Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det kan jeg aldri tenke meg. Hvis et annet firma hadde lansert et spill ved navn Fallout 4, så ville de trolig ha blitt saksøkt herfra og til helv#¤"e av Bethesda.

Og derfor har jeg også en følelse av at det er i Bethesda sin interesse å stoppe thesurvivor2299 dersom det ikke er de som holder på.. Så det at de ikke stopper den er bare positivt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahaha!! Den sangen der ass.. Nå er det allerede gjort. Den kommer til å sitte i underbevisstheten

Det som er ekstra typisk er at jeg har siste eksamen samme dag som den andre nedtellingen er ferdig. Blir ikke lett å konsentrere seg da (hvis det viser seg at alt er ekte). Hadde vært fint om nedtellingen liksom sluttet på kvelden. Fin avslutning på semesteret. Blir nok uansett vanskelig å konsentrere seg.. Fallout liksom. Ække hvert år man står foran en mulig Fallout annonsering. Det er en sjelden sak.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ooo gleder meg så sykt mye, husker når jeg først kjøpte et fallout spill (Fallout 3 og new vegas) 3 år siden, det var mitt første møte med den slags type spill og ble redd mange ganger men vendte meg til det etterhvert, en fantastisk spill opplevelse jeg aldri vil glemme:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Fallout 3 og NV er de første du har spilt? I så fall...

Fallout

Fallout 2

Tyve dollar har du råd til. :)

Har hørt om dem og vet det er mange fallout fans som spilte dem først og slikt men jeg syns ikke det ser så fristendes ut egentlig, utenom det å høre richard dean sin stemme i spillet:)

Lenke til kommentar

Ingen oppdatering hverken i går eller forigårs.. Det var Thanksgiving i usa, og ZeniMax/Bethesda sine kontorer har vært helt stengt pga. det.. Sier ikke det er en kobling her altså... Men jeg liker å tenke positivt! Tyner det for det det er verdt.

Troll tar ikke ferie, og spes ikke om det er fra europa. (Hvis vi tenker på de timezone greiene som var på siden)

så ja er bra tegn

Lenke til kommentar

I tillegg tenker jeg litt sånn: Dersom det er et troll, ville ikke ferie ført til MER trolling. Fri = sitte foran dataen og sikle? Nå tar jeg utgangspunkt i at det er et troll fra usa så klart. Har jo ikke thanksgiving her. Men tenker at det må være en slags kobling til usa. Er det veldig lett å sette opp et amerikansk telefonnr her i Europa som bare fungerer i en time og som spiller musikk når folk ringer til det? (Tenker på det amerikanske telefonnr som lå i koden som folk ringte. Det var til et nr i Maryland tror jeg, og spilte Fallout-musikk før nummeret ble stengt av igjen)

Lenke til kommentar
Jeg legger merke til at nedtellingen for "nuclear winter is coming" Ikke stopper på 10 dager på hovednedtellingen som den gjorde før. I går sjekket jeg og den var ca. 1,5time off (kan være jeg husker feil), nå ender den lille nedtellingen 35 minutter etter det er 10 dager igjen på den store. Er det noen som har vært inne å endret?

Nuclear winter is coming, 01.12.2013 klokken 21:35, 15:35 på østkysten USA, 12:35 vestkysten USA

Hovednedtellingen, 11.12.2013 klokken 21:00, USA(15:00 og 12:00)

Dette er "prime time" for Europa, men 15:00/15:35 for Bethesda game studios, tolk dette som du vil.
Lenke til kommentar

Hmmm.. Usikker på hvordan man isåfall skal tolke det. En ting er at dersom det skal avsløres "prime time" i USA vil det være midt på natta her og få europeere vil kanskje få det med seg. Når det er "prime time" her er jo folk våkne i USA. Kan hende de har justert avsløringtidspunktet. Vet ikke helt om en troller ville vært så spesifikk.. Da ville det vel vært det samme for vedkommende..

Lenke til kommentar

Kanskje det blir lansert en teaservideo 1 desember og Fallout: The Survivor blir annonesert på Video Games Awards den 11 desember.

Kan jo spekulere i hva The Survivor betyr, sannsynligvis en person som rømte fra bombene i 2077 og våkner opp 222 år etter som eneste overlevende fra et vault.

Gleder meg til fortsettelsen.

Endret av FreemanG
Lenke til kommentar

sånn ca rundt halv ti i kveld tror jeg den nedtellingen er ferdig. Spent!!

Hva tror dere kommer til å skje når nedtellingen i kveld er ferdig?

Gitt at hele greia er ekte tror jeg det kommer en reklame for noe Vault-tek utstyr. Noe lignende starten på traileren til Fallout 3.

Endret av Aniratak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...