Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står fortsatt en et stort 404 over Vault-tek logoen på V137-siden. Er vel bare et hint om feilmelding da.. Pga noe kollaps i systemet. Før stod det permission denied by overseer. Er jo ikke en faktisk feilmelding.

Endret av Aniratak
Lenke til kommentar

Tenk på utviklingen Oblivion -> Fallout 3 da. Og Fallout 3 -> Skyrim. Mye forbedringer fra spill til spill. Alle disse spillene var i tillegg på samme generasjon konsoller (Xbox 360 og PS3). Nå har vi i tillegg ny generasjon konsoller, så tipper utviklingen vil bli enda mer synlig.

Lenke til kommentar

Det står fortsatt en et stort 404 over Vault-tek logoen på V137-siden. Er vel bare et hint om feilmelding da.. Pga noe kollaps i systemet. Før stod det permission denied by overseer. Er jo ikke en faktisk feilmelding.

Kan være fordi siden blir oppdatert, fordi noe stort er i gjære. Da er det neppe bare en vanlig annonsering det er snakk om. Kanskje en portal til en hel masse Fallout-greier, som en egen nettbutikk for det eller noe sånt. Eller, i teorien, Fallout Online. Det vil nok da bli et browser-spill, men det trenger ikke bety så mye. Selv Quake 3 kjører jo i en browser. :) Men dette er bare spekulasjoner fra en som har vært våken i fem minutter. :p

Lenke til kommentar

Samme side kommer du til uansett hva du skriver etter http://thesurvivor2299.com/

Skriver du http://thesurvivor2299.com/Aniratak kommer samme feil opp. Det betyr rett og slett at de som drifter http://thesurvivor2299.com/ har endret standard feilmelding, og IKKE at Aniratak kommer til å være med i Fallout4.

Lenke til kommentar

Det var bare det at thesurvivor2299.com/V137 hadde et annet innhold helt frem til i går. Det stod noen tall etterfulgt med "permission denied by the overseer", og det var den eneste thesurvivor-nettsiden som viste akkurat det.

Jeg er så Fallout-blind nå at jeg ikke så 404 som error. Tenkte automatisk Vault-nr. Men uansett så er det først idag at det dukker opp, har aldri vært sånn før.

Lenke til kommentar

Jeg er så Fallout-blind nå at jeg ikke så 404 som error. Tenkte automatisk Vault-nr. Men uansett så er det først idag at det dukker opp, har aldri vært sånn før.

Hadde vært tøft om vi fant koordinater til Vault 404 i Fallout 4, men om vi drar dit ser vi bare at noen har spraymalt en dør med Vaultnr 404 på en fjellvegg. :p

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Husker ikke hvem som sa det, noen sider tilbake. Men jeg virkelig digger ideen, om å få oppleve krigen, komme seg til ett valt, og fryses ned til 2299. Uansett hvordan de hadde håntert det, skulle jeg gitt mye for å få oppleve krigen fra bombene begynte å treffe.

OM dette skulle vise seg å være tull. Blir jeg uansett ikke fryktelig skuffa, fordi jeg er HELT overbevist om at det er fallout 4 de jobber med nå :)

Lenke til kommentar

Det stod noen tall etterfulgt med "permission denied by the overseer", og det var den eneste thesurvivor-nettsiden som viste akkurat det.

Kan det rett og slett være at de har endret feilmeldingen?

Dvs. at V137 OGSÅ var en feilmelding?

Endret av covah
Lenke til kommentar

Kan det rett og slett være at de har endret feilmeldingen?

Dvs. at V137 OGSÅ var en feilmelding?

Jo så klart, men ville ikke alle de andre nettsidene (altså om du skriver /potet eller /apekatt på slutten) også vist den samme "feilmeldingen" da? Det gjorde de ikke. Var bare /137 som viste noe i det hele tatt, hvis man ser bort ifra et par andre greier og så klart selve nedtellingssiden. Dessuten er vel "permission denied by overseer" en direkte kobling til Fallout. Det er jo ikke bare en vanlig feilmelding. Men skal ikke blåse opp denne diskusjonen om feilmeldingen noe mer. De har hvertfall endret noe, og fjernet den noe spesielle "feilmeldingen" som har vært på V137 de siste ukene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...