Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes våpenkrafting er meget bra og henger meg ikke opp i hva slags bajonett jeg har i front om jeg ønsker det. Bajonett er et tillegg for ballistic og neppe ment å erstatte Melee.

 

At receiverne er segmentert er helt flott da man ikke alltid har skills til å velge de beste samt at man har mulighet til å bytte ammo på våpen via disse. 

 

Det er jo en egen perk for å bruke våpenet som slagvåpen (Basher), jeg tror de har tenkt at enkelte kanskje kunne bruke det som en erstatning for melee..

 

Og joda, det er klart at enkelte oppgraderinger som ikke nødvendigvis er de aller beste likevel kan være verdt å sette på, spesielt på Gun Nut og Science level 3, der det er langt opp til neste nivå. Men likevel synes jeg det er for liten variasjon mellom de ulike modsene (dog noe bedre på laservåpen) til at det er verdt å sette på hver enkelt.

Lenke til kommentar

En ting jeg synes er skikkelig fint med dette spillet er at penger faktisk betyr noe. I 99% av spill kommer man ganske tidlig til et punkt hvor man ikke lenger trenger å tenke på penger, men det må jeg enda på level 36.

 

Bruker "aldri" penger, og har ikke behov for det heller, og jeg mekker ikke settlements.

 

Hva trenger folk penger til?

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

 

En ting jeg synes er skikkelig fint med dette spillet er at penger faktisk betyr noe. I 99% av spill kommer man ganske tidlig til et punkt hvor man ikke lenger trenger å tenke på penger, men det må jeg enda på level 36.

 

Bruker "aldri" penger, og har ikke behov for det heller, og jeg mekker ikke settlements.

 

Hva trenger folk penger til?

 

kjøpe shops i settlements, kjøpe ammo, kjøpe legendary gear.

Lenke til kommentar

Hvor i huleste får jeg tak i power-armor? Er i området Cambridge Police Station nå, og jobber for Brotherhood of Steel. Må bekjempe en base med Mutant- folk. 

Du får en T-45 ganske tidlig i spillet. Kanskje en time etter du har startet. Men igjen den er ikke spesielt god, ellers må du bare utforske og se hva du finner. Vet hvor man får en X-01 da, den beste i spillet, men du må være over level 30 for at den skal spawne. 

Lenke til kommentar

noen av dere som har testa ut denne:

attachicon.gifScreenShot31.png

 

325 dmg UTEN pistol perken (får + 100% dmg med gunslinger perken)

dvs 750dmg med pistolperken.

jeg la inn 2 poeng i gunslinger perken. (skal gi  +40% dmg på pistoler)

det fikk jeg altså ikke. jeg fikk +3% radiation dmg(+10dmg) og +40% chargeup dmg(+20)

edit: skriveleif

 

post-119309-0-62892900-1448389331_thumb.png

 

:(

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Startet på nytt istad, men siden spillet mangler en new game+ mode valgte jeg å jukse til meg samme lvl stat som jeg hadde på den forrige karakteren min. Tenkte å følge railroad questlinjen denne gangen :)

Lenke til kommentar

Du bommet litt på prosenten der. 40 prosent av 50 er 20 ekstra skade. Aner ikke hvorfor radiation bare gikk opp 10. Kanskje den delen skalerer med din level? Eller kanskje det er bugget, som Akrabra sier. Man vet aldri med Bethesda-spill. :p

meh, så det nå. uvisst hva som skjedde.

greide hvertfall skrive riktig på det største tallet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...