Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor finner jeg radaway? Blir aldri konme mg til diamond city md så lite green life

Hva med slette den gammle savene dine, og begynne på nytt i Fallout 4 da. Jeg har gjort 2 til 3 ganger da. Radway får du kjøpt og noen raiders har en Radway da på seg, men Radway tar bort 30% av den røde linjen som betyr du er radioaktiv. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er forskjellen mellom vanskelighetsgradene? Er det kun hitpointjustering og flere legendarys?

attachicon.gifSkjermbilde.PNG

I tillegg tror jeg Survival legger inn et par ekstra triks, som at du ikke regenererer HP uten å spise eller hvile.

Er det alt? Ikke noe forskjell i AI eller noe?
Mener AI forblir den samme fra very easy til survival. Selv om jeg innbiller meg at fiender på easy tar mindre cover.

Så tror damage er forskjellen. F.eks very easy : mottatt skade -> x0,5, skade gitt -> x2. Survival : visa versa.

Denne modden er forresten en god en -> http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/333/?.

Balanserer ting mer på survival aynes jeg.

Endret av SHITBENDER
Lenke til kommentar

Hvor finner jeg radaway? Blir aldri konme mg til diamond city md så lite green life

Hva med slette den gammle savene dine, og begynne på nytt i Fallout 4 da. Jeg har gjort 2 til 3 ganger da. Radway får du kjøpt og noen raiders har en Radway da på seg, men Radway tar bort 30% av den røde linjen som betyr du er radioaktiv. 

Du vet du kan ha flere figurer?

Lenke til kommentar

Ja :)

Lenke til kommentar

Hvor stort er Fallout sammenlignet med, si GTA V? Jeg tenker ikke på størrelse (men hvordan er det sammenlignet med GTAV?), men mer på hvor mye det er å gjøre? Jeg skjønner at det nok er en ganske stor historiedel (med en god del side quest), men er det noe mer å gjøre etter at du er ferdig med det? Ting som basebygging er en drøm for meg, og såfremt det ikke er veldige sperrer på hvor stort/mye du kan bygge, så vil nok jeg få mange timer der. 

Vanskelig i sammenligne de to spillene der. Jeg personlig har ca 100 timer i grand theft auto V siden det det kom på pc. Jeg har 92 timer allerede på Fallout 4. Men det er pga personlige preferanser. 

Det er veldig mye å gjøre i F4, før story, i story, etter story. Og som du nevner, settlements knuser klokka. Om du ikke allerede har kjøpt dette spillet vil jeg absolutt anbefale fallout 4.

Jeg er noe partisk her til fallout 4 så mulig jeg er feil person til å svare da jeg hele tiden vil peke på fallout 4 fremfor noe annet for øyeblikket. 

Så lenge jeg føler det er et poeng med det du gjør så kan jeg bli underholdt i nesten det uendelige. Med det så mener jeg at jeg har aldri likt å samle ting utelukkende for å gjøre det. For eksempel i et tidligere Assassins Creed skulle du samle 100 fjær. De ga ingenting, det var bare en ting å gjøre. Det for meg er litt lureri dersom man ser på hvor mye som er å gjøre i et spill. 

Lenke til kommentar

Har spilt ca 35 timer og det jeg fryktet litt begynner å skje. Jeg begynner rett og slett å bli lei, samtidig som at jeg føler jeg kun har skrapt i overflaten hva det gjelder å queste og utforske. Basebyggingen var utrolig morsom i starten, men etter å ha fått med settlement nr. hundreogørten på laget så mistet jeg rett og slett interessen for basebygging. Tror jeg må finne litt mer interessante quester om dette skal vare.

De settlement questene er dørgende kjedelige. Gå til Diamond City asap og få deg quests. Finn også Brotherhood of Steel. Når du begynner på dette får du plutselig sykt mange quests å gjøre som er mer interessante enn å gå til settlement X og drep raiders.

Lenke til kommentar

Ja :)

Bare tull å restarte bare fordi du har veldig lite helse og er nesten død pga stråling. Rad-Away er sjelden i "early game". 

Utnytt det å save veldig ofte, spesielt etter hver gang du dreper en fiende, på den måten så klarer du å drepe alle fiendene uten å ta skade mens du går til Diamond City. Sørg for å du teleporterer deg til det nærmeste utforsket stedet til byen, og at du spiller på Easy. 

Ikke alle fiendene er farlige:)

post-360480-0-41219900-1448196571_thumb.jpg

post-360480-0-21172400-1448196577_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Hvordan vet man hva som er main quest og side quest?

Main questene er historiedrevne, mens side questene stort sett er repetive, type redd denne landsbyen fra fiende x som ligger rett rundt hjørnet på dette huset som er på andre siden av kartet ting. Ikke at jeg ser raider logikken med å passe x antall byer for å stjele og utpresse en liten farm... 

Lenke til kommentar

Har spilt ca 35 timer og det jeg fryktet litt begynner å skje. Jeg begynner rett og slett å bli lei, samtidig som at jeg føler jeg kun har skrapt i overflaten hva det gjelder å queste og utforske. Basebyggingen var utrolig morsom i starten, men etter å ha fått med settlement nr. hundreogørten på laget så mistet jeg rett og slett interessen for basebygging. Tror jeg må finne litt mer interessante quester om dette skal vare.

De settlement questene er dørgende kjedelige. Gå til Diamond City asap og få deg quests. Finn også Brotherhood of Steel. Når du begynner på dette får du plutselig sykt mange quests å gjøre som er mer interessante enn å gå til settlement X og drep raiders.

Ja får gjøre det. Tenkte å gjøre settlement questene først, men de har et MMO-preg over seg som jeg blir fort lei av.

Lenke til kommentar

Føler veldig mange av faksjonoppdragene er repeterende "fetch quests". Har ikke kommet over så mange "skikkelige" oppdrag enda, til tross for at jeg har passert level 35.

En annen ting jeg ikke liker er at det visstnok ikke er mulig å gjøre alle oppdrag med en enkelt karakter. Liker ikke å bli tvungen til å starte på nytt bare for å få oppleve hele spillet.

Lenke til kommentar

Føler veldig mange av faksjonoppdragene er repeterende "fetch quests". Har ikke kommet over så mange "skikkelige" oppdrag enda, til tross for at jeg har passert level 35.

En annen ting jeg ikke liker er at det visstnok ikke er mulig å gjøre alle oppdrag med en enkelt karakter. Liker ikke å bli tvungen til å starte på nytt bare for å få oppleve hele spillet.

Det er fordi du må ta valg som låser noen ting ute. Er da ganske naturlig i et rollespill der du har mange forskjellige grupper som kjemper om makten. Du må flytte hovedhistorien for å låse opp flere ordentlige oppdrag med hver gruppe. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...