Cutthroat Bill Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Hva slags armor bruker folk, foruten eventuelt power armor? Jeg har vel brukt omtrent samme armor i ca 20 av 35lvl, bestående av diverse legendary armor med s.p.e.c.i.a.l poeng. Og Vault 111 jumpsuit da. Har ikke funnet noe annet som kan brukes under armor. Er det mye vits i å ta masse armor-perks? Liker ikke rustningene man kan bygge, altså combat armor, leather armor osv. Det henger ikke helt på greip når de dekker så lite, så det blir litt teit synes jeg. Har brukt Silver Shroud-klærne siden lvl 30. De er veldig gode, ihvertfall hvis man gjør oppdraget skikkelig, som gir mulighet for å oppgradere dem. Men nå begynner jeg å bli lei de også. Det er for dårlig utvalg av våpen, klær og rustninger. Det finnes tusenvis av varianter, men alt ser jo helt likt ut. Det er ingen Chinese Assault Rifle, ingen 10mm SMG, ingen .32 Revolver osv. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Etter noen dagers pause så er jeg i gang igjen, og storkoser meg nok en gang. Så får håpe det varer. Begynner forøvrig å få nok av innbyggerne i min hovedsettlement. Har bygget et stort hus for hele gjengen der jeg også lagrer ting i et par safer, men hver gang jeg kommer dit så står det 6-7 stk foran og i selve inngangen. De står der bare, og jeg må dulte borti samtlige for å prøve å få de unna så jeg kan komme meg inn. Utrolig irriterende at når de ikke har noe å gjøre så velger de å stå i veien Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Liker ikke rustningene man kan bygge, altså combat armor, leather armor osv. Det henger ikke helt på greip når de dekker så lite, så det blir litt teit synes jeg. Syntes jo det dekker en del? Har brukt Silver Shroud-klærne siden lvl 30. De er veldig gode, ihvertfall hvis man gjør oppdraget skikkelig, som gir mulighet for å oppgradere dem. Har funnet de klæra men ikke questen. Er Lvl43 nå. Har jeg fucka det til da? Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Hva slags armor bruker folk, foruten eventuelt power armor? Jeg har vel brukt omtrent samme armor i ca 20 av 35lvl, bestående av diverse legendary armor med s.p.e.c.i.a.l poeng. Og Vault 111 jumpsuit da. Har ikke funnet noe annet som kan brukes under armor. Er det mye vits i å ta masse armor-perks? Liker ikke rustningene man kan bygge, altså combat armor, leather armor osv. Det henger ikke helt på greip når de dekker så lite, så det blir litt teit synes jeg. Har brukt Silver Shroud-klærne siden lvl 30. De er veldig gode, ihvertfall hvis man gjør oppdraget skikkelig, som gir mulighet for å oppgradere dem. Men nå begynner jeg å bli lei de også. Det er for dårlig utvalg av våpen, klær og rustninger. Det finnes tusenvis av varianter, men alt ser jo helt likt ut. Det er ingen Chinese Assault Rifle, ingen 10mm SMG, ingen .32 Revolver osv. Har også silver shroud armoren og mener jeg har gjort alle oppdragene, men har ikke fått oppgradering. Tror jeg. Hvor mange oppdrag er det? Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Heldigvis har Dogmeat dype lommer (evt. stor tarm som i videoen her tidligere) - han bærer til tider ekstremt mye, alt fra Fat Man til skitne askebeger... Som de sier.. alt går i grisen. Ps. vil anbefale deg å gå for Lone Wanderer perken siden du lider av kleptomani. Den fungerer selv om du bruker Dogmeat og gir deg ganske så mye større lommer, Rank 1 krever kun 3 Charisma Du har mye å se frem til ^^ Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 SPOILER LINK! En Silver Shroud guide Kyrre og Krabbe: http://fallout.wikia.com/wiki/The_Silver_Shroud Lenke til kommentar
SHITBENDER Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Hva slags armor bruker folk, foruten eventuelt power armor? Jeg har vel brukt omtrent samme armor i ca 20 av 35lvl, bestående av diverse legendary armor med s.p.e.c.i.a.l poeng. Og Vault 111 jumpsuit da. Har ikke funnet noe annet som kan brukes under armor. Er det mye vits i å ta masse armor-perks? BOS officer uniform med heavy combat armor over og synth nanofiber helhjelm, lvl 58. 1 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Liker ikke rustningene man kan bygge, altså combat armor, leather armor osv. Det henger ikke helt på greip når de dekker så lite, så det blir litt teit synes jeg. Syntes jo det dekker en del? med og uten vault suit. kan ikke si jeg synes de dekker så mye :S (lvl 42) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 (endret) Syntes jo det dekker en del? Det der så litt bedre ut. Har ikke vært borti noe slikt enda. Men den ser fremdeles fryktelig stor og rar ut, ihvertfall for en karakter som driver å sniker seg rundt med skarpskytterrifle. Har funnet de klæra men ikke questen. Er Lvl43 nå. Har jeg fucka det til da? Nei, jeg tror ikke det. Men du må kanskje være forsiktig. Klærne kan oppgraderes når man når level 25, 35 og 45, og hvis du gjør ferdig oppdraget etter level 45, så er det kanskje ikke mulig å oppgradere dem lengre. Det virker som at triggeren for å få oppgradere dem første gangen er å nå et av disse nivåene. Oppdragene finner du ved å høre på Silver Shroud kanalen i nærheten av, eller i Goodneighbor. Har også silver shroud armoren og mener jeg har gjort alle oppdragene, men har ikke fått oppgradering. Tror jeg. Hvor mange oppdrag er det? Husker ikke hvor mange oppdrag det er, men det siste du trenger å gjør før du kan oppgradere dem involverer radio verten i Memory Den i Goodneighbor. Jeg skal ikke spolere noe, så bare sørg for å gjør det skikkelig. Du vet hva jeg mener når du kommer dertil. Vær obs på at det er ekstremt vanskelig. Jeg endte opp med å måtte skru ned vanskelighetsgraden. Jeg føler meg fremdeles skitten og ubrukelig. Endret 25. november 2015 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Heldigvis har Dogmeat dype lommer (evt. stor tarm som i videoen her tidligere) - han bærer til tider ekstremt mye, alt fra Fat Man til skitne askebeger... Som de sier.. alt går i grisen. Ps. vil anbefale deg å gå for Lone Wanderer perken siden du lider av kleptomani. Den fungerer selv om du bruker Dogmeat og gir deg ganske så mye større lommer, Rank 1 krever kun 3 Charisma Du har mye å se frem til ^^ Ah, trodde ikke den funket så lenge jeg brukte Dogmeat, takk for tipset! Fornøyelsespark med roboter i nord: Noen som har fått til å overbevise direktør-roboten i tårnet? Må man ha masse karisma? Blir bare skutt i senk fordi han gjennomskuer meg. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Syntes jo det dekker en del? Det der så litt bedre ut. Har ikke vært borti noe slikt enda. Men den ser fremdeles fryktelig stor og rar ut, ihvertfall for en karakter som driver å sniker seg rundt med skarpskytterrifle. Har funnet de klæra men ikke questen. Er Lvl43 nå. Har jeg fucka det til da? Nei, jeg tror ikke det. Men du må kanskje være forsiktig. Klærne kan oppgraderes når man når level 25, 35 og 45, og hvis du gjør ferdig oppdraget etter level 45, så er det kanskje ikke mulig å oppgradere dem lengre. Det virker som at triggeren for å få oppgradere dem første gangen er å nå et av disse nivåene. Oppdragene finner du ved å høre på Silver Shroud kanalen i nærheten av, eller i Goodneighbor. Har også silver shroud armoren og mener jeg har gjort alle oppdragene, men har ikke fått oppgradering. Tror jeg. Hvor mange oppdrag er det? Husker ikke hvor mange oppdrag det er, men det siste du trenger å gjør før du kan oppgradere dem involverer radio verten i Memory Den i Goodneighbor. Jeg skal ikke spolere noe, så bare sørg for å gjør det skikkelig. Du vet hva jeg mener når du kommer dertil. Vær obs på at det er ekstremt vanskelig. Jeg endte opp med å måtte skru ned vanskelighetsgraden. Jeg føler meg fremdeles skitten og ubrukelig. Jeg har fullført questen ja og det var vanskelig (spilte på hard eller very hard), men klarte det ja. Mulig jeg må oppsøke den personen du nevner? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Ja, gjør det. Hvis det ikke fungerer, så må du vente til du når lvl 25, 35, eller 45. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Hvordan forandre utseende på companions: Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Hva er perks?:s og er det farligere om natten enn på dagen? Hva er det godt for at man kan sove på madrasser osv? Jeg er bare lvl4 og første gang i fallout universet men Liker meg så langt. Veldig spennende. Har ikke brukt juimpsuiten noe? Bør jeg bruke den? Har bare noen raider utstyr på. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Vaultsuiten går under rustingen Så får du litt ekstra protection. Jeg har på meg totalt 10 plagg (inkl hodet med hjelm, briller og bandana. Sistnevnte er bare for gøy, har ingen verdi). Perks er når du lvl'r, så kan du velge ting og tang fra et enormt "tre". Totalt 10 level. Strenght, charisma osv som du valgte i begynnelsen av spillet er "primære skills" og under disse kommer perks'a. Tror ikke det er farligere om natta - men ser bare litt dårligere/kortere sikt, Sove på madrasser healer deg. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Ja altså for hver level er jeg innom å høyner noe på den Øverste linjen i det "treet" ? Kan man høyne det som et nedover treet også? Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Mye å sette seg inn i, men veldig spennende:) Føler ho jeg er der selv på oppdagelsesferd og føler fienden et ganske smarte, driver å gjemmer seg osv.. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Hmm. Jeg mener ganske bestemt at jeg fant den nord for elva, men er ikke 100% sikker. Edit: Faktisk så er jeg ganske sikker på at jeg ikke har vært inne på det stedet.. kan den spawne andre steder på random da? Er det den beste power armoren? Den kan spawne forskjellige steder i verden etter du er blitt level 30 - 35 tror jeg. Akkurat som Daedric Armor i Skyrim osv. Men ikke alltid hele armoren spawner omgangen, på den lokasjonen som ble nevnt tidligere så spawner hele settet etter du har blitt level 30. Det er den beste power armoren, men du har unike deler som du kan få igjennom BoS, og de er bedre. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 damn, noen som så på reddit han karen som har laget en høyoppløselig .png av hele fallout 4 mappet, med alle POI, lydlogger, bobbleheads, magasiner etc. Syntes det ødelegger litt, men greit kanskje når man føler seg ferdig med spillet og for å sjekke hvis det er noe man har gått glipp av. Hele greia med dette spillet er jo å utforske alene, bare var mer imponert over jobben og alle timene bak å lage noe sånt. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Hvor mange bobbleheads har dere funnet da ? Mens vi først er inne på det. Jeg har klart 10 uten noen guide, men finner ikke flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå