Isbilen Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Klok av skade fra tidligere Bethesda-spill var jeg skeptisk til å be Dogmeat ta seg ferie. Men jeg gjorde det likevel, og ganske riktig, nå finner jeg ham faen ikke igjen. De sier at han som regel er i hundehusene på Sanctuary eller rundt den første bensinstasjonen, men ikke hos meg. Noen andre tips? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Klok av skade fra tidligere Bethesda-spill var jeg skeptisk til å be Dogmeat ta seg ferie. Men jeg gjorde det likevel, og ganske riktig, nå finner jeg ham faen ikke igjen. De sier at han som regel er i hundehusene på Sanctuary eller rundt den første bensinstasjonen, men ikke hos meg. Noen andre tips? De par gangene jeg har blitt lei av maset hans og sendt ham hjem har jeg funnet han lokende rundt ved Red Rocket bensern hver gang. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Er det noen god grunn til å bruke pipboy appen? Ser at flere skryter av den men lurer litt på hva den er ment å brukes til? Grunn til at jeg spør er fordi jeg fikk failed to connect, og vil ikke bruke no tid på troubleshooting om der ikke er god grunn til det (: Vil heller spille Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Er vel bare for å slippe å bruke PB ingame. Hvorvidt det er noen fordel må man spørre seg selv. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Det er bare det ja... Ja det kan man spørre seg om Håpet på no special-stash eller lignende for å bruke den Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Klok av skade fra tidligere Bethesda-spill var jeg skeptisk til å be Dogmeat ta seg ferie. Men jeg gjorde det likevel, og ganske riktig, nå finner jeg ham faen ikke igjen. De sier at han som regel er i hundehusene på Sanctuary eller rundt den første bensinstasjonen, men ikke hos meg. Noen andre tips? Bikkja var så nøden og irriterende at jeg ga den permanent ferie ved å åpne konsollen og taste disable. Jeg liker hunder godt jeg, men det var nå uansett en befrielse. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Klok av skade fra tidligere Bethesda-spill var jeg skeptisk til å be Dogmeat ta seg ferie. Men jeg gjorde det likevel, og ganske riktig, nå finner jeg ham faen ikke igjen. De sier at han som regel er i hundehusene på Sanctuary eller rundt den første bensinstasjonen, men ikke hos meg. Noen andre tips? Bikkja var så nøden og irriterende at jeg ga den permanent ferie ved å åpne konsollen og taste disable. Jeg liker hunder godt jeg, men det var nå uansett en befrielse. skriv gjerne hvordan man gjør det Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Tasten Ø åpner konsollen. Klikk på den eller det du vil fjerne slik at du får tingens/personens/dyrets base ID på skjermen, skriv disable, trykk Enter og Hey Presto!, irritasjonen er borte. Uvurderlig. Det samme er Fallout Wiki, der man finner all relevant informasjon. Ikke alt helt ennå riktignok, siden spillet er helt ferskt, men gi det en ukes tid så er nok alt på plass. Endret 16. november 2015 av Belfaborac 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Hvilken hood joiner dere, og hvorfor? (spoiler) Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Dere kan sikkert det meste som står på denne listen La merke til denne Projectiles can be shot out of the enemies hands or while they are being thrown. Så hvis noen bruker en Fat Man imot deg, og du har mer enn flaks. Kan du skyte den bomben før den treffer deg? Eller gjelder det kun granater og slike ting? Ser at det står Thrown så da er det kanskje kun for granater? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Tror ikke du kan skyte en mini-nuke på vei mot deg nei, men for all del jeg vet ikke. Skal testes! Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Dere kan sikkert det meste som står på denne listen La merke til denne Projectiles can be shot out of the enemies hands or while they are being thrown. Så hvis noen bruker en Fat Man imot deg, og du har mer enn flaks. Kan du skyte den bomben før den treffer deg? Eller gjelder det kun granater og slike ting? Ser at det står Thrown så da er det kanskje kun for granater? Nice. Var en hel del jeg ikke visste der Men er det noen som vet om man kan se hvor lenge en potion effekt man har tatt har igjen noe sted? Når man trykker Q i Stats så får man opp kun hva de gjør men ikke hvor lenge. Endret 16. november 2015 av Thoto79 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Dere kan sikkert det meste som står på denne listen La merke til denne Projectiles can be shot out of the enemies hands or while they are being thrown. Så hvis noen bruker en Fat Man imot deg, og du har mer enn flaks. Kan du skyte den bomben før den treffer deg? Eller gjelder det kun granater og slike ting? Ser at det står Thrown så da er det kanskje kun for granater? Tror ikke du kan skyte en mini-nuke på vei mot deg nei, men for all del jeg vet ikke. Skal testes! Skyt armen som blinker til super mutant suicide og se han sprenge i en fin sky av radioaktivt støv ved hjelp av et skudd, er du heldig tar den med seg flere i samme slengen Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Tror ikke du kan skyte en mini-nuke på vei mot deg nei, men for all del jeg vet ikke. Skal testes! Det er nå man kunne ønskt det fantes multiplayer slik at du enkelt kunne fått en annen spiller til å skyte en nuke imot deg Er det noe sted man kan se Dere kan sikkert det meste som står på denne listen La merke til denne Projectiles can be shot out of the enemies hands or while they are being thrown. Så hvis noen bruker en Fat Man imot deg, og du har mer enn flaks. Kan du skyte den bomben før den treffer deg? Eller gjelder det kun granater og slike ting? Ser at det står Thrown så da er det kanskje kun for granater? Nice. Var en hel del jeg ikke visste der Men er det noen som vet om man kan se hvor lenge en potion effekt man har tatt har igjen noe sted? Når man trykker Q i Stats så får man opp kun hva de gjør men ikke hvor lenge. Likte denne You can turn sideways to squeeze through tight openings.Det må prøves ut Dere kan sikkert det meste som står på denne listen La merke til denne Projectiles can be shot out of the enemies hands or while they are being thrown. Så hvis noen bruker en Fat Man imot deg, og du har mer enn flaks. Kan du skyte den bomben før den treffer deg? Eller gjelder det kun granater og slike ting? Ser at det står Thrown så da er det kanskje kun for granater? Tror ikke du kan skyte en mini-nuke på vei mot deg nei, men for all del jeg vet ikke. Skal testes! Skyt armen som blinker til super mutant suicide og se han sprenge i en fin sky av radioaktivt støv ved hjelp av et skudd, er du heldig tar den med seg flere i samme slengen Haha ja jeg har møtt på de folka noen par ganger. Artig når du ser han løper imot noen andre fiender og det bare sier bang Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Skyt armen som blinker til super mutant suicide og se han sprenge i en fin sky av radioaktivt støv ved hjelp av et skudd, er du heldig tar den med seg flere i samme slengen Kult. Nå spiller jeg melee så da sprinter jeg inn og knuser hodeskallen før dem rekker og sette av eksplosjonen. Risikabelt, men det fungerer. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Dere kan sikkert det meste som står på denne listen La merke til denne Projectiles can be shot out of the enemies hands or while they are being thrown. Så hvis noen bruker en Fat Man imot deg, og du har mer enn flaks. Kan du skyte den bomben før den treffer deg? Eller gjelder det kun granater og slike ting? Ser at det står Thrown så da er det kanskje kun for granater? Nice. Var en hel del jeg ikke visste der Men er det noen som vet om man kan se hvor lenge en potion effekt man har tatt har igjen noe sted? Når man trykker Q i Stats så får man opp kun hva de gjør men ikke hvor lenge. Likte denne You can turn sideways to squeeze through tight openings.Det må prøves ut Yes. Og tipset her var jo priceless! Hold Down Shift to use WASD for Crafting and Dialogue options instead of the Arrow Keys for the PC Version. 3 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Noen som vet hvor lenge Addictions varer og om det er noe man kan ta mot det? Evig fyllesjuke på gang her som gjør at jeg mister carry weight! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Noen som vet hvor lenge Addictions varer og om det er noe man kan ta mot det? Evig fyllesjuke på gang her som gjør at jeg mister carry weight! kan ikke det kureres hos en doctor? evt ta en addictol Endret 16. november 2015 av Sangesland 1 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Lurer på noe angående critical hits, skjer de kun i Vats eller skjer de også under vanlige angrep slik som tidligere? Har aldri sett/lagt merke til noe beskjed om crits utenfor Vats. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Noen som vet hvor lenge Addictions varer og om det er noe man kan ta mot det? Evig fyllesjuke på gang her som gjør at jeg mister carry weight! Er en lege i Diamond City som kurerer addictions. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå