Akrabra Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Noen tips til å få litt mer adhesive? Trenger å få bygd Power Armoren min fullt ut nå. Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Noen tips til å få litt mer adhesive? Trenger å få bygd Power Armoren min fullt ut nå. vet man kan lage noe(navnt glapp akkurat nå) men er på coocking. trenger mutfruit,tato,corn og purified water. da lager man noe som blir 5 adhesive hvis jeg ikke husker feil 2 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Jeg looter alt som inneholder kobber, skruer, nuclear materials, crystals, olje. Og sikkert noe annet. Har tagget de nødvendige artikler, så spretter opp et forstørrelsesglass på de tingene jeg har lyst på. Hvordan? Altså spotte ting man vil ha. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Noen tips til å få litt mer adhesive? Trenger å få bygd Power Armoren min fullt ut nå. vet man kan lage noe(navnt glapp akkurat nå) men er på coocking. trenger mutfruit,tato,corn og purified water. da lager man noe som blir 5 adhesive hvis jeg ikke husker feil Stemmer, vegetable starch. 3x mais, 3x mutfruit, 3x tato og 1x purified water. Kok det opp så blir det vegetable starch som kan gjøres om til 5 adhesive. 2 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Adhesive er det eneste jeg ikke får nok av virker det som Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Jeg bruker "store all scrap". Da tas alt fra scrap-folderen i items automatisk i benken. Disse blir ikke scrappet da mente jeg jo - men hvis man skal lage/modde noe som trenger en del fra en av disse item så blir den scrappet. (Kan noen bekrefte dette - jeg er ikke hjemme nå..) Uansett så scrappes ikke våpen og rustning. Bare items fra scrap-folderen (junk folderen heter det vel) Hvis du legger mat, scrap og mods i benken så er det veldig enkelt å lage, modifisere osv. Rustninger scrapper jeg manuelt hvis jeg trenger lær f.eks. Våpen scrapper jeg ikke ennå fordi jeg har ikke den perk'n (ingen vits å scrappe våpen før man har perken som gir deg disse skruene osv - man får bare metall i begynnelsen). Det som er veldig kjekt er våpenmods. Satte sammen noen feite .50 cal rifler i går - blodrigga med alt og kosta meg svært lite adhesive fordi jeg plukka mods fra andre, tilsvarende våpen. Når du sier "plukka mods fra hverandre" mener du da at du scrappet våpen som hadde mods? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Jeg looter alt som inneholder kobber, skruer, nuclear materials, crystals, olje. Og sikkert noe annet. Har tagget de nødvendige artikler, så spretter opp et forstørrelsesglass på de tingene jeg har lyst på. Hvordan? Altså spotte ting man vil ha.Når du er inne på workshop kan du merke "råvarer" du er tom for. Da får du beskjed når du er ute i den store verden og finner ting du trenger. F.eks får jeg et lite forstørrelsesglass når jeg ser en globus, fordi jeg har merket en av tingene den inneholder Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 For de som ikke vet det: Hvis man ikke scrapper manuelt, så vil man miste masse scrap når man bygger ting. Trenger du lim og har duct tape i workbench, så vil den ta lim og kaste cloth. Akkurat ja det var noe lignende dette jeg hadde hørt. Mens andre sier at det andre den ikke trenger blir kastet tilbake i din storage? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) Jeg bruker "store all scrap". Da tas alt fra scrap-folderen i items automatisk i benken. Disse blir ikke scrappet da mente jeg jo - men hvis man skal lage/modde noe som trenger en del fra en av disse item så blir den scrappet. (Kan noen bekrefte dette - jeg er ikke hjemme nå..) Uansett så scrappes ikke våpen og rustning. Bare items fra scrap-folderen (junk folderen heter det vel) Hvis du legger mat, scrap og mods i benken så er det veldig enkelt å lage, modifisere osv. Rustninger scrapper jeg manuelt hvis jeg trenger lær f.eks. Våpen scrapper jeg ikke ennå fordi jeg har ikke den perk'n (ingen vits å scrappe våpen før man har perken som gir deg disse skruene osv - man får bare metall i begynnelsen). Det som er veldig kjekt er våpenmods. Satte sammen noen feite .50 cal rifler i går - blodrigga med alt og kosta meg svært lite adhesive fordi jeg plukka mods fra andre, tilsvarende våpen. Når du sier "plukka mods fra hverandre" mener du da at du scrappet våpen som hadde mods? Nei. Som flere har vært inne på her nå så: Si du finner en sniper med et bra magasin du vil ha, f.eks large quick reload. Du vil ikke bruke denne rifla, fordi du har en bedre en fra før. Du tar da rifla i benchen og bytter magasinet ut med stock (denne er rimelig å lage) eller kanskje du har noen mods til dette fra før også, da er det jo gratis. Jeg tester alltid om jeg har noe fra før (da byttes det automatisk, koster deg ingenting) - så har du dette magasinet i inventory'n din. Da kan du sette den på den andre rifla di gratis. Funker som fjell! (Men må jo være samme våpen selvsagt) Edit: Munning er gratis å bytte også. Så finner du et våpen med bajonett eller noe slikt på munningen, kan du bytte til stock gratis og sette denne på tilsvarende våpen du allerede har. Med rifla har jeg med meg to receivere også, en for 308 og en for .50. Så kan du jo bytte receiver og utnytte fler type ammo. Endret 17. november 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) Cool må sjekke. Men du kan også scrappe en mod etter den er tatt ut for å få komponentene? Endret 17. november 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) Ja moden du tar ut er separat. Du kan gjøre hva du vil med våpenet etterpå. Scrappe mod har jeg ikke forsøkt - mener det er en perk jeg må ha først da. Endret 17. november 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) Super info. Takker Noen som vet om dette med vann og mat i settlements? Må man ha 1 mat per settler og 2 vann per settler og 2 defensive per settler? Samt hvordan styrer man hvor mange som kommer? Endret 17. november 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Jeg looter alt som inneholder kobber, skruer, nuclear materials, crystals, olje. Og sikkert noe annet. Har tagget de nødvendige artikler, så spretter opp et forstørrelsesglass på de tingene jeg har lyst på.Hvordan? Altså spotte ting man vil ha.Når du er inne på workshop kan du merke "råvarer" du er tom for. Da får du beskjed når du er ute i den store verden og finner ting du trenger.F.eks får jeg et lite forstørrelsesglass når jeg ser en globus, fordi jeg har merket en av tingene den inneholder overfør alle itemsa fra workbenchen til inventory. gå inn i pipboy -> junk. trykk så på "C" for compenent view. da får du en oversikt over hva alle tingnene dine i inventory består av. for å markere en ting, eller flere, som du trenger. trykker du på "Q" Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Super info. Takker Noen som vet om dette med vann og mat i settlements? Må man ha 1 mat per settler og 2 vann per settler og 2 defensive per settler? Samt hvordan styrer man hvor mange som kommer? mener det er 1 mat, 1 water, 1 defence pr villager. du tiltrekker deg nye settlers ved å bygge recruitment radio beacon. antall innbyggere beregnes ut fra default sum 10 + din charisma. om dette er feil får noen andre rette meg. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) Ah igjen takker. Har Radio beacon oppe å kjører men det vil si at jeg allerede nå må sørge for food, water, bed og defence for 10+charisma (max20), Super Så også i våpenmods at jeg får "Attach" om jeg har moden i inventory og "build" om jeg ikke har den. Eneste jeg da savner er muligheten til å scrape mods jeg ikke bruker eller selge dem. Plukke av mods fra et våpen får man som nevnt til med å montere/bygge den billigste så du får den du ville ha i inventory. Endret 17. november 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Crouser Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) Da legger i vertfall jeg ut bilder først av huset mitt og litt rundt om i Sanctuary, legger di under spoilere for å "spare" plass. Huset er ikke ferdig, kun 1. etasje som begynner å nærme seg ferdig. Forhåpentligvis vil det også komme en mod slik at jeg kan bygge å detaljere i det uendelige Sett utenfra mot fremsiden av huset. Power Armour'en står klar under eget tak å vegger. Inngangsdør til høyre og til høyre der igjen ser dere "grillhytta" mi. Sett fra hoveddøren å innover i "stua" med craftingstations i helt bake i rommet. Helt til høyre i bildet er utgangen til balkongen. Rett ved siden av utgangen samler jeg alt av våpen, armour, granater, ingredienser osv. Til venstre igjen har vi baren min med et par hyller og krakker. Her er tre boder med scavenging stations. Generatoren som driver lysene inne i huset samt en radio beacon. Veien ut av byen med et par turrets på hver søyle. Baksiden av huset med balkong. Skal ordne i 2. eller 3. etasje også. En bakgård der grønnsaker og frukt dyrkes. Endret 17. november 2015 av Crouser 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Trenger bare en megler-robot som kan selge hus vi bygger i settlements 1 Lenke til kommentar
Egentlig2.0 Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Holder meg til Dogmeat, jeg. Med perk for at han holder fast fienden så funker han gull for meg. Får tid å sikte og ordne VATS og det meste. Da tror jeg det blir Dogmeat eller forever alone fremover. Ekstra lagringsplass er jo kjekt, pluss den perken Lenke til kommentar
Crouser Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) Hvor mye vekt/items kan Dogmeat holde? Edit: Noen som vet om det er noe spesielt med de apene som er plassert rundt om i spillet? Endret 17. november 2015 av Crouser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå