OnetroM Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Men liker best å snike med .50 cal /m lyddemper. Bruker man cal .50 er lyddemperen bare til pynt Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Er det tidsbegrensning på oppdragene? Husker jeg fikk failed på et oppdrag ganske tidlig fordi jeg ikke dro til et sted (hadde ikke utforsket stedet). Har også fått tilbud om å joine de folka på politistasjonen (BoS?) og Railroad, men har ikke bestemt meg enda. Er det slik at hvis man joiner så mister man muligheten til å ta andre oppdrag siden? Og sist: Hvordan legger dere til spoiler-rullegardin? Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Du kan joine både BoS og Railroad, men vil tenke meg at vi på et tidspungt må ta et valg. I game guide boken stod det noe om at man kunne rissikere at de andre ble sur om man gjorde for mange quest for en gitt fraksjon, men husker ikke nøyaktig hva som stod. Selv har jeg gjort en 4 quest fra Railroad og 2 for BoS, ikke noe problemer enda værtfall. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 (endret) Jo mer jeg spiller dette spillet, leser om det, ser videoer osv. jo mer blir det en klar GOTY 2015! Endret 18. november 2015 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Men liker best å snike med .50 cal /m lyddemper. Bruker man cal .50 er lyddemperen bare til pynt Hva mener du? Rifla bråker jo mye mindre for min del iallfall, men mener du at det er en glitch i spillet som gjør at fi hører deg uansett? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Og sist: Hvordan legger dere til spoiler-rullegardin? Man skriver: [spåiler] blablabla [/spåiler] Bare bytt ut å med o Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Hva mener du? Rifla bråker jo mye mindre for min del iallfall, men mener du at det er en glitch i spillet som gjør at fi hører deg uansett? Er vel mer en referanse til den virkelige verden. Cal.50 er jo verstingen innen rifler som kan bæres for hånd. Det er ikke uten videre enkelt å dempe den lyden spesielt mye Vår "venn" er den til venstre. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Hehe ja ... men dette er jo et spill. Jeg har skutt en del med .50 cal i RL, og det er ikke lett å dempe nei. Har skutt med grovere også .. mye grovere Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Hvilken vanskelighetsgrad vil folk anbefale? Lastet ned Fallout 4 i går, men ikke startet å spille enda. Aldri spilt Fallout, men vil vel se på meg selv som en habil gamer som ikke trenger det altfor lett. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Hard burde gå bra. Jeg har økt vanskelighetsgraden etter hvert som jeg har lvl'a også, for å få det litt mer vanskelig etterhvert som jeg blir rigga med utstyr. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Flere som opplever stutters i FO4? Har et MSI GTX 970 og har cranka alle grafikk innstillinger til ultra, og kjører stødig 60 FPS i de aller fleste situasjoner, unntatt tilfeller hvor jeg går direkte mot en lyskilde og dermed fragmentering av lysstråler gjennom feks en busk. Da faller FPS fra 60 til 42-44. Veldig rart. Har prøvd å fjerne 60 FPS cappen ved å tukle litt med ini.filen, noe som for øvrig bare gir mer FPS for de som vil prøve, men fjerner ikke stutters. Lenke til kommentar
Dave90 Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 hva slags armor bruker folk her inne? sliter med å finne god armor og sliter med ammo Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Flere som opplever stutters i FO4? Har et MSI GTX 970 og har cranka alle grafikk innstillinger til ultra, og kjører stødig 60 FPS i de aller fleste situasjoner, unntatt tilfeller hvor jeg går direkte mot en lyskilde og dermed fragmentering av lysstråler gjennom feks en busk. Da faller FPS fra 60 til 42-44. Veldig rart. Har prøvd å fjerne 60 FPS cappen ved å tukle litt med ini.filen, noe som for øvrig bare gir mer FPS for de som vil prøve, men fjerner ikke stutters. Oppdaterte driverne og endte med komplett fiasko. Har selv 970, det lugger noe vannvittig på high/ultra, noe som gikk greit før. Tilbakestilte driveren men ingen endring. Det er mange mindre og etpar større stutters. Gikk ned på medium og fjernet de, men det er noe galt her ja. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 (endret) hva slags armor bruker folk her inne? sliter med å finne god armor og sliter med ammo Ammo har jeg ingen problem med, trikset er å leite over alt og samtidig forsøke å ikke sløse skudd. Spesielt i begynnelsen. Man trenger ikke drepe alt .. Det er også viktig å vite hvor på kroppen man skal skyte en fiende, og hvilke type våpen de er spesielt sårbare for. I tillegg er jo sneak-bonus genialt. Ang armor er jeg litt usikker ennå. Jeg bruker nå kombinasjon av metall, lær og combat for å forsøke å dekke opp om de tre ulike beskyttelses-typene. Etter hvert finner man nok noen skikkelige spesialutgaver, men har ikke brydd meg så mye om det forløpig. Det viktige er jo å få opp armor perk's og mekke på dem selv. Endret 18. november 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Hvilken vanskelighetsgrad vil folk anbefale? Lastet ned Fallout 4 i går, men ikke startet å spille enda. Aldri spilt Fallout, men vil vel se på meg selv som en habil gamer som ikke trenger det altfor lett. Man kan endre vanskelighetsgraden underveis, både opp og ned. Så bare prøv deg frem og se hva du syntes er mest spennende. Jeg spiller på Normal, orker ikke slite meg helt ut. Andre skal jo på død og liv kjøre linja helt ut og leve på egendyrka grønnsaker og urter man finner i skauen, men jeg er ute etter litt enklere underholdning hva slags armor bruker folk her inne? sliter med å finne god armor og sliter med ammo Så langt bruker jeg det jeg finner på fiender som er daue. I tillegg tar jeg på endel klær som gir bonus på SPECIAL-statsene. 2+ på END gir mer HP så tidlig i spillet enn tweaking av rustninger. Kjører uansett sporet til Kyrre, finn noe du syntes er kult og modifiser det etter egne preferanser. Uansett veldig spillerstil-avhengig. Melee-folk må naturlignok ha litt annen utrustning enn en snikende ninja-sniper som jeg har tenkt å bli Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Hard burde gå bra. Jeg har økt vanskelighetsgraden etter hvert som jeg har lvl'a også, for å få det litt mer vanskelig etterhvert som jeg blir rigga med utstyr. Men har det annen effekt enn at man bruker mer ammo på fiender og tar mer skade? Møter man på flere fiender eller har de bedre utstyr eller får mer xp f.eks? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Vanskelighetsgraden påvirker hvor mange leg. fiender man møter på - altså det påvirker drop rate av legendary våpen/armor. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Hvordan får jeg strøm til lamper og slike ting? Funker jo ikke å bare dra en wire ifra en generator og bort til lampen. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Vanskelighetsgraden påvirker hvor mange leg. fiender man møter på - altså det påvirker drop rate av legendary våpen/armor. Tøfft. Men alle fiender tåler vel mer, samt gjør mer skade? Finner man like mye ammo som før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå