikke fått perken. Ja, han hadde en lengre dialog om livet sitt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Fortsett å gjøre ting vedkommende liker, ta en prat iblant, og til slutt vil du få beskjed om at vedkommende beundrer deg. De store samtalene som bringer forholdet videre er det som regel NPC-en selv som tar initiativ til, men hvis du ikke følger opp der og da, ligger samtalen på vent og utløses av at du selv velger å snakke med dem. Kan være verdt et forsøk hvis det tar lang tid. Endret 27. november 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Ah, er det noe man låser opp? Jeg får ikke gjøre noe med minutemen-frakken min nå jaffal. Ja, ifølge wikien der, og en annen side jeg var innom, så trenger man bare å gjøre "noen få oppdrag" for Railroad før en person der lærer bort hvordan man oppgraderer klær. Og det er ikke bare den hatten som ble nevnt. Det er en laaaang liste med klær som kan oppgraderes. hvordan får man bonus perken fra Companions? Har hatt med meg en fyr i evigheter nå, og "MacCready likes that" dukker opp stadig vekk, men har enda ikke fått perken. Ja, han hadde en lengre dialog om livet sitt. Bare fortsett med det du gjør. Min erfaring er at kompanjonger vil holde lengre samtaler en eller to ganger, også får du kanskje et unikt oppdrag du må gjøre får perken blir låst opp. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Ah, ok. Jeg tror jeg fant ut av det. Skal gjøre slik han her sier, også kan jeg komme tilbake og bekrefte, eller avkrefte om dette funker.Noen spoilere i linken.https://www.reddit.com/r/fo4/comments/3u4jen/ballistic_weave_quests_explained/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå