00034343 Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Endelig fikk jeg kvitta meg med den jævla kua Det er fordi du har putta matfatet helt inntil huset eller rett ved huset. Og hvordan greide du å drepe den uten at alle sammen begynte å skyte på deg?`(det er det samme som i skyrim, rør feil knapp og hele landsbygda prøver å drepe deg) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 (endret) Har ikke rørt matfatet, hvis det er noe der i det hele tatt. Men jeg har bygget en "shack" midt på veien utenfor "hovedhuset" i sanctuary som den alltid satt seg fast i. Stod inntil veggen, inni huset, oppå huset, men kom seg aldri forbi. Tilfeldigvis var den inne i "hovedhuset" denne gangen, og uten at det stod noen i nærheten så jeg tok en gamma gun og skøyt den til helvete. Poppa opp på skjermen at både Cait og Preston "hated this", men det første Cait sa etterpå var livshistorien sin så tror ikke det hadde noen stor impact sånn sett Endret 20. november 2015 av Feh Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 (endret) Sanctuary: Jeg har full beskyttelse(Rundt hele eiendommen), men folk blir kidnappet konstant, tips? Endret 21. november 2015 av Dr Jones Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Quest: The Silver Shroud Klarte dere å redde han stakkar Kent? Jeg hadde ikke nok PER så jeg klarte ikke å redde han med å skremme de (antar at det var en av muligheten). Hva er poenget med å holde i live alle settlement du kommer over? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Sanctuary: Jeg har full beskyttelse(Rundt hele eiendommen), men folk blir kidnappet konstant, tips? stopp å gjøre minuttmen quest Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 (endret) Alt for sant... Rart jeg ikke opplever det like mye på andre settlements. Endret 21. november 2015 av Dr Jones Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Hmm hvordan kurerer jeg den her radiale skaden jeg får? Har vært å svømt for å åpne noen kraner og fikk mye sånn rød skade på healthbar, hvordan blir jeg kvitt det? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Radaway eller oppsøk en doktor. Er f.eks en doctor i diamond city Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 1. Slå av sli. Det er ikke per i dag sli støtte. Du kan alternativt teste alternative framerendering 1 eller 2. 2. Sett godrays til low, du vil ikke se forskjell. Men en fps gain vil du merke. http://images.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/fallout-4/fallout-4-god-rays-quality-interactive-comparison-003-ultra-vs-low.html 3. Du kan teste med å adde et par linjer i Fallout 4 ini fila under "general" (mine dokumenter/my games/fallout 4). * "iNumHWThreads=8". Fortelle engine hvor mange cpu tråder. * "uExterior Cell Buffer=144". Forteller engine hvor stort område som skal preloades. * "iPreloadSizeLimit=262144000". Forteller engine hvor mye data som skal pre-lagres i ram. 4. Kan teste denne modden -> http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/332/?tab=1&navtag=http%3A%2F%2Fwww.nexusmods.com%2Ffallout4%2Fajax%2Fmoddescription%2F%3Fid%3D332%26preview%3D&pUp=1. * Limiter -> True og 75 fps. *Memory -> "12288". Din mengde Vram på titan x. Håper noe av dette hjelper og lykke til. takker! skal få testet dette iløpet av kvelden. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Hmm hvordan kurerer jeg den her radiale skaden jeg får? Har vært å svømt for å åpne noen kraner og fikk mye sånn rød skade på healthbar, hvordan blir jeg kvitt det? Ta et poeng i aquaboy/girl perken, for fremtidige ting som må gjøres i eller under vann,, Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Hmm hvordan kurerer jeg den her radiale skaden jeg får? Har vært å svømt for å åpne noen kraner og fikk mye sånn rød skade på healthbar, hvordan blir jeg kvitt det? Ta et poeng i aquaboy/girl perken, for fremtidige ting som må gjøres i eller under vann,, ikke ta poeng i den perken. det finnes mat du kan spise som lar deg puste under vann. du kan også bruke powerarmoren for å puste under vann.(jeg ikke teste det selv) Lenke til kommentar
kupoflupo Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Hmm hvordan kurerer jeg den her radiale skaden jeg får? Har vært å svømt for å åpne noen kraner og fikk mye sånn rød skade på healthbar, hvordan blir jeg kvitt det? Det letteste er å dra til doktoren i Diamond City, så får du kurert deg for 40 caps. Ellers kan du finne/kjøpe en hazmat suit som gir deg 1300 i beskyttelse mot stråling Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 (endret) Hmm hvordan kurerer jeg den her radiale skaden jeg får? Har vært å svømt for å åpne noen kraner og fikk mye sånn rød skade på healthbar, hvordan blir jeg kvitt det? Ta et poeng i aquaboy/girl perken, for fremtidige ting som må gjøres i eller under vann,, ikke ta poeng i den perken. det finnes mat du kan spise som lar deg puste under vann. du kan også bruke powerarmoren for å puste under vann.(jeg ikke teste det selv) Jeg kan ikke bekrefte eller avkrefte hvorvidt man kan puste under vann med Power Armor. Jeg ville bare si at det er viktig å huske på at man ikke kan svømme med Power Armor. Istedet synker mann, og kan bare gå på bunnen. Med andre ord så finnes det plasser hvor det er umulig å få den ut igjen. Endret 21. november 2015 av Cutthroat Bill 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Hmm hvordan kurerer jeg den her radiale skaden jeg får? Har vært å svømt for å åpne noen kraner og fikk mye sånn rød skade på healthbar, hvordan blir jeg kvitt det? Radaway fjerner rad skader. Når det kommer til beskyttelse så har du hazmat drakta, og så power armour, men unngå vann som du ikke kjenner bunnforholdene til, eller quicksave før du hopper uti. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Noen som har funnet ut hva greia med disse er? Jeg har bare blåst hue av dem til nå .. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Er det en måte å bygge signal interceptoren på uten å involvere factions? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Noen som har funnet ut hva greia med disse er? Jeg har bare blåst hue av dem til nå .. Noen kommenterte tidligere at de fungerer som en slags alarm, og gjør fiender oppmerksomme på deg. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 (endret) Noen som har funnet ut hva greia med disse er? Jeg har bare blåst hue av dem til nå .. Du kan ikke samle på de, og de fungerer i spillet slik som de gjør irl (se svar ovenfor). Endret 21. november 2015 av Dr Jones Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Ugh hvordan bytter jeg til melee uten å unequippe våpen i pip boy. Har moddet power armor med ekstra melee attacks så hadde vært fint å kunne bytte til det kjapt. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Ugh hvordan bytter jeg til melee uten å unequippe våpen i pip boy. Har moddet power armor med ekstra melee attacks så hadde vært fint å kunne bytte til det kjapt. Kan du ikke bare putte et melee-våpen i quick-select? Det er d-paden på konsoll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå