Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nettopp dødd ti-tolv ganger til en Assaultron Dominator. En jævel som dualwielder sverd, blir usynlig og skyter laser med hodet. Ble til at jeg la ut et minefelt med 15-20 miner, som sprengte vekk begge beina, en arm og hodet(!) dens. Allikevel kom jævelen kravlende mot meg, dro torsoen etter den ene armen den hadde igjen! Enkelte områder/fiender dette spillet byr på gjør meg svett, hadde jeg visst det jeg vet nå, er det mulig jeg hadde solgt ungejævelen istedenfor å ta ham med hjem til foreldrene!

EDIT: Bruker nå "bare" fire våpen, i motsetning til de 8-10 jeg startet med. Ammo-perken er gull verdt.

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

Har nettopp dødd ti-tolv ganger til en Assaultron Dominator. En jævel som dualwielder sverd, blir usynlig og skyter laser med hodet. Ble til at jeg la ut et minefelt med 15-20 miner, som sprengte vekk begge beina, en arm og hodet(!) dens. Allikevel kom jævelen kravlende mot meg, dro torsoen etter den ene armen den hadde igjen! Enkelte områder/fiender dette spillet byr på gjør meg svett, hadde jeg visst det jeg vet nå, er det mulig jeg hadde solgt ungejævelen istedenfor å ta ham med hjem til foreldrene!

EDIT: Bruker nå "bare" fire våpen, i motsetning til de 8-10 jeg startet med. Ammo-perken er gull verdt.

Han Billy? Snakket med han, men har ikke gått for å hjelpe han hjem.

Kanskje bare ditche han? :hmm:

Lenke til kommentar

Er i weapons workbench og skal oppgradere en laser pistol. Har alle delene jeg trenger, har science perk 4, selv om den bare trenger science 2 for og oppgradere. Får opp you lack the requirements. Noen som har opplevd dette? Lurer på om det kan være en bug.

Lenke til kommentar

Han Billy? Snakket med han, men har ikke gått for å hjelpe han hjem.

Kanskje bare ditche han? :hmm:

Regner med du må inn i Quincy før eller senere uansett, er vel bare å levere ham trygt hjem. Mulig jeg er feil level, eller bruker feil utrustning, men jeg sleit som et dyr med å kjempe meg gjennom byen, via en politistasjon for et oppdrag for Nick Valentine. Vanskelig å orientere seg, mange legendary fiender og en labyrint av sammenflettede bygninger overalt. Artig, men vanskelig!

Lenke til kommentar

Er i weapons workbench og skal oppgradere en laser pistol. Har alle delene jeg trenger, har science perk 4, selv om den bare trenger science 2 for og oppgradere. Får opp you lack the requirements. Noen som har opplevd dette? Lurer på om det kan være en bug.

Du er sikker på at du har alle materialer som trengs? Husk at noen ting krever så mange materialer at man må scrolle ned for å se alle,

Lenke til kommentar

Du er sikker på at du har alle materialer som trengs? Husk at noen ting krever så mange materialer at man må scrolle ned for å se alle,
Takk, var ikke klar over at man kunne scrolle lenger ned. Lenger ned på listen var det selvfølgelig noe jeg manglet :)
Lenke til kommentar

Må bare spørre. Hvor mange våpen går dere rundt med?

I starten hadde jeg faktisk 9 "forskjellige" våpen. Nå har jeg kommet meg ned til 3-4..

Prøver også å være litt mer gniten på hva jeg plukker opp.

jo lenger ut i spillet du kommer jo færre våpen bruker du.

i begynnelsen brukte jeg vel 5-6

på nåværende tidspunkt har jeg alltid med meg 3

overseer's guardian - rifle

le fusil terribles - hagle

two shot .50cal - sniper rifle

men jeg trenger egentlig bare 1 av dem nå.

Lenke til kommentar

Har man liv eller kan man dø så mange gang du vil? Eller går det ut over noe? Jeg gjorde lurt i å reise til starten å se, funnet mye radaway å ammo osv:) god natt!

husk at F5 er quick save og F9 er quick load.

om du skulle dø trykker du bare på F9

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Hvordan bygger man to like generatorer? Prøver å få i gang radioen i The Castle men får ikke lov til å lage to 5'er generatorer.

Du må ha nok ressurser til å bygge begge, når du står i bygge menyen så får du opp hvor mange du kan bygge av hver ting som en parantes bak navnet. Hvis du mangler ressurser så kan du trykke på tag, også vil de tingene som inneholder de ressursene lyse opp mens du farter rundt. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Har man liv eller kan man dø så mange gang du vil? Eller går det ut over noe? Jeg gjorde lurt i å reise til starten å se, funnet mye radaway å ammo osv:) god natt!

Du har healthbaren, også har power armor'en "liv" bortsett fra det så er det fritt frem til å dø så mange ganger du vil, eneste som kan repareres i spillet er power armor'en. husk F5 for quicksave og F9 for quickload, om du spiller på pc vel og merke.

Lenke til kommentar

finnes det en mod som muliggjør å få critical hits uten å bruke v.a.t.s? jeg bruker ikke v.a.t.s ...

Vil også ha en slik mod.

Men merker at mot ghouls så skyter jeg ofte av dem armer og bein når jeg sniker. Men dette skjer også når jeg er oppdaga, så da er det vel ikke en sneak critical?

Lenke til kommentar

Hvordan bygger man to like generatorer? Prøver å få i gang radioen i The Castle men får ikke lov til å lage to 5'er generatorer.

Du må ha nok ressurser til å bygge begge, når du står i bygge menyen så får du opp hvor mange du kan bygge av hver ting som en parantes bak navnet. Hvis du mangler ressurser så kan du trykke på tag, også vil de tingene som inneholder de ressursene lyse opp mens du farter rundt. 

Er det som er så rart for jeg har nok til no. Men allikevel forsvinner muligheten til å bygge nr 2 når jeg har bygd en. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...