diskus123 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 En annen skriver:"I'M TRYING TO TEACH THE CAVEMEN TO PLAY SCRABBLE. IT'S UPHILL WORK. THE ONLY WORD THEY KNOW IS 'UNH', AND THEY DON'T KNOW HOW TO SPELL IT." Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Haha! Hva?! Det må være en spøk. En ting jeg lurer på er hvorfor det er så sykt stort gap mellom øverst på siden og teksten og nedtelleren. Man må scrolle ned. Er det ikke lettere å "tette" det sammen? Med mindre noe skal puttes inn der snart. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) det er forventet å komme ut oktober 2015 desverre http://www.gamerheadlines.com/fallout-4-e3-presentation-official-release-date/ http://www.youtube.com/watch?v=oCxO8aAVivU Endret 1. desember 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 det er forventet å komme ut oktober 2015 desverre http://www.gamerheadlines.com/fallout-4-e3-presentation-official-release-date/ http://www.youtube.com/watch?v=oCxO8aAVivU Den der var postet i juni. Tviler på at den er ekte, og om den så var det, er den nok ikke så relevant lengre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 THE INSTITUTE IS SEALED. THEY WON'T HELP US. I'M HEADING TO BLACK ROW. -TBNLS 5120- Dekodet utgave av medlingen. Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 det er forventet å komme ut oktober 2015 desverre Jo lenger vi venter jo bedre blir spillet (forhåpentligvis). Jeg kan godt vente lenge, men da forventer jeg også skikkelig kvalitet. Jeg tror selv at det kommer ut i 2015, og håper ikke at det kommer før det fordi jeg trenger mange år på å fordøye de første spillene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Den der var postet i juni. Tviler på at den er ekte, og om den så var det, er den nok ikke så relevant lengre. Hva med 2017? det er akkurat 60 år før det skjedde, virker som en reel dato Lenke til kommentar
Morsegutten Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Dette er oversettelsen er : THE INSTITUTE IS SEALED. THEY WON'T HELP US. I'M HEADING TO BLACK ROW. -TBNLS 5120- Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Hva med 2017? det er akkurat 60 år før det skjedde, virker som en reel dato De annonserer ikke et spill som har vært i utvikling noen år nå, om det ikke kommer før om fire år. Ser ikke helt hva du vil med den der, for å være ærlig. Det er vel heller Fallou 4 snart, og New Vegas 2.i 2017. Uansett får vi vite noe om ni dager og tjueto timer. Endret 1. desember 2013 av Schreiber Lenke til kommentar
Morsegutten Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Enda ny Morsekode: Calling all stations, this is overseer 119 emergency enemy unknown, SOS. Vault 119 Quabbin 7677, repeat, SOS, Vault 119 Quabbin 7677 enemy unknown. Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Æhæhææ! SJEKK UT: http://vault119.com/ Bare prøvde noe på random siden det stod vault 119 i morsekoden. Dette MÅ ha en sammenheng. Endret 1. desember 2013 av Aniratak Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) ser ut som man skal melde seg på nyhetsbrev! Dette må jo ha en kobling. Det vault119 kom jo nettopp.. og nettsiden stod klar. Edit: Leser noen som sier den allerede har eksistert en stund og at den er fake.. Men hvordan visste de som lagde den at det skulle dukke opp vault119 i morsekoden? Med mindre ALT er fake? Eller ALT er ekte? Jeg er svimmel. Endret 1. desember 2013 av Aniratak Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Jo lenger vi venter jo bedre blir spillet (forhåpentligvis). Jeg kan godt vente lenge, men da forventer jeg også skikkelig kvalitet. Jeg tror selv at det kommer ut i 2015, og håper ikke at det kommer før det fordi jeg trenger mange år på å fordøye de første spillene. Hvis det kommer ut i OKTOBER 2015 bør spillet faen meg være bra! Er spillet bare bitte bittelitt dårlig så marsjerer jeg inn i bethesda-studioet med maskingevær og dreper alle som er der! Jeg tuller men ikke egentlig 1 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvis det kommer ut i OKTOBER 2015 bør spillet faen meg være bra! Er spillet bare bitte bittelitt dårlig så marsjerer jeg inn i bethesda-studioet med maskingevær og dreper alle som er der! Jeg tuller men ikke egentlig PST and NSA is watching :-) 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) De annonserer ikke et spill som har vært i utvikling noen år nå, om det ikke kommer før om fire år. Ser ikke helt hva du vil med den der, for å være ærlig. Det er vel heller Fallou 4 snart, og New Vegas 2.i 2017. Uansett får vi vite noe om ni dager og tjueto timer. Det ville vært akkurat 60 år før alt hendte så det ville vært spesielt, jeg kommer til å være 86 innen den tid Endret 1. desember 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Bare 9 dager og 21 timer igjen Endret 1. desember 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Morsegutten Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Enda ny Mosekode: Calling all stations, this is Vault Overseer 119, anybody near Quabbin? SOS Vault door breach, repeat, SOS Vault door breach, enemy unknown, level 1, 2, and 3 gone, survivors on (service lift?) level 4 Blir bare mer spennede Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Æhæhææ! SJEKK UT: http://vault119.com/ Bare prøvde noe på random siden det stod vault 119 i morsekoden. Dette MÅ ha en sammenheng. Hm... da blir det straks mer interessant, ja. Kan det være de annonserer Fallout 4 om ni dager, og samtidig gir oss closed beta? (med tanke på "Secure your space today", mener jeg. Secure your space? I hva da? Vaultet? Eller closed beta?) Men er det vanlig med closed beta for single-player spill, eller er det noe online-relatert? Nekter å tro de lanserer både Elder Scrolls Online og Fallout Online på en gang, så hva er det? Et Fallout MOBA? Det hadde vært litt tøft. Endret 1. desember 2013 av Schreiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå