Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er tydelig at skribent på technobuffalo ikke har vært helt med i "timen" da han skrev saken og ikke kjenner spesiellt til engine. Bethesda har ei lovet mer en 60 fps på i F4. Ja det er en av svakhetene til engine. Dette er og var de fleste som har spillet oblivion f3 fnv skyrim klar over. Skjønner twittern var noe uklar i fra bethesda. Menn de lovet aldri mer en 60 fps stabilt.

 

edit.

 

"Fallout 4 is 1080p & 30fps on Xbox One and PS4. Resolution and FPS are not limited in any way on the PC"

 

Altså ikke cappet til 30 fps men heller ikke over engine limit (60 fps). Så for dem som tvinger opp fps  må heller lese seg opp på enine og dens limitasjoner før dem leker seg med ini fila 

Endret av SHITBENDER
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mye minne bruker Fallout 4 for dere? Jeg ser at den krever 8GB og jeg har kun 8GB. Er 8GB som krav tatt i betrakning av programvare og systemprogramvare som kjører i bakgrunnen? Eller er det "bare" spillet som krevet 8GB? Og at man da burde ha 2-4GB i tillegg (altså 10-12GB tilsammen)?

 

Min maskinvare:

Core i5-4460 3.2GHz (ikke overklokket)
GeForce GTX 970 MSI Armor 2X OC 4GB Edition
8GB DDR3 1600MHz

Lenke til kommentar

Trykk Ø for å åpne konsollen..... Makan til opplegg :s

TY!

 

Sendte mitt gtx 670 opp i 100 grader på 2 minutter...

 

Kan fint spille Skyrim og D3, men dette fungerte ikke.

 

Refunda det så får se senere.

Uhm, min trekker ikke full klokk på 1119 mhz engang. Det er veldig sjeldent den går så høyt. Var nok bare driverfeil i ditt tilfelle.

 

14 timer spilt hittil :ermm:

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Klager PC spillere mer enn konsoll spillere? Ser på Fallout 4 forumet nå under Hardware/Software issues at PC tråden har over 150 emner startet siden lansering. Konsoll har henholdsvis 16 og 17 emner under seg. 

 

EDIT - Glemte jo helt at alle har forskjellige hardware, sikkert det som gjør det.

 

Alltid slik, mye lettere med konsoll.

Lenke til kommentar

Det "lille" ATI 5870-kortet mitt ser ut til å dra spillet helt greit, og det ser rimelig bra ut. Jevnt går det også, men jeg har ikke målt fps.

Da kan jeg nok utsette kjøp av barskere kort en stund til :).

Ja, det skal ikke så mye til for å drive det :)

 

Håper vi får masse mods og slikt til spillet.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Må si jeg er godt fornøyd så langt med spillet. Er ganske så sikker på at jeg kommer til å bruke LANG tid med og fullføre alt av quest. Craftingsystemet sluker tid! Har brukt de siste fem timene på og bygge det ene etter det andre. Gøy! men er også litt overrasket over hvor vanskelig spillet er på normal vanskelighetsgrad, hvertfall nå i begynnelsen med dårlige våpen osv. Har endt opp død i de fleste møtene med raiders (helv***** granater!) men uansett, et spill som har levd opp til mine forventninger

Lenke til kommentar

 

Mye lyd gir deres vifte på ps4 generelt og sålangt på fallout 4?

 

Veldig mye støy fra min PS4 mens jeg spiller F4, akkurat samme greia som med Metal Gear.

 

Angrer litt på at jeg ikke kjøpte PC versjonen.

 

Ja, min har også plagsomt mye støy, og det er min ps4 nr. 2 etter jeg leverte den forrige inn nettopp pga. surprise surprise; Støy. Den forrige var på det verste som en liten støvsuger og overdøva jo omtrent spillet

Lenke til kommentar

Veldig irriterende at de har endret "radiation" slik at det tar en del av helsen slik at du får ikke leget deg skikkelig. Har nå nesten fullt med "radiation" og det er nok med ett skudd så dør hun med en gang. 

 

post-360480-0-26867200-1447191494_thumb.jpg

 

Det er blitt enda verre siden jeg tok dette bildet. Det er nesten helt umulig å finne "Rad Away", dette gjør spillet mye vanskeligere. 

Lenke til kommentar

Veldig irriterende at de har endret "radiation" slik at det tar en del av helsen slik at du får ikke leget deg skikkelig. Har nå nesten fullt med "radiation" og det er nok med ett skudd så dør hun med en gang. 

 

 

Det er blitt enda verre siden jeg tok dette bildet. Det er nesten helt umulig å finne "Rad Away", dette gjør spillet mye vanskeligere. 

 

I den første store byen du ankommer er det en lege som fjerner raden din i bytte mot flaskekorker.

 

Ang ytelse, så virker det som at 780'ene mine sliter litt noen steder. I Diamond City så hadde jeg bare 40-50 fps. Alt er på ultra for utenom Godrays.

Endret av Nlklas
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Veldig irriterende at de har endret "radiation" slik at det tar en del av helsen slik at du får ikke leget deg skikkelig. Har nå nesten fullt med "radiation" og det er nok med ett skudd så dør hun med en gang. 

Det er blitt enda verre siden jeg tok dette bildet. Det er nesten helt umulig å finne "Rad Away", dette gjør spillet mye vanskeligere. 

Så ikke svøm så mye, og hold deg unna steder hvor det begynner å tikke :p

Lenke til kommentar

 

Veldig irriterende at de har endret "radiation" slik at det tar en del av helsen slik at du får ikke leget deg skikkelig. Har nå nesten fullt med "radiation" og det er nok med ett skudd så dør hun med en gang. 

Det er blitt enda verre siden jeg tok dette bildet. Det er nesten helt umulig å finne "Rad Away", dette gjør spillet mye vanskeligere. 

Så ikke svøm så mye, og hold deg unna steder hvor det begynner å tikke :p

 

Jeg fikk driten når jeg måtte gjøre et quest som gikk ut på å åpne 3 kraner på rørledninger som var undervann i en gruve. Svømming var nødvendig for å kunne utføre denne questen. Dessverre så fikk jeg ikke Rad Away etter den. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...