Filmvenn Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 MS Northen Star var en herlig greie å komme over. Spesielt hvis man er norsk. 4 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 (endret) Uhm hva skal jeg gjøre no da? Har bare "go fetch" quest å gjøre. Ingen story greier. Er du ferdig med hovedhistorien? Er ikke så mye å gjøre etter det egentlig. Utforske, gjøre sideoppdrag du ikke har gjort, ja er noen der ute garantert. Og da fetch quests som du kaller dem. Fallout serien er ikke helt lik Elder Scrolls på dette punktet, etter historien er ferdig er på en måte spillet ferdig. Fallout 3 sluttet jo helt av, og det gjorde Fallout New Vegas også. Nei er ikke ferdig. Er på Mass Fusion questet. Men questpoiteren står på en mongo som bare prater om institute generell info. Endret 22. november 2015 av Nexusen Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Jeg har ikke spilt med power armor i Fallout 4, men de gangene jeg har kommet over en så har jeg dratt til Sanctuary og lagret dem der. Fant nettopp ut at jeg hadde en komplett X-01 stående som jeg tydeligvis har funnet for ganske lenge siden (er level 34 nå og har ikke utforsket lenger sør enn Diamond City), men aldri sjekket stats på den. Husker ikke hvor jeg fant den, noen som kanskje vet? En annen ting jeg har lurt på er disse relé-tårnene som er spredt utover, hvilken hensikt har de? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 (endret) Uhm hva skal jeg gjøre no da? Har bare "go fetch" quest å gjøre. Ingen story greier. Er du ferdig med hovedhistorien? Er ikke så mye å gjøre etter det egentlig. Utforske, gjøre sideoppdrag du ikke har gjort, ja er noen der ute garantert. Og da fetch quests som du kaller dem. Fallout serien er ikke helt lik Elder Scrolls på dette punktet, etter historien er ferdig er på en måte spillet ferdig. Fallout 3 sluttet jo helt av, og det gjorde Fallout New Vegas også. Nei er ikke ferdig. Er på Mass Fusion questet. Men questpoiteren står på en mongo som bare prater om institute generell info. Endret 22. november 2015 av Nexusen Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Noen som har klart å få tak i en mat bit gjennom en port-a-diner? Lenke til kommentar
SHITBENDER Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Noen som har klart å få tak i en mat bit gjennom en port-a-diner?Nei, men har funnet skjelett samlet rundt mange av dem, noe morsomt. Var det med meningen for å tjene penger før krigen eller ironisk nok når først alt gikk til helv.. Verden gikk under at til og med mat dispenserene også tok kveld. Morsom liten detalje som er med å fortelle historien av krigen, aftermath. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Legger ved noen interessante hendelser i spoiler. Spoiler-free! For de som lurer på hva som er greia med Jangles the moon monkey Mildt sagt spennende å få en vertibird i stua mens man oppgraderer settlements. Det meste i crafting-menyen gikk fra grønt til rødt. Ikke helt det synet man venter seg når man går ut av heisen 2 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Fantastisk. Digger detaljene i spillet, rett og slett. Animasjonene på alle objektene, plakater, de forskjellige loggene som ligger rundt omkring. Bare det at du putter kassetter inn i Pipboy for å høre på dem syns jeg er en fantastisk liten detalj. Syns dog alltid Bethesda har laget godt detaljerte spill. 2 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Blir aldri overrasket over hvor teit det spillet her kan være noen ganger. Scenario: Raiders angriper The Castle, og ei random bikkje jeg fant en eller annen plass havner i min kryssild, noe som resulterer i at hele basen min umiddelbart begynner å skyte på sin egen General. Digger spillet ellers, men syntes det mangler litt fete locations, i forhold til NV og Fallout 3. Endret 23. november 2015 av Trollface Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Heehe ... Måtte selvsagt være en kuk Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Noen som vet om det finnes en fix/mod for å kunne bygge høyere enn 5-6 levels? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Heehe ... Måtte selvsagt være en kuk "No stranger to you and me" Megakuk. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Vet dere om limbs bare er armer og ben, eller gjelder det hode også? Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Irriterende med de der Minuteman questene som er repeterende. En av av bosetningene (Greentop Nursery) ville at jeg skulle rense et sted for fiender som jeg allerede hadde renset fra før av (Saugus Ironworks). Ble veldig irritert fordi jeg hater det drittstedet Saugus Ironworks, og når jeg gikk dit igjen da var absolutt alle fiendene tilbake med flammekaster osv i de samme posisjonene. Etter å ha dauet flere ganger da gikk jeg tilbake til Greentop Nursery og drepte alle sammen der slik at questen feilet og jeg ble kvitt questen og mistet denne bosetningen. Deretter gikk jeg til Castle og kuttet strømmen til radioen der, og på den måten forhåpentligvis kunne unngå flere slike dritt quester i fremtiden. Endret 23. november 2015 av Exxon Valdez 4 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Hahaha, ler ! Konge. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Hva er brotherhood knight. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Er jo også en måte å løse det på Men, synes det var dumt av deg å kutte radioen på Castle, den spiller jo herlig, patriotisk og stemningsfull fiolinmusikk Endret 23. november 2015 av Selvin Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Sånn, nå er spillet på nedlasting (med en internettlinje så treg som etter en atomkrig)! Det bør være verdt det Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Slocum Joe's basement - tips ang. hemmelighetene som foregår nedi der? Bokhylla og heisknappen som ikke fungerer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå