Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vaktmestern: Er på samme punkt i spillet. Ble spurt om å lage senger, noe jeg motvillig takket ja til. Problemet da er at karakteren min er så fryyktelig lystig; "Jada, det har jeg kjempelyst til å gjøre!"
Før spillet kom ut, så var det snakk om at man kunne velge personlighet, så selv om man valgte det samme svaret, så kunne man høres likegyldig ut, eller nesten aggressiv ut. Men jeg så ingen slike valg under character creation. Kan man ta imot nye oppdrag uten å svare "Yes"?

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Noen som har fått has på problemet med at man setter seg fast når man har brukt en terminal?

Prøvde dette uten hell... Setter meg enda fast

Go to your Fallout Directory i.e. C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Fallout 4\Fallout4 and edit the file Fallout4Prefs, you have to make changes to the following parameters: iPresentInterval=1 to iPresentInterval=0.

Lenke til kommentar

Vaktmestern: Er på samme punkt i spillet. Ble spurt om å lage senger, noe jeg motvillig takket ja til. Problemet da er at karakteren min er så fryyktelig lystig; "Jada, det har jeg kjempelyst til å gjøre!"
Før spillet kom ut, så var det snakk om at man kunne velge personlighet, så selv om man valgte det samme svaret, så kunne man høres likegyldig ut, eller nesten aggressiv ut. Men jeg så ingen slike valg under character creation. Kan man ta imot nye oppdrag uten å svare "Yes"?

Ah sånn ja. Virker ikke som det er mulig. Skulle ønske det var mulig selv, ikke fordi jeg har veldig lyst til det, men da kunne karakteren blitt mer personlig fra spiller til spiller. Kunne jo vært kult å gått rundt å kun gitt faen i alt og alle og kun tenke på å oppnå egne mål istedet for å skulle hjelpe alle man møter.

Har bare sagt ja til å hjelpe alle som har spurt så langt så vet ikke hvordan det ville vært å svare negativt på det.

Noen som har fått has på problemet med at man setter seg fast når man har brukt en terminal?

Go to your Fallout Directory i.e. C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Fallout 4\Fallout4 and edit the file Fallout4Prefs, you have to make changes to the following parameters: iPresentInterval=1 to iPresentInterval=0.

Dette er vistnok et problem hvis frameraten er for høy.
Å sette iPresentInterval til 0 unlocker den. Sett den til 1 istedet.

Prøv også dette: https://www.reddit.com/r/fo4/comments/3s6ile/disable_vsync_for_zero_input_lag_and_limit_fps/

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ah sånn ja. Virker ikke som det er mulig. Skulle ønske det var mulig selv, ikke fordi jeg har veldig lyst til det, men da kunne karakteren blitt mer personlig fra spiller til spiller. Kunne jo vært kult å gått rundt å kun gitt faen i alt og alle og kun tenke på å oppnå egne mål istedet for å skulle hjelpe alle man møter.

Har bare sagt ja til å hjelpe alle som har spurt så langt så vet ikke hvordan det ville vært å svare negativt på det.

Litt av poenget med slike spill, altså rollespill, det er å nettopp rollespille. Og da er det utrolig kjipt å i praksis bare få lov til å spille med en enkelt karakter hver gang. Vel, man har vel 2 valg siden man kan velge kjønn. Kan hende jeg skrur av stemmene istedet.

Lenke til kommentar

For meg er løsningen nvidia inspector, om at du har et kort fra nvidia -> frameratelimiter -> cap et sted mellom 45-55 fps.
Lenke til kommentar

Må jeg ha på Steam Overlay for å få opp fps tingen?

Åpne Steam > Trykk på "Steam" oppe i venstre hjørne > gå til "Settings" > In-Game > der finner du "In-game FPS counter" > profit ;)

Kommer det ikke opp da så prøv å aktiver overlay. Annen ting du kan prøve er å bruke et tredjeparts program til å vise fpsen din, f.eks Geforce Experience sin Shadowplayfunksjon, evt EVGA Precision X, MSI Afterburner etc, Dxtory etc.....

Endret av Nlklas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...