krabbemat Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Fant nettopp ut at det går an å detonere granater ved å skyte på dem etter at du har kastet dem. Fungerer lettest i V.A.T.S. Bare pælm dem så lang det går og så trykke "q" og velg dem. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Litt dobbelposting her, men postet akkurat disse to i screenshot-tråden:Fant to stk som har tatt selvmord med brødrister. Riktignok ikke noe skjelett i stolen, med dette var i en raider-camp, så kan jo være de gjor noe fryktelig med skjelettet Endret 23. november 2015 av Boris Yeltsin Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Antagelig hadde de bare for dårlig toaster repair skill Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Eller så har de hentet litt inspirasjon fra hitman Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Slocum Joe's basement - tips ang. hemmelighetene som foregår nedi der? Bokhylla og heisknappen som ikke fungerer? Uten å spoile noe så har det med storymission å gjøre Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Er det jeg som overser noe, eller er våpencrafting en nokså grunn affære? Synes det kunne vært mye bedre, f.eks om man i stedet for en generisk bajonett kunne sette på en kniv fra inventory for å få med eventuelle effekter den måtte ha. Og det er jo ikke slik at alle receiverne man kan velge mellom er noe tess, virker som mange av de bare er ubrukelig fyllmasse. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 (endret) Synes våpenkrafting er meget bra og henger meg ikke opp i hva slags bajonett jeg har i front om jeg ønsker det. Bajonett er et tillegg for ballistic og neppe ment å erstatte Melee.At receiverne er segmentert er helt flott da man ikke alltid har skills til å velge de beste samt at man har mulighet til å bytte ammo på våpen via disse. Endret 24. november 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Jeg savner muligheten til å stampe ut egen ammo da jeg av og til går tom for enkelte kalibre og da blir tvunget til å bytte kaliber, og reciver på enkelte våpen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 (endret) Bruker ammo-perksen og finner nå så mye ammo i loot at jeg bruker det som fast inntektskilde. Kun lvl24 forløpig. Ellers finnes det mods som gir deg muligheten til å crafte ammo selv med materialer og som tar hensyn til perks ol. Selv har jeg også passet på å ha 1 OK våpen for alle ammotyper jeg bruker.Det jeg savner er muligheten til å gjøre som med Muzzle, ta av en mod uten å betale for å sette på en standard. Men forståelig at når man bytter kolbe, receiver el. så må man jo erstatte den med en annen. I noen tilfeller velger jeg da en litt bedre en standard som ligger i storage bare for å få av den jeg vil ha av. Slik sett har de gjort det veldig realistisk. Hadde dog vært ennå kulere om man kunne ta av et løp eller kolbe på et våpen, lagre de som mods, og så scrappe resten.Ellers koser jeg meg heftig med metagame aspektene i FO4. I FO3 ble ting veldig repetitivt etter noen titalls timer men i FO4 får man mye større variasjon hvis man ikke bare vil løpe rundt å skyte og loote. Endret 24. november 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Forløpig favoritt for min del nå er Combat Rifle /m 308 receiver og lyddemper. Helt suveren på halvdistanse /m aimpoint - og 308 ser det ut til å droppe en del av så har godt med ammo. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 (endret) Cool Skulle hatt en egen tråd for våpen og armor mods varianter man har som favoritter, mye interessant der. Endret 24. november 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Syns det hadde vært kjekt med en mulighet for å se hva settlers er assignet til. Kunne stått over hodet på dem i workshop mode hva de holdt på med. F.eks "unassigned", "farming", "scavanging" og "defense" osv. Syns ikke alltid det at tingene de holder på med blir highlighted holder. Vanskelig å se noen ganger, eller umulig. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Smule teit at lik ikke går vekk, eller kan taes vekk. Mitt Hangman's Alley ser ut som noen har gått til verks på et Raider-sted etter at raiderne har gått bananas på flere lik. Også døde super mutanter innenfor og utenfor inngangen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Skulle ønske det gikk an å avlive Dogmeat. Følger etter meg selv om jeg har satt hunden i hundeburet sitt Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Skulle ønske det gikk an å avlive Dogmeat. Følger etter meg selv om jeg har satt hunden i hundeburet sitt Velg en annen companion? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Vil gå rundt alene, vil ikke ha med meg noen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 (endret) En ting jeg synes er skikkelig fint med dette spillet er at penger faktisk betyr noe. I 99% av spill kommer man ganske tidlig til et punkt hvor man ikke lenger trenger å tenke på penger, men det må jeg enda på level 36. Vil gå rundt alene, vil ikke ha med meg noen. Du må velge talk->dismiss. Da skal de gå vekk. Det holder ikke å be dem "vente her". Endret 24. november 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Ahh.. takk! Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Smule teit at lik ikke går vekk, eller kan taes vekk. Hold inne E og dra dem vekk. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Forløpig favoritt for min del nå er Combat Rifle /m 308 receiver og lyddemper. Helt suveren på halvdistanse /m aimpoint - og 308 ser det ut til å droppe en del av så har godt med ammo. Skuddtakten går også opp veldig sammenlignet med en semi-automatisk .45. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå