Kyrre S. Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Usikker på om det dropper mindre ammo - jeg vil ikke tro det. Fiendene er tøffere ja, så trå litt mer varsomt frem. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Hvilke companions bruker dere mest? Personlig så bruker jeg Dogmeat. Har møtt 7 andre companions siden det og jeg bruker fortsatt bikkja. 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 (endret) Det kommer vel ann på hvilket bygg man går / hvilken perk man vil ha. http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_4_companions Generelt er de bare i veien .. Jeg liker forløpig Cait best (tøff i kjeften, gøy å høre på) og Strong minst (han var bare i veien - men kan bære mye). Dogmeat er fin han også. Preston er vel den med best perk kanskje. Endret 18. november 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg skrotet lasermusketten man får ganske tidlig i spillet, hvor kan jeg finne en ny en? Virker ikke som de er så vanlige. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg skrotet lasermusketten man får ganske tidlig i spillet, hvor kan jeg finne en ny en? Virker ikke som de er så vanlige. Tror du får nye i tilknytning til Minuteman questen på The Castle iallfall .. i the armory som du åpner etter hvert der Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Vet ikke om folk vil introdusere mods i spillet sitt enda, men jeg fant en som jeg bare måtte ha. Den viser hele dialogen av hva du skal si, enkel og installere og skal ikke ha noen bugs i seg eller noe lignende. http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/1235/?tab=1&navtag=http%3A%2F%2Fwww.nexusmods.com%2Ffallout4%2Fajax%2Fmoddescription%2F%3Fid%3D1235%26preview%3D&pUp=1 1 Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Nice, den moden så veldig bra ut. Selv kommer jeg til å spille igjenom spillet en gang uten mods. Så når man da spiller det på nytt en gang så blir det alt av forbedrings mods. At mele og granat er samme knapp på pc er helt laterling. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Samme på konsoll. Trykk for slag, hold inne for granat. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 (endret) Hvilke companions bruker dere mest? Personlig så bruker jeg Dogmeat. Har møtt 7 andre companions siden det og jeg bruker fortsatt bikkja. Dogmeat byttet jeg ut med en gang jeg fant meg en ny companion. Nå sitter han bare i hundehuset sitt i Sanctuary Hill. Edit: Noen som vet hvordan jeg roterer våpen når jeg modifisere de? Bruker mus+tastatur Endret 18. november 2015 av -Léon- Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Flere som opplever stutters i FO4? Har et MSI GTX 970 og har cranka alle grafikk innstillinger til ultra, og kjører stødig 60 FPS i de aller fleste situasjoner, unntatt tilfeller hvor jeg går direkte mot en lyskilde og dermed fragmentering av lysstråler gjennom feks en busk. Da faller FPS fra 60 til 42-44. Veldig rart. Har prøvd å fjerne 60 FPS cappen ved å tukle litt med ini.filen, noe som for øvrig bare gir mer FPS for de som vil prøve, men fjerner ikke stutters. Ja helt til jeg skrudde på borderless window, nå går det butter smooth. Er noe problemer med den innebygde vsyncen, lagger endel, pluss superhøy input lag, så bruk borderless du forresten tok dette bildet LOLwut? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Føler at ammo går i minus hele veien, selvom jeg ikke sløser det bort. Skal det være slik? Kjedelig å måtte bruke 3-400 caps hver gang man skal ut og gjøre noe. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 (endret) Føler at ammo går i minus hele veien, selvom jeg ikke sløser det bort. Skal det være slik? Kjedelig å måtte bruke 3-400 caps hver gang man skal ut og gjøre noe. Nei slik skal det ikke være. Jeg har ikke brukt en krone på noe som helst og har flere tusen skudd. .38 f.eks som jeg ikke bruker har jeg alene 3800 av. Leiter du i alle krinker og kroker? Endret 18. november 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Hvordan bruker man granater i V.A.T.S? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg ble så dritt lei av å alltid gå tom for ting, og hvor mye som krevdes for å faktisk å nok ressurser til å få noe ut av bygge/crafte metaen til at jeg til slutt endte opp med å ta ned console, skrive "tgm", og bygge/crafte hva f. jeg ville for deretter å skru det av når jeg er ferdig og gjør quests. Har tid til å kaste bort på gaming, men det finnes grenser for hvor mye tid jeg kan investere Man kan også bruker player.additem, men det var også svært tungvint. Om det var uklart: I god mode har man uendelig med ressurser. Man må dog fortsatt bruke tid på å lvle opp for å nå lvl req til de forskjellige craft/build perksene. Du kan jo likegodt jukse med ammo ol også da Jeg kan, men akkurat det har jeg nok av. Går tom for ting innimellom, men da bytter jeg bare våpen. Målet mitt er ikke å cheat2win, men å slippe den evige lootinga for å pusle med settlements. Det er jo uansett et metagame som i prinsippet ikke har noen direkte innvirkning på andre deler av spillet. Nå har jeg ikke satt meg nevneverdig inn i hva slags ressurser en god/flere gode settlements kan generere med de rette perksa, men dog. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Ammo har jeg ganske mye av, men så er jeg i overkant nøye når jeg looter også da Forresten. Er det mulig å flytte på materialer og sånn som kan brukes til å bygge/oppgradere ting med? Har hatt Sanctuary Hill som min hovedbase og scrappa ting der stort sett. Mens jeg har gjort dette så har jeg ikke brydd meg om å fikse på de andre plassene, men oppdaget nå at resurssene ikke blir med fra camp til camp. Har jeg tabba meg ut her eller er det mulig å flytte på resurssene, eventuelt bygge noe en plass og ta det med til en annen? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Føler at ammo går i minus hele veien, selvom jeg ikke sløser det bort. Skal det være slik? Kjedelig å måtte bruke 3-400 caps hver gang man skal ut og gjøre noe.Frem til lvl 15/20 måtte jeg rulere mellom 4 forskjellige våpen. Fra lvl 25 brukte jeg kun hagla og .50 sniper, men måtte hele tiden kjøpe ammo til hagla. Er ikke før nå, rundt lvl 32, at jeg ikke lenger trenger å kjøpe ammo. Spiller forresten på survival. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 (endret) Ammo har jeg ganske mye av, men så er jeg i overkant nøye når jeg looter også da Forresten. Er det mulig å flytte på materialer og sånn som kan brukes til å bygge/oppgradere ting med? Har hatt Sanctuary Hill som min hovedbase og scrappa ting der stort sett. Mens jeg har gjort dette så har jeg ikke brydd meg om å fikse på de andre plassene, men oppdaget nå at resurssene ikke blir med fra camp til camp. Har jeg tabba meg ut her eller er det mulig å flytte på resurssene, eventuelt bygge noe en plass og ta det med til en annen? local leader perk ( ch 6), med den så lager man supply lines til andre settlements og får tilgang til alle mats man har slik at man kan bygge, mats blir ikke flyttet, men man får tilgang til disse ved bygging Endret 18. november 2015 av B-QL 1 Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Hvilke companions bruker dere mest? Personlig så bruker jeg Dogmeat. Har møtt 7 andre companions siden det og jeg bruker fortsatt bikkja. Bruker den som jeg ikke har fått perken til enda, og lar dem gå i powerarmor så de kan bære enda mere for meg Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 (endret) Once you've acquired the "Local Leader" perk, you can create Supply Lines between your workshops. To create a supply line, highlight a settler in one of your settlements and press [Q] (or R1/RB on PS4/XBOX) to display a list of workshop settlements. Select the settlement you want to link to your current settlement. The settler will now be assigned to "supply line" duty and will travel between settlements. If you ever want to remove the supply line, simply assign the settler to some other work object. The worker will actually travel between the two settlements, so it may be difficult to reassign the worker, since they may not be in their home settlement. Workers who are on supply line duty still count towards population as well as food/water requirements, despite hardly ever being in the settlement. Settlements share resources with all other settlements that are part of its supply line network; two settlements do not have to be directly connected. In other words, if you connect settlement A->B, B->C, and B->D, then A, C, and D will also share resources with each other despite not directly being connected since they are still part of the same network. Endret 18. november 2015 av Dragen 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Regner med det er INT man må oppgradere for å få mulighet til å picke vanskelige låser? (står ikke skrevet noe om denne skillen i perk-treet) Alt for mange safer o.l. som jeg har måttet springe fra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå