Countryman Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 (endret) Har ikke helt fått taket på power armoren jeg.. Trives ikke med å springe rundt og føle meg som en robot og slår et slag for den mer raw'e spillestilen for F4 Den er blitt stående i Sanctuary siden jeg fikk den helt i starten.. Endret 21. november 2015 av Countryman 1 Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Har ikke helt fått taket på power armoren jeg.. Trives ikke med å springe rundt og føle meg som en robot og slår et slag for den mer raw'e spillestilen for F4 Den er blitt stående i Sanctuary siden jeg fikk den helt i starten.. Samme med meg =) Lenke til kommentar
SHITBENDER Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Ugh hvordan bytter jeg til melee uten å unequippe våpen i pip boy. Har moddet power armor med ekstra melee attacks så hadde vært fint å kunne bytte til det kjapt.Som jeg forstår det går det ikke å unequip våpen per i dag så du bare blir stående med "fists". Du må i menyen for unequiped / unarmed combat. Mulig jeg har oversett noe(?). Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Hvor finner jeg radaway? Blir aldri konme mg til diamond city md så lite green life? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Noen fler som har reagert hvor kjapp MacCready er til å sette seg på ræva? Haha... Han er så lat (ikke skadet altså - han bare setter seg på ræva hele tida). 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Ugh hvordan bytter jeg til melee uten å unequippe våpen i pip boy. Har moddet power armor med ekstra melee attacks så hadde vært fint å kunne bytte til det kjapt.Som jeg forstår det går det ikke å unequip våpen per i dag så du bare blir stående med "fists". Du må i menyen for unequiped / unarmed combat. Mulig jeg har oversett noe(?). Man kan holster weapon ved å holde inne R iallfall (på pc). 1 Lenke til kommentar
SHITBENDER Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 (endret) Ugh hvordan bytter jeg til melee uten å unequippe våpen i pip boy. Har moddet power armor med ekstra melee attacks så hadde vært fint å kunne bytte til det kjapt.Som jeg forstår det går det ikke å unequip våpen per i dag så du bare blir stående med "fists". Du må i menyen for unequiped / unarmed combat. Mulig jeg har oversett noe(?). Man kan holster weapon ved å holde inne R iallfall (på pc). holster ja, men i det man trykker venstre mus kommer våpnet opp igjen. Full unequip, slik at man kan slåss med bare nevene i power armor uten å måtte gå inn i pipboy hver gang for å huke av våpen Endret 21. november 2015 av SHITBENDER Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Havner shagler under bonusen til Rifleman-perken eller går hagla på siden av alt annet? Ike så fornøyd med halga mi, men lurer på om jeg skal gå for avsagd løp. Bruker den uansett kun til å rydde innendørs. Ja Hagler går innunder Rifleman perken (om det er den som ligger under Perception). Så lenge hagla ikke bruker automatic receiver så vil rifleman påvirke den. Men om du gjør våpene til automatic så er det commando perk så vil påvirke dmg. 1 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Ugh hvordan bytter jeg til melee uten å unequippe våpen i pip boy. Har moddet power armor med ekstra melee attacks så hadde vært fint å kunne bytte til det kjapt.Som jeg forstår det går det ikke å unequip våpen per i dag så du bare blir stående med "fists". Du må i menyen for unequiped / unarmed combat. Mulig jeg har oversett noe(?).Man kan holster weapon ved å holde inne R iallfall (på pc).holster ja, men i det man trykker venstre mus kommer våpnet opp igjen. Full unequip, slik at man kan slåss med bare nevene i power armor uten å måtte gå inn i pipboy hver gang for å huke av våpen Det er problemet og har enda ikke funnet noe svar, Ganske så irriterende bruker fists for å drepe molerats etc etc Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Legg et meleevåpen på en av hurtigknappene da? Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Ugh hvordan bytter jeg til melee uten å unequippe våpen i pip boy. Har moddet power armor med ekstra melee attacks så hadde vært fint å kunne bytte til det kjapt.Som jeg forstår det går det ikke å unequip våpen per i dag så du bare blir stående med "fists". Du må i menyen for unequiped / unarmed combat. Mulig jeg har oversett noe(?).Man kan holster weapon ved å holde inne R iallfall (på pc).holster ja, men i det man trykker venstre mus kommer våpnet opp igjen. Full unequip, slik at man kan slåss med bare nevene i power armor uten å måtte gå inn i pipboy hver gang for å huke av våpen Det er problemet og har enda ikke funnet noe svar, Ganske så irriterende bruker fists for å drepe molerats etc etc Vil tro at du bare har en åpen Favorite Weapon slot og trykker på den hver gang du har lyst til å slå med hendene. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Ugh hvordan bytter jeg til melee uten å unequippe våpen i pip boy. Har moddet power armor med ekstra melee attacks så hadde vært fint å kunne bytte til det kjapt.Som jeg forstår det går det ikke å unequip våpen per i dag så du bare blir stående med "fists". Du må i menyen for unequiped / unarmed combat. Mulig jeg har oversett noe(?).Man kan holster weapon ved å holde inne R iallfall (på pc).holster ja, men i det man trykker venstre mus kommer våpnet opp igjen. Full unequip, slik at man kan slåss med bare nevene i power armor uten å måtte gå inn i pipboy hver gang for å huke av våpen Det er problemet og har enda ikke funnet noe svar, Ganske så irriterende bruker fists for å drepe molerats etc etc Er hensikten å bruke nevene? I så fall så finnes det vel ingen annen vei enn å gå inn i pipboyen hver gang. Men hvis hensikten er å spare ammo, så burde du bare bruke et melee-våpen istedet. Når du er inne i pipboyen, gå til våpen. Der skal du kunne trykke på en knapp for å legge til våpen som favoritt (FAV). Når det er gjort, så skal du kunne velge våpen uten å åpne pipboyen hver gang. Dessverre vet jeg ikke nøyaktig hvordan dette fungerer på PC, men det kan du kanskje google. Når spillet settes på pause, så er det også en hjelpemeny der som kanskje forklarer det bedre. Se under Favorites. Lenke til kommentar
SHITBENDER Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 (endret) Ugh hvordan bytter jeg til melee uten å unequippe våpen i pip boy. Har moddet power armor med ekstra melee attacks så hadde vært fint å kunne bytte til det kjapt.Som jeg forstår det går det ikke å unequip våpen per i dag så du bare blir stående med "fists". Du må i menyen for unequiped / unarmed combat. Mulig jeg har oversett noe(?).Man kan holster weapon ved å holde inne R iallfall (på pc).holster ja, men i det man trykker venstre mus kommer våpnet opp igjen. Full unequip, slik at man kan slåss med bare nevene i power armor uten å måtte gå inn i pipboy hver gang for å huke av våpen Det er problemet og har enda ikke funnet noe svar, Ganske så irriterende bruker fists for å drepe molerats etc etc Er hensikten å bruke nevene? I så fall så finnes det vel ingen annen vei enn å gå inn i pipboyen hver gang. Men hvis hensikten er å spare ammo, så burde du bare bruke et melee-våpen istedet. Når du er inne i pipboyen, gå til våpen. Der skal du kunne trykke på en knapp for å legge til våpen som favoritt (FAV). Når det er gjort, så skal du kunne velge våpen uten å åpne pipboyen hver gang. Dessverre vet jeg ikke nøyaktig hvordan dette fungerer på PC, men det kan du kanskje google. Når spillet settes på pause, så er det også en hjelpemeny der som kanskje forklarer det bedre. Se under Favorites.Takker for svar og alternativer. Saken er vel den at power armor kan oppgraders med bleed effect på armor nevene, altså når man er unarmed i PA. Jeg skjønner hva cutthroat bill mener. Det er bare ikke en annen måte en å gå inn i pipboy for å desarmere seg selv helt per i dag. Mulig første patch fikser det.http://www.pcgamer.com/the-first-fallout-4-patch-is-due-next-week/ Endret 21. november 2015 av SHITBENDER Lenke til kommentar
SHITBENDER Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 (endret) For de som lider av fps tap, kanskje ikke har pc til 25k og oppover. Dette er en mod med ufattelig godt potensial. Har enda ikke fått testen den da jeg er noe opptatt. Men skal gi respons så fort jeg har fått noen timer med den. I mellomtiden kan jo de som er interessert sjekke litt selv -> http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/978/?tab=1&navtag=http%3A%2F%2Fwww.nexusmods.com%2Ffallout4%2Fajax%2Fmoddescription%2F%3Fid%3D978%26preview%3D&pUp=1. Denne tror jeg er løsningen for mange som virkelig sliter med fps, og da særlig i byene. Edit: For dem som skulle finne på og prøve denne, vær så snill ta backup av fallout 4 enten via steam eller copy-paste til side folder (ini filene i "mine dokumenter" også). Endret 21. november 2015 av SHITBENDER Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Hvor stort er Fallout sammenlignet med, si GTA V? Jeg tenker ikke på størrelse (men hvordan er det sammenlignet med GTAV?), men mer på hvor mye det er å gjøre? Jeg skjønner at det nok er en ganske stor historiedel (med en god del side quest), men er det noe mer å gjøre etter at du er ferdig med det? Ting som basebygging er en drøm for meg, og såfremt det ikke er veldige sperrer på hvor stort/mye du kan bygge, så vil nok jeg få mange timer der. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Hvis du skal gjøre alle missions må du nok regne med 100+++ med timer. Blir ikke forbauset hvis antallet stiger opp mot 125-150t i normalt tempo. Spesielt hvis du liker å bygge baser og slikt. Lenke til kommentar
SHITBENDER Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Hvor stort er Fallout sammenlignet med, si GTA V? Jeg tenker ikke på størrelse (men hvordan er det sammenlignet med GTAV?), men mer på hvor mye det er å gjøre? Jeg skjønner at det nok er en ganske stor historiedel (med en god del side quest), men er det noe mer å gjøre etter at du er ferdig med det? Ting som basebygging er en drøm for meg, og såfremt det ikke er veldige sperrer på hvor stort/mye du kan bygge, så vil nok jeg få mange timer der. Vanskelig i sammenligne de to spillene der. Jeg personlig har ca 100 timer i grand theft auto V siden det det kom på pc. Jeg har 92 timer allerede på Fallout 4. Men det er pga personlige preferanser. Det er veldig mye å gjøre i F4, før story, i story, etter story. Og som du nevner, settlements knuser klokka. Om du ikke allerede har kjøpt dette spillet vil jeg absolutt anbefale fallout 4. Jeg er noe partisk her til fallout 4 så mulig jeg er feil person til å svare da jeg hele tiden vil peke på fallout 4 fremfor noe annet for øyeblikket. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 lvl 51 snart og jeg har 4/5 power armors. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Har spilt ca 35 timer og det jeg fryktet litt begynner å skje. Jeg begynner rett og slett å bli lei, samtidig som at jeg føler jeg kun har skrapt i overflaten hva det gjelder å queste og utforske. Basebyggingen var utrolig morsom i starten, men etter å ha fått med settlement nr. hundreogørten på laget så mistet jeg rett og slett interessen for basebygging. Tror jeg må finne litt mer interessante quester om dette skal vare. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 (endret) spillet har bugga seg og jeg er fanga i et større rom.finnes det en console command for å teleportere seg ut?edit: noe alla "teleport to sanctuary"edit2: fant ut av det selv. "coc redrocketext" Endret 21. november 2015 av Sangesland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå